بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

گردنبند کارتیه یکی از انواع گردنبندهای محبوبی است که در طول سال ها همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این گردنبندها به صورتی است که زیبایی و به روز بودن خود را از گذشته تا به امروز حفظ کرده اند. دلیل ماندگاری آن ها در بین انواع گردنبندهای پر فروش نیز به همین طراحی دقیق، خاص و زیبای آن ها ارتباط پیدا می کند. از بین گردنبندهای کارتیه می توان به 4 مدل زیر اشاره کرد:

  • گردنبند مار ماریا فلیکس (María Félix)
  • گردنبند کارتیه کروکودیل ماریا فلیکس
  • گردنبند الماس تیلور برتون (The Taylor-Burton)
  • زنجیر کارتیه به 2 صورت توپر و کوبیده

خرید گردنبند طلا کارتیه

راهنمای خرید گردنبند طلا کارتیه

گردنبند کارتیه یکی از بهترین ها

گردنبند کارتیه یکی از بهترین هایی است که از میان انواع گردنبندهای طلا می توانید برای خود انتخاب کنید. ویژگی هایی که در این محصول برند کارتیه وجود دارد باعث شده است تا مثل تمام محصولات این برند از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. برخی از مهم ترین خصوصیت های این گردنبند طلا شامل موارد زیر می شود:

  • گردنبند طلا کارتیه نیازی به آویز ندارد و به صورت مستقل یکی از زیورآلات بسیار جذاب به شمار می آید. دلیل داشتن این ویژگی به طرح دار بودن این گردنبندها مربوط می شود. بنابراین به راحتی می توانید آن ها را به تنهایی مورد استفاده قرار دهید.
  • یکی از خصوصیت های منحصر به فردی که در انواع گردنبند کارتیه وجود دارد، مناسب بودن آن ها برای خانم ها و آقایان است. به این شکل که می توانید آن ها را به 2 صورت مورد استفاده قرار دهید. آن ها هم به عنوان گردنبند طلا کارتیه زنانه قابل استفاده هستند، هم به عنوان گردنبند طلا کارتیه مردانه.
  • گردنبند کارتیه قفل بسیار محکم و سختی دارد که در عین حال به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید. این ویژگی باعث می شود تا بعد از قفل کردن آن هیچ گونه نگرانی برای باز شدن ناگهانی گردنبند نداشته باشید. به این ترتیب، امکان مفقود شدن این گردنبندهای با ارزش به وجود نمی آید.
  • طراحی، ساخت و پرداخت گردنبندهای کارتیه کاملاً با ظرافت انجام شده است. به همین دلیل حین استفاده کردن به هیچ وجه به موها و یقه لباس های شما گیر نمی کند.
  • گردنبندهای متعلق به برند معروف کارتیه (Cartier) را در سایزهای مختلف تولید می کنند. بنابراین هر فردی می تواند گردنبندی کاملاً اندازه و سایز مناسب خود را در اختیار داشته باشد.

خرید گردنبند طلا کارتیه

خرید گردنبند طلا کارتیه

معرفی برند کارتیه

برند کارتیه متعلق به یکی از شرکت های بزرگ شناخته شده در جهان است. این شرکت در زمینه طراحی، ساخت، توزیع و فروش انواع مدل های جواهرات و ساعت فعالیت می کند و در سال 1847 تأسیس شد. لوئیس فرانکویس مؤسس این شرکت بود و ریاست و مسئولیت کارگاه را نیز خود او بر عهده داشت. مسئولیت اداره کارگاه در سال ۱۸۷۴ به پسر او، آلفرد، واگذار شد. اما معرفی کارتیه به دنیا به عنوان یک برند جهانی توسط فرزندان آلفرد اتفاق افتاد؛ یعنی لوئیس، پیره و جاکوس.

این شرکت با اجازه پادشاه ادوارد ششم در سال 1904 امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی انگلیس را از آن خود کرد. کاری که برای اولین بار انجام شده بود. شرکت کارتیه به مرور زمان زمینه فعالیت خود را وسعت بخشید و به تولید انواع محصولات اقدام کرد. تولید محصولاتی مانند ساعت و انواع جواهرات از قبیل انگشتر، دستبند، گوشواره و گردنبند کارتیه تا امروز در این شرکت انجام می شود.

اولین ساعت

آلبرتو سانتوس (Alberto Santos)، دوست لوئیس، خلبان پیشکسوتی بود که در سال 1904 طراحی اولین ساعت مچی این برند را انجام داد. او یک ساعت مچی تخت دارای قابی مربعی شکل با عنوان سانتوس را به دلیل عدم کارایی ساعت های جیبی در حین پرواز طراحی کرد.

سرانجام شرکت

تمام نمایندگی های این شرکت در کشور آمریکا در سال 1946، یعنی بعد از فوت پیره کارتیه فروخته شدند. یک شرکت سوییسی مستقر در شهر پاریس به نام ریشمون (Richemont) این برند را خریداری کرد. به این ترتیب، هم اکنون مجموعه کارتیه به عنوان یک مجموعه تابعه از این شرکت سوییسی فعالیت می کند. دفتر مرکزی این برند نیز در حال حاضر در شهر پاریس کشور فرانسه قرار دارد.

نماد های خاص کارتیه

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است برند کارتیه همچنان در جواهرسازی بدرخشد، خلاقیت و نوآوری های مستمر در طراحی و تولید محصولات است. علاوه بر این، استفاده از نمادهای خاص و طراحی های ویژه این برند را به عنوان برندی ماندگار در سراسر دنیا قرار داده است. 2 نمونه از نمادهای اختصاصی این برند عبارت هستند از جعبه قرمز (red box) و جواهرات توتی فروتی (Tutti Frutti jewelry).

جعبه قرمز

این جعبه از همان ابتدای کار این برند با آن همراه شد و تا امروز نیز با همان شکل ظاهری مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل مثل یک امضا برای برند کارتیه در نظر گرفته می شود. تمام محصولات این برند از جمله گردنبند کارتیه در آن نمایی فوق العاده خوش استایل تر پیدا می کنند. در واقع یک نوع اعتبار برای محصولات به شمار می آید.

جواهرات توتی فروتی

گردنبند کارتیه توتی فروتی و دیگر جواهرات توتی فروتی ترکیبی فوق العاده جذاب از انواع سنگ ها با رنگ های متنوع را تشکیل می دهند. این جواهرات تلفیقی هستند از هنر و فرهنگ شرقی و غربی با یکدیگر. برند کارتیه نخستین برندی بود که سنگ های زیبا و رنگارنگ را در کنار هم به کار برد و محصولاتی بی نظیر طراحی کرد. ترکیب چشم نواز سنگ هایی مثل زمرد، یاقوت سرخ و کبود در کنار یکدیگر در این نماد، الهام گرفته شده از جواهرات و سنگ های پادشاهی هند است.
 

زنجیر کارتیه

زنجیر کارتیه یکی از اولین و قدیمی ترین نوع از مدل های مختلف گردنبند کارتیه است. با این وجود، هنوز هم یکی از بهترین ها و محبوب ترین ها برای خانم ها و آقایان به شمار می آید. این زنجیرهای زیبا که در انواع توپر و توخالی در اندازه های گوناگون تولید می شوند، از اقلام پرفروش در ایران و جهان هستند. دلیل پر آوازه بودن این مدل طراحی فوق العاده خاص، ساده، با کیفیت و در عین حال زیبا و شیک آن است. استایل این نوع گردنبند به صورتی است که به زیبایی روی هر نوع لباسی می نشیند. علاوه بر این، استحکام بی نظیر آن نیز به گونه ای است که برای استفاده روزانه بسیار عالی و با دوام است.

خرید گردنبند کارتیه

گردنبند کارتیه یکی از چندین محصول برند کارتیه است که با کیفیتی بسیار عالی طراحی و تولید می شود. اما انواع تقلبی این نوع محصولات نیز در بازار وجود دارند. بنابراین انتخاب فروشگاه های معتبر که اصالت محصول های آن ها تضمین شده است، بهترین گزینه برای خرید خواهد بود. فروشگاه های آنلاین طلا و جواهر در حال حاضر محصولات بسیاری از برند کارتیه را به فروش میرسانند که معتبرترین آنها میتوان به برند های طلا و جواهری مانند ساعت چی ، سنجاق ، کیا ، کیمیا و هور اشاره نمود و در پلتفرم زیواز به عنوان نخستین موتور جستجوی آنلاین طلا و جواهر که به مانند یک فروشگاه اینترنتی متمرکز فعالیت مینماید امکان دسترسی و خرید مستقیم از تمامی برند های معتبر طلا و جواهر را برای مشتریان فراهم نموده است که میتوان به تمامی زیورآلات گردنبند و زنجیر کارتیه از طریق آدرس https://zivazz.com/cartier/necklace/ و خرید آنلاین گردنبند کارتیه مراجعه نمود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز