بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مادرها نازنین‌ترین انسان‌های روی کره زمین هستند. تنها فردی که بدون قیدوشرط و در هر شرایطی به فرزند خود عشق می‌ورزد، مادر است. روز مادر بهانه‌ای است که بتوانیم از مادر خود و البته مادر فرزندانمان بابت زحمات و تلاش‌هایی که برای ما می‌کشد تشکر کنیم.

خرید انگشتر طلا برای هدیه روز مادر

اغلب مادرها انتظار هدایای آن‌چنانی و پرخرج ندارند، ولی اگر چنین هدیه‌ای در توان ما باشد، نباید آن را دریغ کنیم. یکی از بهترین هدیه برای روز مادر خرید انگشتر طلا است. برای دانستن نکات خرید انگشتر طلا برای روز مادر، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

خرید انگشتر طلا مناسب برای بانوان در سنین مختلف

درصورتی‌که قصد دارید به‌عنوان کادوی روز مادر، برای مادر یا همسرتان انگشتر طلا تهیه کنید، باید نکات متعددی را در نظر بگیرید. یکی از این نکات، سن بانویی است که قصد کادو دادن به او را دارید. معمولاً خانم‌های زیر 30 سال انگشترهای ظریف و یا با طراحی مدرن را بیشتر می‌پسندند. انگشترهای برند مثل برند تیفانی و بولگاری از این قبیل انگشترها هستند.

در سن بین 30 تا 40 سالگی، خرید انگشتر طلا برای خانم‌ها کمی راحت‌تر است. در این سن آن‌ها هم انگشترهای ظریف و برند را دوست دارند و هم از انگشترهای نگین‌دار یا تراش‌خورده و پر زرق‌وبرق استفاده می‌کنند. بانوان بالاتر از 40 سال معمولاً انگشترهایی با نگین‌های درشت و رکاب پهن دوست دارند و از طلاهای ظریف استقبال زیادی نمی‌کنند.

لازم است این موضوع را روشن کنیم که دسته‌بندی بالا یک موضوع کلی است و سلیقه‌ی افراد می‌تواند برای هر یک از گزاره‌های بالا مثال نقض ایجاد کند. اگر سلیقه‌ی مادر و یا همسر خود را می‌دانید، بهتر است انگشتری طبق سلیقه‌ی او تهیه کنید. برای مثال برخی از بانوان از انگشترهای فیوژن که وزن سبک و نمای زیبایی دارند استقبال می‌کنند و عده‌ای انگشترهای سولیتر را می‌پسندند. سعی کنید با سؤال‌کردن در موقعیت‌های مناسب و یا توجه به انگشترهایی که معمولاً به آن‌ها علاقه نشان می‌دهند، سلیقه‌ی مادر یا همسر خود را پیدا کنید.

خرید انگشتر طلا متناسب با دستان مادر شما

برای این که بتوانید مادر یا همسرتان را با هدیه‌ انگشتر خوشحال کنید، باید انگشتری بخرید که روی دستان او به‌خوبی بنشیند. برای این کار به رنگ پوست و شکل انگشتان او توجه کنید. اگر رگ‌های دست فرد از زیر پوست به رنگ سبز باشد، یعنی پوستی گرم دارد. خرید انگشتر طلا با رکاب و جواهراتی با رنگ گرم برای این افراد مناسب خواهد بود. برای افرادی که پوستی سرد دارند نیز انگشترهای طلا سفید با جواهرات آبی و بنفش، زیبا به نظر می‌رسند. رنگ رگ‌های این افراد از زیر پوست آبی و بنفش به نظر می‌آید.

نکته‌ی دوم تناسب رکاب انگشتر با شکل انگشتان است. برای کسی که انگشتان کوتاهی دارد، بهتر است انگشتری با رکاب نازک بخرید تا انگشتان کشیده‌تر به نظر بیایند. افرادی که انگشتان پهن دارند بهتر است از رکاب‌های پهن و جواهرات درشت استفاده کنند تا پهنی انگشتانشان کمتر به چشم بیاید. افرادی که انگشتان بلند و کشیده دارند، می‌توانند از تمام انواع انگشترها با رکاب و جواهرات مختلف استفاده کنند.

معرفی چند محصول برای خرید انگشتر طلا

انگشتر طلا برلیان و مروارید که از طلای 18 عیار ساخته شده و با سنگ برلیان و مروارید زیبایی تزئین شده است، از زیباترین انتخاب‌ها برای هدیه روز مادر است. این هدیه درخشان از دو رنگ سفید و زرد تشکیل شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

خرید انگشتر طلا برای هدیه روز مادر

انگشتر طلا گارنت ردلایت قلب یکی از هدایای مناسب برای روز مادر است. سنگ‌های روی این انگشتر به رنگ صورتی و به شکل قلب هستند که احساسات پاک شما را به مادر یا همسرتان منتقل می‌کند.

خرید انگشتر طلا برای هدیه روز مادر

پیشنهاد دیگری که برای خرید انگشتر طلا هدیه روز مادر به شما داریم، انگشتر طلا سنگ کلسیدونیا است. این سنگ سبز رنگ با رکاب طلایی خود، با نگین‌های اتمی زیبایی تزئین شده و برای مادران بسیار مناسب است.

خرید انگشتر طلا برای هدیه روز مادر

برای خرید انگشتر طلا نکات متعددی از جمله سن و سال، سلیقه‌ی فرد، رنگ پوست و شکل انگشتان وجود دارد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز