بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مقدمه

سفارشی سازی طلا یکی از خلاقانه ترین کارهایی است که می توانید برای هدیه روز مادر انجام دهید. این پروسه، نتیجه ای رضایت بخش و دلنشین دارد. البته حتما سفارش طرح مورد نظرتان را به دستان یک مجموعه کاربلد و با تجربه بسپارید، تا نتیجه کار همان چیزی باشد که مورد نظرتان بوده است.

خود طلا ماهیتی گران قیمت با ارزش مادی بالایی دارد، حالا تصور کنید که این قطعه طلا با طرحی خاص و منحصر به فرد، عجین شود. نتیجه طبیعتا ارزش مادی و معنوی بسیار بالایی پیدا خواهد کرد. اینطور نیست؟

سفارشی سازی طلا و انتخاب یک هدیه مناسب برای روز مادر
سفارشی سازی طلا و انتخاب یک هدیه مناسب برای روز مادر

 

چرا سفارشی سازی طلا؟

هر کسی عاشق یک چیز است. عاشق یک طرح، یک نام، یک نشانه و یا هر چیز دیگر. سفارشی سازی یک قطعه طلا مشابه با علاقه مندی های شخص مورد نظرتان، یکی از ارزشمند ترین چیزهایی است که می توانید به او هدیه دهید. مخصوصا اگر آن شخص، مادر عزیزتر از جان تان باشد. به هر حال داستان مادرها و علایق شان با همه دنیا فرق دارد. همه ما می دانیم که برای مادرها هر چه کنیم، کم کرده ایم!
انگشتر طلا، دستبند طلا، گردنبند طلا، نیم ست طلا و .... هر کدام از این موارد به تنهایی هم می توانند گزینه بسیار هیجان انگیزی برای هدیه روز مادر باشند. اما هر کدام از این موارد را با طرحی خاص و منحصر با سلیقه مادرتان تصور کنید!!! داستان عوض می شود نه؟

برای سفارشی سازی طلا، نیاز نیست که کار سخت و یا خاصی را انجام دهید. کافیست طرح مورد نظرتان را به جواهری زمردی ارائه دهید و یا درباره آن با کارشناسان مجموعه صحبت کنید. طرح انتخابی شما به شیک ترین و خاص ترین حالت ممکن، بر روی قطعه طلای انتخابی تان خواهد نشست. اما پیشنهادات ما در سفارشی سازی طلا برای هدیه روز مادر!

سفارشی سازی طلا و انتخاب یک هدیه مناسب برای روز مادر
انتخاب یک هدیه مناسب برای روز مادر

انگشتر طلا

انگشترها یکی از پرطرفدارترین آیتم ها مختلف هستند. اصلا کم تر کسی را می توانید بیابید که از انگشترها خوششان نیاید. برای سفارشی سازی یک انگشتر طلا، کافیست کمی سلایق مادرتان را بلد باشید. مروارید می پسندد یا زمرد؟ یاقوت کبود یا یاقوت سرخ؟ یا اصلا سنگ های فیروزه و عقیق ها و تنوع رنگی آن ها؟!

یا اصلا چرا سنگ و نگین؟ اگر مادر شما استایلی مینیمال دارد و یا به اصطلاح ساده پسند است و یا عاشق رینگ های خاص با طراحی های خاص و درشت یا حتی ظریف است، آیتم هایی بدون نگین در نظر بگیرید. یا مثلا انگشترهایی با طراحی بناها و یا المان خاصی از تاریخ و غیره؛ همگی این ها می توانند ایده های نابی برای سفارشی سازی یک انگشتر طلا باشند.

اگر مادرتان عاشق مروارید است که هیچ؛ اما اگر تاحالا به مروارید فکر نکرده اید؛ به پیشنهاد ما فکر کنید. مرواریدها رمز و راز دلبری کردن را خوب بلدند. ترکیب چند مروارید با دیگر سنگ های قیمتی و یا یک مروارید تک؛ انتخاب نهایی با شماست. اما مطمئن باشید که نتیجه می تواند لبخند رضایت را بر لبان شما بنشاند.

سفارشی سازی طلا و انتخاب یک هدیه مناسب برای روز مادر
هدیه مناسب برای روز مادر

گردنبند طلا

گردنبندها بر عکس گوشواره و دستبند و انگشتر، ظرفیت بسیار زیادی برای سفارشی سازی دارند. چرا که چالش سایز و اندازه ندارد و در اکثر مواقع با همه سبک ها ست می شوند. یک اسم می تواند پرطرفدارترین آیتم برای سفارشی سازی یک گردنبند باشد. یک المان خاص، یک طراحی و یا یک موجود و ماهیت خاص نیز می تواند به گونه ای منحصر به فرد بر روی یک گردنبند اجرا شود.

اما اگر می دانید که مادرتان با سنگ های قیمتی غافلگیر می شود، حتما به سراغ یاقوت ها بروید. یاقوت ها یکی از اصیل ترین آیتم هایی هستند که می توانند یک گردنبند را به گونه ای منحصر به فرد، شخصی سازی کنند. اندازه، طرح و شکل قرار گیری یاقوت ها بر روی زنجیر و یا گردنبند طلای تان نیز می تواند مطابق با خواست و سلیقه شما اجرا شود.
 

سفارشی سازی طلا و انتخاب یک هدیه مناسب برای روز مادر
سفارشی سازی طلا

جمع بندی و حرف آخر

جواهری زمردی، بیش از صد و پنجاه سال است که در زمینه تولید و فروش انواع طلا و جواهرات فعالیت می کند. افتخار ما همیشه این بوده و هست که بستر امنی را فراهم کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده، طلاهای مورد نیاز خودتان را از مجموعه ما خریداری نمایید. تعهد و اخلاق، دو اصل فراموش نشدنی بودند که خاندان زمردی در تمامی این سال ها به آن ها پایبند بوده و هستند.

پشتیبانان ما در مجموعه زمردی، آماده ارائه هر گونه راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. کافیست که با شماره تماس های درج شده در وبسایت مجموعه تماس حاصل فرمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: