بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر دارید این مقاله را مطالعه می کنید، حتما در گیر و دار خرید حلقه ازدواج هستید و نمی دانید که حلقه ست بخرید یا حلقه غیر ست! به هر حال، این به سلیقه شما بستگی دارد که حلقه ست خریداری کنید و یا یک حلقه ازدواج ساده و یک حلقه ازدواج برلیان.

ولی دلایل زیادی می توانند وجود داشته باشند که شما را به خرید حلقه ست ترغیب کنند. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد این دلایل صحبت کنیم.

برای ازدواج حلقه ست بخریم یا متفاوت؟

 

چرا حلقه ست بخریم؟ 5 دلیل برای اینکه حلقه ست بخرید!

قطعا یکی از چالش های جذاب برای مراسم ازدواج، خرید حلقه است. شما برای حلقه ازدواج، دو راه بیشتر ندارید. می توانید یک حلقه برای عروس خانم و یک حلقه برای آقا داماد به صورت جداگانه خریداری کنید. راه دوم هم این است که اقدام به خرید حلقه ست کنید. ما می خواهیم 5 دلیل برای خرید حلقه ست به شما ارائه دهیم.
 

برای ازدواج حلقه ست بخریم یا متفاوت؟

دلیل اول؛ عشق شما عمیق تر می شود!

می دانیم عشق چیزی نیست که با خرید یک حلقه ازدواج شروع شود یا از بین برود! اما با این حال، حلقه ست می تواند یادگاری از عشق شما باشد. هر چقدر تشابه میان شما و همسرتان بیشتر باشد، عشق شما هم عمیق تر می شود. داشتن یک حلقه ست، می تواند نمادی بی نظیر از همدلی شما باشد. هر بار که حلقه ازدواج خودتان نگاه می کنید و می دانید که در انگشت همسر شما نیز همین حلقه وجود دارد، احساس خوبی به شما دست خواهد داد.

 

دلیل دوم؛ حلقه ست، به شما و همسرتان احساس بهتری خواهد داد.

در هیاهوی مراسم ازدواج، بسیاری از زوج های جوان دوست دارند که لباس های ست، کفش های ست و ... داشته باشند. احتمال زیاد اولین گزینه برای حلقه ازدواج نیز برای آن ها حلقه ست است. حلقه ست می تواند یادگاری از روزهای اول داستان عشق شما باشد. با هر بار نگاه کردن به آن می توانید خاطرات خوش مراسم ازدواج خود را به یاد آورید.

 برای ازدواج حلقه ست بخریم یا متفاوت؟
 

دلیل سوم؛ کار شما برای خرید حلقه ازدواج راحت تر می شود.

ممکن است به طلا فروشی و جواهر فروشی های مختلفی سر زده باشید تا بتوانید یک حلقه ازدواج مناسب خریداری کنید. قطعا خرید دو حلقه ازدواج متفاوت برای شما و همسرتان سخت تر است. پیدا کردن شباهت بین حلقه های متفاو کمی سخت است. در عین حال، ممکن است برخی از زوج ها به داشتن حلقه های کاملا متقاوت علاقه مند باشند. این موضوع کار شما را کمی سخت تر می کند. پیدا کردن حلقه مناسب با سلیقه و بودجه شما ممکن است زمان بر باشد. اما کار شما برای خرید حلقه ست ازدواج راحت تر است. به خصوص اگر شما و همسرتان با هم، هم نظر باشید. دیگر نیازی نیست که نمونه های مختلف حلقه ها را بررسی کنید تا در نهایت بتوانید حلقه های مشابه را پیدا کنید. فقط کافیست که به فروشنده بگویید، حلقه ست می خواهید! قطعا حلقه های زیبایی به شما نشان داده می شوند که می توانید بین آن ها انتخاب کنید.

دلیل چهارم؛ زیبایی و سادگی حلقه های ست، شما را جذب می کنند.

اگرچه خرید حلقه برلیان و پر نگین برای بانوان جذاب است، اما به هر حال این حلقه ها نمی توانند گزینه بسیار خوبی برای استفاده طولانی مدت باشند. ممکن است نگین ها و سنگ های آن در معرض خراشیدگی و یا مواد شیمیایی قرار بگیرند و به مرور آسیب ببینند یا کدر شوند. به همین خاطر، استفاده روزمره از آن ها توصیه نمی شود. این در حالی است اغلب زوج ها دوست دارند که حلقه ازدواجشان هر روز در دستشان باشد. یکی از مهم ترین موضوعاتی که در هنگام ساخت حلقه ازدواج ست مورد توجه قرار می گیرد، راحتی در استفاده از آن ها است. حلقه های ست معمولا با کمترین نگین طراحی می شوند تا هم مطابق سلیقه آقایان باشند و هم خانم ها. اگرچه حلقه های ست ساده تر هستند، اما در خاطر داشته باشید که سادگی هرگز از مد نمی افتد! حلقه ازدواج ست شما می تواند با هر استایلی هماهنگ شود و همیشه در دست شما بدرخشد. حلقه ساده و شیکی که شما با عشق انتخابش کردید، درخشان ترین بازتاب از روح شماست.

برای ازدواج حلقه ست بخریم یا متفاوت؟

دلیل پنجم؛ احتمالا بودجه کمتری برای خرید حلقه های ست نیاز دارید!     

حلقه های ازدواجی که سراسر برلیان یا سنگ های قیمتی دیگر هستند قطعا قیمت های بالا و زیادی دارند. اما حلقه های ست همیشه ساده و کم نگین طراحی می شوند. اگر بودجه شما برای خرید حلقه ازدواج کم است، بهترین گزینه برای شما حلقه ست است. حلقه های ست علاوه بر وزن و قیمت پایین تر، گاها زیباتر از یک حلقه پر از نگین در دست شما می نشینند. به علاوه، اکثر آقایان ممکن است دوست نداشته باشند جواهراتی پر زرق و برق برای استفاده روزمره داشته باشند. حلقه ست پیشنهادی مناسب برای اولین دارایی با ارزش مشترک شما و همسرتان است.

 

اهمیت انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید حلقه ست ازدواج

برای خرید حلقه ست ازدواج، بهتر است که به فروشگاه های مختلفی سر بزنید و مدل های زیادی ببینید تا بتوانید بهترین حلقه را انتخاب کنید. اما در نهایت توصیه ما به شما این است که در انتخاب فروشگاه برای خرید حلقه ازدواج دقت بیشتری بکنید. حلقه ازدواج شما اولین سرمایه در زندگی مشترکتان است، پس کیفیت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. مطمئن باشید که از جواهر فروشی ای خرید می کنید که بهترین کیفیت و البته خدمات پس از فرو را به شما ارائه می کند.

جواهری زمردی، یکی از گالری هایی است که با تنوع در مدل های حلقه ازدواج ست شما را شگفت زده خواهد کرد! کیفیت بالا، زیبایی منحصر به فرد و خدمات پس از فروش از جمله خدمات این گالری به شما است. اگر طرح محبوبتان را میان مدل های جواهری زمردی پیدا نکردید هیچ نگران نباشید! آن ها در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین و مرغوب ترین متریال رویای شما را به حقیقت می رسانند.

برای ازدواج حلقه ست بخریم یا متفاوت؟

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز