بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

دستبند یکی از زیورآلاتی است که از گذشته‌های دور مورداستفاده آقایان قرار داشته است. بسیاری از آقایان و پسران برای پیروی از مد روز و کامل کردن استایل خود دستبند می‌بندند. استفاده از دستبند طلا معایب و مزایایی برای آقایان دارد.

دستبند طلا مردانه را در کدام دست می‌اندازند؟

در بسیاری از فرهنگ‌ها دستبند مخصوص خانم‌ها بوده و استفاده از آن در جامعه پذیرفته شده نیست. همچنین ممکن است استفاده از دستبند طلا برای آقایان چندان رایج نباشد. به هر حال اگر علاقه دارید از دستبند مردانه استفاده کنید بهتر است نحوه استایل درست آن را بدانید.

دستبند مردانه را روی کدام دست ببندیم؟

یکی از سؤالات آقایان برای پوشیدن دستبند طلا مردانه این است که آن را روی کدام دست ببندیم؟ آیا بستن دستبند روی هر دست معنی خاصی دارد. پاسخ این است که هیچ دلیل خاصی برای بستن دستبند روی مچ دست راست یا چپ وجود ندارد.

در هنگام بستن دستبند به نکاتی مثل نوشتن یا امضا کردن توجه کنید و اینکه دستبند مانع کار شما نباشد. یادتان باشد دستنبد به‌راحتی از دست شما خارج می‌شود. بهتر است موقع کار و ورزش دستبند را از دستتان خارج کنید.

معنی بستن دستبند روی دست راست یا چپ

آقایان راست‌دست اغلب ساعت مچی را روی دست چپ می‌بندند درنتیجه ترجیح می‌دهند دستبند را روی دست راست ببندند.

آقایان چپ‌دست هم به همین صورت چون ساعت را روی دست راست می‌بندند دستبند را روی دست چپ می‌اندازند. البته پوشیدن دستبند در کنار ساعت هم ایده خوبی است.

بسیاری از آقایان دست راست را به شکل سنتی برای دستبند انتخاب می‌کنند. اگر دستبند نماد خاصی باشد در دست راست بهتر جلوه می‌کند. دستبند دست راست نشانی از قدرت، انرژی و عمل است.

دستبند طلا مردانه را در کدام دست می‌اندازند؟

بستن دستبند روی دست چپ برای ایجاد ارتباط درونی بهتر و بیشتر توصیه می‌شود. همان‌طور که پوشیدن دستبند روی دست راست نشانی از بخشش است دستبند روی دست چپ هم نمادی از دریافت انرژی مثبت است.

برخی از افراد هم پوشیدن دستبند روی دست چپ را باعث خوش‌شانسی و جذب ثروت می‌دانند و معتقدند بستن آن روی راست باعث انتقال شانس و ثروت به دیگران می‌شود.

آیا دستبند مردانه را می‌توان روی هر دو دست پوشید؟

دستبند مردانه طلا جلوه زیادی دارد و استفاده از دستبندهای ضخیم و روی هر دو دست ممکن است نمای زیادی داشته باشد. اگر علاقه دارید از دستبند در استایل خود استفاده کنید بهتر است از دستنبدهای ظریف و تنها روی یکدست استفاده کنید.

چگونه ساعت مردانه را با دستبند طلا بپوشیم؟

برای استفاده هم‌زمان ساعت و دستبند باید دقت کنید هر دو با هم هماهنگ بوده و به‌اصطلاح ست باشند. برای مثال استفاده از دستبند مهره‌ای در کنار ساعت استیل چندان جالب نیست زیرا سبک این دو از هم دور است.

دستبندی را با ساعت خود ست کنید که سبک نزدیکی داشته و چندان بزرگ و چشمگیر نباشد.

دستبند طلا مردانه را در کدام دست می‌اندازند؟

انواع مدل‌های دستبند طلا مردانه

دستبند طلا مردانه مانند دستبندهای زنانه در مدل‌های گوناگونی ساخته می‌شوند. بسیاری از برندهای مطرح دنیا مثل کارتیر، تیفانی و ... برای آقایان هم زیورآلات تولید می‌کنند که دستبند یکی از آن‌ها است.

شما باید با توجه به محل استفاده، نوع پوشش و لباس خود مدل مناسب دستبند مردانه را انتخاب کنید. اگر قصد دارید در جمع‌های دوستان شرکت کنید دستبندهای طلا با بند چرمی انتخاب خوبی است. این مدل دستبند با لباس‌های اسپرت و دوستانه بیشتر ست می‌شود.

دستبندهای چشمگیر برای حضور در مراسمات خانوادگی و جشن‌ها و مهمانی‌ها بیشتر کاربرد دارد. اگر در یک محیط رسمی مثل اداره یا محل کار با محدودیت‌هایی مواجه هستید بهتر است دستبندهای ساده و ظریف را انتخاب کنید.

می‌توانید دستبندی را انتخاب کنید که با مواد طبیعی مثل چوب، چرم یا سنگ ترکیب شده باشد. این مواد پوشیدن راحتی دارند و با هر لباسی ست می‌شوند.

چند دستبند مردانه بپوشیم؟

پوشیدن چند دستبند مردانه با هم به سلیقه و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. البته به این نکته توجه کنید که استفاده از چندین دستبند طلا با هم جلوه هرکدام از آن‌ها را کم می‌کند. آقایان ترجیح می‌دهند در مناسبات رسمی از یک دستبند استفاده کنند. این کار باعث می‌شود دستبند طلا به‌راحتی با لباس و استایل آن ست شود.

بنابراین اگر قرار است در یک جلسه رسمی یا مهمانی شرکت کنید می‌توانید با انتخاب یک دستبند از طلا یا نقره ظاهری پیچیده و منحصربه‌فرد داشته باشید. به هر حال در پوشیدن تعداد دستبند زیاده‌روی نکنید. تعداد زیاد دستنبد استایل شما را مشخص نمی‌کند و باعث می‌شود غیر خلاق به نظر برسید.

بهتر است برای هر دست دستبندی را انتخاب کنید که طرحی ساده داشته باشد. علاوه بر این دستبندهایی را انتخاب کنید که سبک آن‌ها مکمل هم باشد.

چگونه دستبند مناسب مردانه انتخاب کنیم؟

دستبندها به‌طورکلی مورداستفاده آقایان قرار می‌گیرند. خرید دستبند طلا با توجه به قیمت آن نیاز به بررسی و دقت بیشتری دارد. توجه به سبک دستبند، وزن و طرح آن و نوع لباسی که با آن ست می‌کنیم بسیار مهم است.

دستبند طلا مردانه را در کدام دست می‌اندازند؟

انتخاب دستبند می‌تواند شخصیت شما را نشان داده و ویژگی‌های مثبت شما را برجسته کند.

به‌اندازه و تناسب توجه کنید

اولین نکته این است که دستبند به شما بیاید. اگرچه دستبند مردانه جنس‌های مختلفی دارد اما مهم‌ترین نکته در دستبند طلای مردانه اندازه یا سایز آن است. یک قانون کلی این است که باید دو انگشت شما بین دستبند و مچ قرار بگیرد.

اگر دستبند خیلی تنگ باشد مچ دست شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. دستبند خیلی تنگ باعث ایجاد اخلال در گردش خون و ایجاد لخته خونی می‌شود. اگر خیلی گشاد باشد روی دست شما حرکت کند و مانع از انجام فعالیت‌های روزانه می‌شود و ممکن است گم شود.

سخن پایانی

دستبند در گذشته بیشتر مخصوص خانم‌ها شناخته شده است اما امروزه به بخش ثابتی از استایل آقایان تبدیل شده است. شما می‌توانید دستبند طلای مردانه را روی هر یک از دست‌ها ببندید.

ساعت و دستبند در کنار هم ترکیب خوبی دارند و می‌توانند مکمل هم باشند. دستنبد طلای مردانه در رنگ‌های زرد و سفید موجود است و در طرح‌ها و سبک‌های مختلف ساخته می‌شود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز