بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر قصد خرید حلقه طلا را دارید، توصیه می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با نکات خرید حلقه طلا آشنا شوید.

حتما شما هم علاقه به خرید حلقه طلا دارید، ولی به دلیل تنوع بالای طرح های موجود در بازار طلا و جواهر کمی گیج شده اید. به هر حال، خرید حلقه ای از جنس طلا، ممکن است برای بسیاری از خانم ها و آقایان چالش برانگیز باشد. به خصوص اگر بخواهید حلقه را برای مراسم های مربوط به عروسی و ازدواج بخرید. با توجه به بالا رفتن قیمت طلا، توصیه می شود که برای خرید حلقه طلا نکاتی را در نظر بگیرید.

در ادامه این مقاله قصد داریم چند نکته مهم در مورد خرید حلقه از جنس طلا را ذکر کنیم. بنابراین، اگر قصد خرید حلقه دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

5 نکته که باید هنگام خرید حلقه طلا به آن ها توجه داشته باشید.

خرید حلقه طلا و نکات مهم آن

طلا یکی از محبوب ترین و در عین حال گران ترین فلزات است. بسیاری از ما زمانی که می خواهیم روی جواهرات سرمایه گذاری کنیم، اقدام به خرید زیورآلات از جنس طلا می کنیم. طلا و جواهر، همیشه جلوه خاصی داشته اند و محبوب آقایان و خانم ها در هر سنی بوده اند.

حلقه طلا یکی از پر طرفدار ترین آیتم هایی است که با طلا ساخته می شود. بیشتر ما ترجیح می دهیم که به گالری های مختلف طلا فروشی برویم. مدل ها و قیمت ها را مقایسه کنیم و بهترین و مناسب ترین حلقه طلا را خریداری کنیم. اما برای اینکه برای خرید حلقه از جنس طلا راه درستی را بروید، توصیه می کنیم به نکات زیر توجه داشته باشید.

نکته اول؛ عیار طلا را بشناسید.

خلوص طلا را می توان از عیار آن متوجه شد. یک قطعه طلای 24 عیار، دارای  99.9 درصد خلوص است. خلوص طلا با انتخاب طلای 22 عیار، 18 عیار، 14 عیار و ... پایین می آید و بدیهی است که قیمت طلا نیز کاهش پیدا می کند. توصیه می کنیم که حتما از طلا فروشی های معتبر اقدام به خرید حلقه طلا کنید؛ چرا که ممکن است برخی از طلا فروشی ها، به جای فروش حلقه 24 عیاری، طلای 18 عیار بفروشند، بدون اینکه به شما بگویند.

دقت داشته باشید که تشخیص عیار حلقه طلا کار هر کسی نیست. اما برخی از جواهرات دارای عیار مشخص شده و سندداری هستند که توصیه ما این است که حتما آن ها را خریداری کنید.

5 نکته که باید هنگام خرید حلقه طلا به آن ها توجه داشته باشید.

 

نکته دوم؛ قیمت حلقه طلا

قیمت زیورآلات از جنس طلا به عوامل مختلفی از جمله خلوص و آلیاژ مخلوط شده در طلا بستگی دارد. میزان کاری که بر حلقه طلا انجام شده باشد نیز بر قیمت نهایی حلقه تاثیر می گذارد. در صورتی که از سنگ های زینتی مانند برلیان، یاقوت کبود و یاقوت قرمز در حلقه استفاده شده باشد، قیمت حلقه بالاتر خواهد رفت.

خوب است که قبل از خرید هر نوع انگشتر طلا، ابتدا قیمت های مختلف انگشترها را با هم مقایسه کنید. دقت داشته باشید که حتما باید از طلا فروشی های معتبر برای مقایسه قیمت ها کمک بگیرید؛ چرا که برخی از فروشگاه ها با پایین آوردن کیفیت، سعی می کنند که قیمت رقابتی تری را ارائه کنند!

5 نکته که باید هنگام خرید حلقه طلا به آن ها توجه داشته باشید.

 

نکته سوم؛ توجه به رنگ طلا

اگر طلای خالص با فلزات دیگر مخلوط شود، رنگ متفاوتی پیدا می کند. به همین خاطر، در بازار طلا رنگ های مختلف طلا را می بینیم. اگرچه در بسیاری از موارد، علاقه مردم خرید حلقه طلا زرد است؛ اما در صورتی که علاقه مند به خرید انگشتر طلا سفید یا رزگلد هستید، این امکان وجود دارد.

این روزها، بسیاری از عروس خانم ها حلقه طلا سفید را به حلقه طلا زرد ترجیح می دهند. زیبایی منحصر به فرد طلا سفید در کنار سنگ های زینتی می تواند، باعث افزایش درخشندگی حلقه طلا شود.

نکته چهارم؛ توجه به وزن انگشتر طلا

اگر حلقه طلای مورد نظر خود را پیدا کرده اید و آن را انتخاب نموده اید، می بایست قبل از پرداخت هزینه نهایی در مورد وزن انگشتر از فروشنده سوال کنید. به طور کلی، یک بخش از هزینه انگشتر طلا، وزن طلاست و یک بخش میزان کارمزد و دستمزد کار انجام شده بر انگشتر است.
در صورتی که سنگ های زینتی مانند برلیان، یاقوت کبود، سنگ روبی و ... روی انگشتر طلا قرار گرفته باشند، وزن و ارزش انگشتر بالاتر می رود. اگر به زیبایی حلقه طلا اهمیت بیشتری می دهید و به سنگ های زینتی علاقه مند هستید و در عین حال بودجه شما کم است، باید کمی روی وزن حلقه کوتاه بیایید و حلقه هایی را انتخاب کنید که وزن کمتری دارند.

نکته پنجم؛ توجه به طرح حلقه

برخی از جواهرات دارای طرح برجسته اند. اگر علاقه مند به طرح های خاص روی بدنه حلقه طلای خود هستید، می توانید مدل های مختلف حلقه ها را در گالری ها بررسی کنید. اما به این موضوع دقت داشته باشید که هر چقدر کار انجام شده بر حلقه بیشتر باشد، قیمت حلقه نیز بیشتر خواهد شد.

5 نکته که باید هنگام خرید حلقه طلا به آن ها توجه داشته باشید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه بسیاری از مردم برای داشتن استایلی خاص علاقه مند به خرید طلا و جواهرات زیبا هستند، نیاز است که اطلاعات عمومی بیشتری در مورد طلا داشته باشند. در این مقاله سعی کردیم در مورد نکات مهم برای خرید حلقه طلا صحبت کنیم. در صورتی که نیاز به خرید حلقه طلا برای ازدواج را دارید، توصیه می کنیم که مدل های مختلف این حلقه ها را در سایت های مختلف یا طلا فروشی های معتبر بررسی کنید. انتخاب فروشگاه بسیار مهم است. فروشگاه های معتبر، قطعا بهترین جنس طلا و حلقه را به شما پیشنهاد می کنند و از سرمایه شما محافظت می کنند. گالری زمردی با ارائه بهترین مدل های حلقه طلا، به شما امکان خرید حلقه های لوکس و خاص را می دهد. اگر به زیبایی و تک بودن حلقه خودتان اهمیت می دهید، کافیست به این گالری سر بزنید.

5 نکته که باید هنگام خرید حلقه طلا به آن ها توجه داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز