بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کمتر کسی است که به صنعت جواهرسازی و خرید طلا و جواهر علاقه داشته باشد و اسم کارتیه به گوشش نخورده باشد. این برند که با نام برند کارتیر نیز در بازار شهرت پیدا کرده است، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های طلا و جواهر در میان خریداران است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع مدل‌های محبوب کارتیر آشنا کنیم. پس متن امروز را از دست ندهید.

کارتیه، انتخاب اول شیک پوشان

    شرکت کارتیه در سال 1847، توسط یک جواهرساز فرانسوی به نام لویی کارتیه تاسیس شد و هدف اصلی آن، ساخت و تولید جواهرات و ساعت بود. با گذر زمان، این شرکت توانست به موفقیت عظیمی در عرصه‌ی ساعت و جواهرسازی برسد و طرفداران بسیاری در میان ثروتمندان و افراد مشهور پیدا کرد.
    به طور مثال، ساعت سانتوس کارتیه، یکی از مدل‌های کلاسیک است که با وجود قدیمی بودن، هنوز هم یکی از انتخاب‌های اول افراد در زمان خرید ساعت جدید است.
    در بخش بعد، به معرفی انواع مدل‌های مختلف جواهر که توسط این شرکت فرانسوی – سوییسی ساخته شده اند و توجه افراد بسیاری را جلب کرده اند خواهیم پرداخت. بیشتر این مدل‌ها، علاوه بر این که برای تیپ‌های مختلف قابل استفاده هستند، تا مدت‌های طولانی از مد نمی‌افتند.
    پیش از این که به سراغ معرفی مدل‌های کارتیه برویم بهتر است به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از افراد این برند را با نام "کارتیر" تلفظ می‌کنند که اشتباه است. درست است که این برند در اصل به صورت Cartier نوشته می‌شود، اما در زبان فرانسوی به صورت "کارتیه" خوانده می‌شود.

10 محصول برتر که برند کارتیه را ماندگار کرده اند

   در این که برند کارتیه تا به امروز، جواهرات بی‌نظیری تولید کرده است شکی نیست. با این وجود، ده قطعه هستند که این برند با ساختن آن‌ها، توانسته است به شهرت بی‌سابقه‌ای که امروز در اختیار دارد دست پیدا کند.

  1. جعبه‌ی سرخ، که در فیلم هالیوودی مشهور gentlemen prefer blondes استفاده شده است.
  2. ساعت سانتوس، که با ظهور خود، ساعت‌های جیبی را کنار زد و انقلابی جدید در طراحی و ساخت ساعت‌های قابل حمل ایجاد کرد.
  3. ساعت تانک که موسس برند کارتیه برای منبع الهام آن از تانک‌های جنگ جهانی اول استفاده کرد.
  4. جواهرات توتی فروتی، با داشتن استایلی شلوغ و چشم گیر که به جواهرسازی‌های سبک هندی نزدیک است.
  5. حلقه‌ی تثلیث؛ حلقه‌ای سه گانه که نماد عشق بی‌پایان است و توسط افرادی مانند شاهزاده دایانا و بازیگر مشهور، نیکول کیدمن مورد استفاده قرار گرفته است.
  6. سنجاق سینه‌ی یوزپلنگ؛ که به دلیل علاقه‌ی یکی از مدیران این شرکت که به پلنگ و گربه سانان بزرگ علاقه داشت ساخته شد.
  7. گردنبند مار ماریا فلیکس، که به درخواست بازیگر مشهور مکزیکی کلاسیک، ماریا فلیکس که به دلیل هوش خود به مار معروف شده بود طراحی شد.
  8. گردنبند الماس تیلور برتون، که به دلیل استفاده‌ی این بازیگر مشهور از آن چنین اسمی گرفت.
  9. عطر must de، اولین عطری که توسط برند کارتیه ساخته شد.
  10. کالکشن clash de cartier، یکی از خلاقانه‌ترین کالکشن‌های جواهر که در سال 2019 به بازار آمد.

انواع جواهرات کارتیه

   مدل‌های مختلف جواهرات برند کارتیه شامل انگشتر، زنجیر طلا و گردنبند، دستبند و ساعت می‌شوند. در ادامه، به معروف‌ترین نمونه‌هایی که توسط این برند ساخته شده اند پرداخته شده است.

انگشتر کارتیه

    انگشترهایی که توسط برند کارتیه ساخته شده اند بسیار محبوب هستند، به طوری که در هر مغازه و طلا فروشی، لاقل یک تا چند مدل آن در رنگ‌های مختلف موجود است و طرفداران خاص خودش را نیز دارد. تا به همین امروز نیز، در دنیای هالیوود و در میان افراد مشهور، بسیاری از افراد هستند که از مدل‌های مختلفی که توسط این برند ساخته شده است استفاده می‌کنند.

کارتیه، پادشاه صنعت جواهرسازی
 

  به جز مدل‌های مخصوصی از این انگشترها که با دستبندهای مخصوص ساخت کارتیه ست می‌شوند، مدل‌های دیگری از انگشتر مانند حلقه‌ی تثلیث یا سه گانه نیز وجود دارد که به نام انگشتر عشق نیز شناخته می‌شود و ظاهری بسیار جذاب و شیک دارد.
    یکی دیگر از مدل‌های مشهور انگشتر کارتیه، مدل اسپورت آن است که احتمالا با آن آشنا هستید. این مدل نیز ظاهری خاص دارد که تنها جواهرات ساخت شرکت کارتیه استایلی شبیه به آن را طراحی می‌کنند و به راحتی از مدل‌های دیگر جواهرات قابل تشخیص است.

زنجیر طلا کارتیه

   ممکن است برخی از افراد تصور کنند که زنجیرهای طلای ساخت کارتیه تنوع چندانی ندارند. با این حال، زنجیرهای طلای کارتیه به دو نوع نگین دار و بدون نگین تقسیم می‌شوند. مدل‌های بدون نگین کارتیه در بسیاری از مواقع بدون محدودیت جنسیتی استفاده می‌شوند و مورد پسند بسیاری از آقایان نیز قرار می‌گیرند. زنجیر طلا کارتیه با ضخامت های متفاوت در بازار عرضه میشود. شما میتوانید با توجه یه سلیقه، بودجه و موقعیت استفاده از این اکسسوری زیبا آن را به تنهایی و یا به همراه سایر جواهرات خود استفاده نمایید.

کارتیه، پادشاه صنعت جواهرسازی

دستبند کارتیه

    دستبندهای کارتیه به نسبت مدل‌های دیگر از شهرت بیشتری برخوردار هستند. ظاهر این دستبندها علاوه بر این که زیبا و چشم گیر است، ساده است و این سادگی، کار ست کردن آن را برای شما آسان خواهد کرد. به طوری که با اکثر تیپ‌های اسپورت یا مجلسی قابل استفاده است و به ظاهر شما جلوه‌ای متفاوت و شیک می‌دهد. استفاده از دستبند کارتیه میتواند انتخاب مناسبی برای تکمیل استایل علاقه مندان به سبک مینیمال و یا کلاسیک باشد.

کارتیه، پادشاه صنعت جواهرسازی

    دستبندهای میخی کارتیه جزو همین دسته هستند که تا به امروز چشم بسیاری از طرفداران را گرفته اند. البته که دستبندهای ساخت این شرکت فقط به این مدل ختم نمی‌شوند و علاوه بر مدل‌های متنوع دیگر، این شرکت از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و رز گلد برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند تا چشم شما با یک رنگ خسته نشود و قدرت انتخاب بالاتری به شما ارائه می‌کند.

سخن آخر

    خرید زیورآلات و جواهرات بیشتر از هر چیز به سلیقه‌ی شخصی شما بستگی دارد. اگر از آن دسته آدم‌های سخت پسند هستید که هر مدلی را به سادگی نمی‌پسندید، تنوع بالای جواهرات کارتیه مطمئنا می‌تواند شما را راضی نگه دارد. اگر به استایل کلاسیک علاقه دارید میتوانید از یک دستبند کارتیه یا انگشتر کارتیه برای استفاده روزانه استفاده کنید. استفاده از یک زنجیرطلا کارتیه به تنهایی یا به همراه یکی دیگر از جواهرات این برند نیز میتواند برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی انتخابی مناسبی باشد. از همراهی و توجه شما عزیزان سپاسگزاریم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز