بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

این روزها بازار اجاره خودرو تهران داغ شده است و افراد برای اینکه به کارهای شخصی‌شان رسیدگی کنند، اقدام به اجاره ماشین می‌کنند. در واقع این گونه افراد بر این عقیده هستند که هزینه‌های خرید و نگهداری خودرو بسیار بالاتر از هزینه‌های رنت خودرو است، لذا استفاده از این روش را کاملاً بصرفه می‌دانند. حال ممکن است شما که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید، اطلاعات چندانی از نحوه‌ و دلایل اجاره خودرو نداشته باشید که توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا شما عزیزان را به طور کامل با خدمات اجاره‌ی خودرو و همچنین مزیت‌های استفاده از این روش آشنا کنیم.

با اجاره خودرو کسب درآمد کنید+مزیت‌های اجاره خودرو نسبت به خرید خودرو

مزایای استفاده از رنت ماشین در مقابل با خرید خودرو

همانطور که عنوان کردیم برای انجام امورات شخصی، می‌توان از اجاره خودرو بکارگیری کرد. اما براستی این امکان چه مزیت‌هایی نسبت به استفاده از خودرو شخصی دارد که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

·       عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های تعمیر

وقتی به اجاره ماشین تهران اقدام می‌کنید، مسلماً انتظار دارید که خودرو تحویل داده شده به طور کامل سرویس شده باشد که در این صورت، دیگر دغدغه‌ی تعمیر خودرو و هزینه‌های آن را نخواهید داشت. اما فرض کنید که قصد استفاده از خودرو شخصی‌تان را دارید؛ پر واضح است که در اولین گام باید خودرویتان را از هر لحاظ بررسی کنید و اگر نیاز به تعمیر داشته باشد نیز بلافاصله باید به تعمیرگاه مراجعه نمایید.

·       پس‌انداز سرمایه

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های اجاره خودرو، پس‌انداز سرمایه است. اما به چه صورت؟ در واقع وقتی خودرو جدیدی خریداری می‌کنید و اگر پس از مدتی نیاز به پول آن داشته باشید، به هیچ عنوان نمی‌توانید آن را به قیمت خریداری شده، آب کنید. این در حالی است که در اجاره‌ی خودرو به همان میزان سرمایه‌ای که خرج اجاره ماشین می‌کنید، می‌توانید از خودرو استفاده نمایید و این یعنی پول‌تان سوخت نخواهد شد.

·       کاهش هزینه‌های جانبی

خرید خودرو افراد را ملزم به پرداخت هزینه‌هایی مانند مالیات و عوارض می‌کند. حتی در نظر گرفتن بیمه نیز از دیگر مواردی است که صاحبان خودرو نمی‌توانند از پرداخت آن شانه خالی کنند. اما وقتی از امکان اجاره خودرو در تهران استفاده می‌شود، همه‌ی این هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد. از طرفی مصرف بنزین نیز در این امکان تا حد زیادی بهینه خواهد بود چرا که بعنوان راننده می‌توانند خودرویی را اجاره کنید که مصرف بنزین آن پایین است.

·       در اختیار داشتن خودرو در هر لحظه

این مزیت در مواقعی به چشم می‌آید که به خودرو برای انجام کارهایتان نیاز دارید، اما به دلیل عدم دسترسی به خودرو شخصی، کارتان لنگ می‌ماند. در این صورت است که استفاده از مجموعه‌های تخصصی رنت ماشین می‌تواند کمک حال‌تان باشد چرا که در هر لحظه که اراده کنید، می‌توانید از ماشین دلخواه‌تان نهایت استفاده را ببرید.

·       امکان استفاده از خودروهای متنوع

از دیگر مزیت‌های اجاره خودرو امکان بکارگیری و انتخاب خودروهای دلخواه است. در واقع با توجه به بودجه‌تان می‌توانید از خودروهای مختلف برای اجاره استفاده کنید. به طور کلی با در نظر گرفتن نوع استفاده از خودرو اجاره‌ای دست‌تان برای انتخاب مدل خودرو باز خواهد بود. گفتنی است که شرکت‌هایی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند خودروهای دنده اتوماتیک را نیز برای اجاره در اختیار متقاضیان قرار داده‌اند که افراد در صورت لزوم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

با اجاره خودرو کسب درآمد کنید+مزیت‌های اجاره خودرو نسبت به خرید خودرو

درآمدزایی با استفاده از اجاره ماشین

در کنار اینکه افراد می‌توانند از اجاره‌ی ماشین برای انجام امورات‌شان استفاده کنند، بعضی از شرکت‌ها امکان درآمدزایی را برای صاحبان خودرو در نظر گرفته‌اند که توسط مردم با استقبال بی‌نظیری همراه شده است. در واقع شرکت‌های اجاره خودرو به همه‌ی مالکان ماشین وعده داده است در صورتی که از خودرویشان استفاده نمی‌کنند، به راحتی می‌توانند آن را در اختیار مراکز اجاره‌ی خودرو قرار دهند و از این راه به درآمدزایی مناسبی دست یابند. در حال حاضر بسیاری از افرادی که دارای چند خودرو بوده‌اند بلافاصله از این طرح استقبال کرده‌ و خودرویشان را پس از بررسی‌های معمول در اختیار شرکت‌های رنت ماشین قرار داده‌اند. البته توصیه‌ی اکید داریم که قبل از فعالیت در این خصوص حتماً از اعتبار شرکت مدنظر اطمینان حاصل کنید و به عقد قرارداد با این مراکز نیز تأکید نمایید تا مشکل خاصی برایتان پیش نیاید.

ضمناً ناگفته نماند که اجاره‌ی خودرو و کسب درآمد از این طریق ممکن است از روش‌های مختلفی انجام شود که از جمله می‌توان به اجاره ون تشریفاتی، اجاره ماشین عروس، اجاره‌ی خودروهای لوکس، اجاره اتوبوس دربستی و مواردی از این دست اشاره کرد. بنابراین با توجه به اینکه اجاره خودرو می‌تواند راه درآمدزایی مناسبی باشد، به همه‌ی افرادی که دارای خودرو هستند توصیه می‌کنیم با بررسی شرایط اقدام به این کار کنند.

در اجاره ماشین به چه خودروهایی دسترسی داریم

اگر قصد اجاره‌ ماشین در تهران را داشته باشید، احتمالاً از جمله دغدغه‌هایتان این است که از چه خودروهایی می‌توانید استفاده کنید. در واقع اگر در حال حاضر به شرکت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید که ما در انتهای مقاله به یکی از بهترین‌ها اشاره می‌کنیم؛ با انواع خودروهای لوکس و پیشرفته مواجه خواهید شد که به راحتی می‌توانید از هر کدام که علاقه‌مند بودید، استفاده کنید. اما یکی از بیشترین درخواست‌های افراد برای اجاره خودرو برای مراسمات عروسی است که در این صورت نیز دست افراد برای انتخاب ماشین باز است، چرا که تنوع خودروها برای این منظور آنقدر گسترده است که همه‌ی سلیقه‌ها را در بر خواهد گرفت. البته ناگفته نماند که استفاده از شرکت‌های معتبر امکانات بیشتری را در اختیار افراد قرار خواهد داد بخصوص در مواقعی که برای مراسم عروسی نیاز به رنت خودرو باشد.

با اجاره خودرو کسب درآمد کنید+مزیت‌های اجاره خودرو نسبت به خرید خودرو

اجاره خودرو عروس و سفر با استفاده از شرکت سپریس

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به اجاره ماشین برای مراسم عروسی و یا سفر دارید، کافی است که از یک مرکز معتبر استفاده کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از تیم تخصصی سپریس بهره ببرید چرا که این تیم تخصصی با دارا بودن انواع خودروها بهترین خدمات را در این زمینه در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد. ضمناً گفتنی است که از مزیت‌های بکارگیری از مجموعه‌ی سپریس می‌توان به انتخاب خودرو دلخواه و قیمت‌های مناسب اجاره خودرو اشاره کرد که در کمتر مراکز این‌چنینی در نظر گرفته شده است. حال توصیه می‌کنیم برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی خدمات این شرکت استفاده کنید، از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران این کارگروه تخصصی در ارتباط باشید.

سپریس مخفف اسپریس واژه‌ای فارسی به معنی میدان اسب‌دوانی است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: