بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین ماشین عروس خارجی و ایرانی

برای داشتن شب عروسی خاطره انگیز و بیاد ماندنی کافیست تمامی مواردی که دوست دارید را در حد توان اجرا کنید. یکی از عواملی که می تواند آن شب را برای شما زیباتر کند، انتخاب ماشین عروس مورد علاقه خود و همسرتان با در نظر گرفتن بودجه، می باشد. معمولا افراد به دنبال اجاره خودروهای خارجی هستند که بتوانند شب خود را رویایی کنند. شما می توانید برای انتخاب بهترین ماشین عروس خارجی و ایرانی به شرکت های موجود مراجعه نمایید.

برای کرایه کافیست با سرچ در گوگل و یا پرس و جو از دوستان خود به دنبال این شرکت ها باشید. توجه نمایید شرکتی را انتخاب کنید از همه نظر بتواند اعتماد شما را جلب نماید و دارای مجوزهای لازم در این زمینه باشد تا در طول مدت اجاره به مشکلی برنخورید. پس از انتخاب شرکت به صفحه خودروهای آن مراجعه نمایید تا بهترین مدل ماشین خارجی و ایرانی را ببینید و اتومبیل مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید. توجه نمایید ممکن است خودروی انتخابی شما در زمان مد نظر شما از قبل توسط فرد دیگری رزرو شده باشد در این حالت شما مجبور به تغییر خودرو خواهید شد، در نتیجه حتما برای اجاره زودتر اقدام نمایید تا بتوانید بهترین ماشین مورد علاقه خود را رزرو کنید.

شما می توانید کرایه ماشین عروس خارجی و ایرانی را به صورت با راننده و یا بدون راننده با ارائه مدارک و ضمانت های مورد نیاز هر شرکت متفاوت است، کرایه نمایید. حداکثر مدت زمان اجاره ماشین عروس معمولا 15 ساعت است که از ساعت 9 صبح شروع الی 12 بامداد به اتمام می رسد. در صورتی که به زمان بیشتری نیاز دارید می توانید با پرداخت هزینه مازاد، ماشین را تا ساعت مورد نظر در اختیار داشته باشید. در زیر نمونه ای از بهترین ماشین های عروس خارجی و ایرانی را نام می بریم.

بهترین ماشین عروس خارجی و ایرانی

بهترین ماشین عروس خارجی

بسیاری از افراد قصد دارند که در روز عروسی خود رانندگی ماشین های خارجی و لوکس که از نظر ظاهری زیبا و از نظر فنی قوی هستند را تجربه نمایند. توجه نمایید هزینه اجاره این خودروها به نسبت ایرانی ها بالاتر هستند. معمولا دنده های این ماشین ها اتومات بوده و نیاز است به آشنایی کامل می باشد تا دچار خسارات احتمالی نشوید. در صورتی که به کرایه این ماشین ها با راننده بپردازید می توانید هزینه کمتری را پرداخت کنید.

در زیر به تعدادی از ماشین های عروس لوکس و لاکچری اشاره می کنیم:

  • لندکروز
  • Bmw x3
  • پورشه ماکان
  • بنز S500

بهترین ماشین عروس ایرانی

اجاره ماشین های ایرانی یا اقتصادی بسیار از نظر هزینه، مقرون به صرفه هستند به همین دلیل اجاره این خودروها بسیار مورد استقبال می باشد. اتومبیل های ایرانی معمولا در دسترس عموم است و بسیاری از افراد اطلاعات کامل در زمینه رانندگی با آنها را دارند. در این خودروها امکان اجاره با راننده نیز وجود دارد که هزینه آنها به نسبت بدون راننده پایین تر است. در زیر به تعدادی از خودروهای ایرانی مناسب عروس اشاره می کنیم:

  • پژو پارس

تفاوت ماشین های عروس خارجی با ایرانی

در زیر به تعدادی از تفاوت های ماشین های عروس خارجی با ایرانی می پردازیم:

  • از نظر هزینه خودروهای ایرانی قیمت مناسب تری به نسبت خودروهای خارجی دارند.
  • ماشین های خارجی دارای ایمنی و امکانات بالاتر به نسبت ایرانی ها هستند.
  • رانندگی در خودروهای ایرانی بدون استرس تر از خودروهای اتوماتیک خارجی می باشد.
  • در صورت تصادف خودروهای ایرانی از هزینه کمتری برخوردار هستید.

بهترین ماشین عروس خارجی و ایرانی

اجاره ماشین عروس با راننده و بدون راننده

ماشین های عروس را شما می توانید با راننده و بدون راننده اجاره کنید. شرایط هرکدام را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد:

اجاره ماشین عروس با راننده

بسیاری با توجه به شرایط (نداشتن گواهینامه، هزینه، استراحت کردن) به اجاره خودرو با راننده می پردازند. در این صورت شما نیازی به ارائه مدارک و ضمانت نمی باشد. تمامی خسارات احتمالی همچون تصادف و دزدی بر عهده راننده و شرکت می باشد.

شما در این حالت می توانید از کنار همسر خود بودن لذت ببرید و بدون استرس استراحت کنید. توجه کنید که خودرو را می توانید در هر مکان و زمان مشخص شده تحویل و عودت دهید همچنین هزینه خوراک راننده بر عهده شما خواهد بود.

اجاره ماشین عروس بی راننده

در صورتی که بخواهید خود رانندگی کنید می بایست ضمانت و مدارک های مورد نیاز را به شرکت اجاره خودرو تحویل دهید و تمامی خسارات احتمالی همچون (تصادف و دزدی) را برعهده بگیرید.

توجه نمایید در این روش نماینده شرکت در خودروی دیگری شما را همراهی خواهد کرد که هزینه خوراک و رفت و آمد بر عهده شما خواهد بود.

شرایط لازم برای اجاره ماشین عروس بدون راننده

  • داشتن حداقل 20 سال سن
  • داشتن گواهینامه رانندگی
  • ارائه یک فقره چک به مبلغ ارزش ریالی خودرو (پس از عودت خودرو به شما باز گردانده خواهد شد)
  • پرداخت مبلغ اجاره

هزینه نهایی اجاره ماشین عروس

در زیر به فاکتورهایی که برای اجاره ماشین عروس مهم هستند اشاره می کنیم:

  • میزان کارکرد خودرو
  • مدت زمان اجاره خودرو
  • مدل و برند خودرو

کلام آخر

مهمترین سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند، به کدام شرکت می توان اعتماد کرد؟ کدام شرکت معتبر تر است؟ پیشنهاد ما به شما شرکت معتبر رنت کنیم است زیرا این شرکت با توجه به شعب فعال که در ایران، ترکیه و دبی دارد توانسته رضایت مشتریان بالایی را در بر داشته باشد. همچنین مجموعه خودروهای این شرکت بسیار وسیع بوده و کارکرد همگی در حد صفر می باشد. از رنت کنیم می توانید ماشین عروس به صورت با راننده و بدون راننده با قیمت بسیار مناسب تر به نسبت دیگر شرکت های فعال در این زمینه اجاره کنید.

برای کرایه ماشین عروس می توانید از طریق واتساپ با همکاران مجموعه تماس حاصل نمایید و شب زیبایی را برای خود به رقم بزنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز