بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

یکی از راه های رقابت در بازار پوشاک، خرید لباس عمده است.با توجه به زیاد شدن فروشندگان و ظرفیت این بازار برای ورود بیشتر سرمایه، هر روز رقابت سخت تر می شود.مشخص است که هرکسی بتواند به صورت عمده و با درصد مناسب تری اقدام به خرید و فروش لباس کند، مشتری های خود را حفظ می کند و سود کلانی از این راه عایدش می شود.البته معیارهای دیگری به جز قیمت نیز برای خریدار و مشتری شما اهمیت دارد اما همیشه مهم ترین معیار برای خرید یک لباس، قیمت مقرون به صرفه آن است.

برای خرید و سفارش لباس های عمده بایستی تحقیقات بسیاری کنید و به دنبال فردی باشید که قابل اعتماد باشد و بهترین قیمت را به شما پیشنهاد بدهد اما خرید لباس عمده از مزون سلست می تواند یکی از راه های خوبی برای سفارش های عمده شما باشد چون بهترین قیمت و کیفیت را به شما رایه میدهد.

مزایای خرید عمده لباس چیست ؟

تنوع و به روز بودن مغازه و فروشگاه یک فروشنده لباس از معیارهای دیگری است که باعث افزایش مشتری و مشتری مداری می شود.دقت داشته باشید که بیشتر فروشگاه های بزرگ پوشاک دقیقا به همین دلیل فروش زیادی دارند.مشتری که وارد فروشگاه می شود، هر لباسی که می خواهد را در فروشگاه پیدا می کند.خیلی از مردم پیراهن را از یک مغازه می خرند، شلوار را از مغازه ای دیگر، کفش را از مغازه آن طرف تر می خرند. فروشگاه های بزرگ این روند را تغییر داده اند یعنی بلافاصله پس از انتخاب کفش، فروشنده به شما شلواری که با آن کفش ست می شود و به تن شما می نشیند را به شما معرفی می کند.بعد از شلوار هم سراغ پیراهن می روید و پیراهن مناسب خریداری می کنید.این به دلیل تنوع و به روز بودن فروشگاه ها است.

حال اگر مغازه یا فروشگاه لباسی قصد داشته باشد در عین حال که محصولات با کیفیت به مردم و شهروندان ارائه می دهد، قیمت مناسب محصولات را هم به عنوان مزیت فروشگاهش داشته باشد، چاره ای ندارد به جز اینکه به صورت عمده خرید لباس را انجام دهد.در ادامه شما را با مزایای خرید لباس عمده آشنا خواهیم کرد.

قیمت پایین

مشخص است که اگر اقدام به خرید عمده لباس کنید، لباس ها را به قیمت مناسب تری دریافت می کنید. نحوه کار در عمده فروشی بدین شکل است که هر حجم خریدی دارای درصد خاصی است که این درصد از مجموع خرید شما کم می شود.مثلا اگر حجم خرید شما 100 میلیون تومان در ماه باشد، بنکدار یا عمده فروشی درصدی را از 100 میلیون تومان شما کم می کند و شما همان لباس ها را با قیمتی ارزان تر خریده اید.حال اگر این حجم خرید بیشتر شود، درصد تخفیف شما هم به همان اندازه بیشتر می شود.با این ترفند چرخه تجارت شما به حرکت در می آید.

شما باید کالاها را تا آنجا که می توانید ارزان تر بخرید و با سود منطقی به فروش برسانید.از پولی که با فروش کالا ها به دست آوردید می توانید دوباره به خرید عمده لباس بپردازید با این تفاوت که این بار وجه نقد بیشتری دارید.این رویه همان اقتصاد ساده عرضه و تقاضا است و برای تجارت و بیزینس شما سودمند خواهد بود.در این چرخه هیچ وقت ضرری به شما نمی رسد چرا که شما اجناس را با قیمت پایین خریداری کرده اید و حتی می توانید برای جذب مشتری، سود اولیه خود را کمتر در نظر بگیرید و با قیمت پایین تری لباس های خرد را بفروشید.با این کار عملا می توانید بازار یک منطقه را در دست خود بگیرید.

کیفیت محصول

عمده فروشان و بنک داران در هر حیطه ای یا خودشان تولیدکننده هستند و یا با حذف واسطه ها، اقدام به خرید محصول از تولیدکننده می کنند.شما با خرید از بنکداران درواقع به طور مستقیم از تولیدکننده خرید کرده اید.از طرف دیگر بنکداران چون موظف به پس گرفتن و مرجوعی جنس بی کیفیت هستند، هرگز با تولیدکننده ای که اجناس بی کیفیت تولید می کند، همکاری نمی کنند.همکاری با تولیدکننده محصولات بی کیفیت باعث افت اعتبار بنکدار می شود و هزینه مرجوع کردن کالاها نیز به عهده بنکدار یا همان عمده فروش است.همه این قوانین موجود در بازار لباس ایران باعث می شود که عمده فروش موظف به تامین لباس با کیفیت شود.

کیفیت لباس های وارداتی در قشم بسیار عالی است و خیلی از افرادی هر ساله برای خرید از به این جزیره می آیند و لباس های خود را می خرند خرید لباس از قشم را میتوانید به راحتی از مزون سلست تجربه کنید چون بهترین کیفیت و قیمت و ارسال سریع را به شما ارائه میدهد.

مزایای خرید عمده لباس چیست ؟

مقدار لباس

فکر کنید که سلیقه ها، طرح ها، قیمت ها و کیفیت مردم منطقه ای که در آنجا مشغول فروش لباس هستید را پیدا کرده اید و می دانید مردم منطقه خودتان چه لباسی را از شما می خرند.اگر از فروش طرح و جنس خاصی از لباس مطمئن هستید و می دانید که با خرید نوع خاصی از لباس، می توانید به سرعت آن را به فروش برسانید، بهترین راه خرید یا سفارش کار به عمده فروش ها است.عمده فروش ها در مقادیر بالا خرید می کنند و در مقادیر بالا نیز می فروشند پس وقتی با یک عمده فروش همکاری می کنید، نباید نگران تامین مقدار محصول موردنظر خود باشید.به عنوان یک خرده فروش دسترسی به یک چنین حجم وسیعی از سهام لباس برای تجارت بسیار حرفه ای است و موجب پیشرفت شما می شود.

حق انتخاب و تنوع محصول

تنوع در لباس های سنتی بسیار کم است و آماده سازی و سفارش این نوع لباس های کار بسیار سختی است و سفارش دادن و دوخت این محصولات توسط خیاطان ماهر تولید می شود. خرید لباس بندری از مزون سلست میتواند وقت شما را نجات دهد و به شما در انتخاب محصولات مورد نظر کمک میکند.

مزایای خرید عمده لباس چیست ؟

در هنگام کار با عمده فروش ها حق انتخاب و تنوع محصول بیشتری خواهید داشت.فکر کنید که به هر دلیلی دنبال پیدا کردن لباس های جدید برای فروشگاه یا مغازه خود هستید، اولین جایی که می روید بازار بزرگ تهران است که ممکن است یک روز کامل وقت شما را بگیرد و در نهایت محصول مورد نظر خود را پیدا نمی کنید.در این جستجو هم زمان خود را از دست داده اید و هم در مغازه یا فروشگاه خود نبودید تا فروش داشته باشید.یعنی عملا یک روز شما به هدر رفته است.این در حالی است که ممکن است تا یک هفته به دنبال جنس خاصی بگردید ولی آن را پیدا نکنید.عمده فروش ها معمولا سایت یا کانال تلگرامی خاصی دارند که از طریق آنها می توانید محصولات موجود در انبار آنها را مشاهده کنید.فقط کافیست گوشی خود را روشن کنید و به صفحه مورد نظر بروید، دنبال محصول خود بگردید و با پیدا کردن آن، به بنکدار زنگ بزنید و قیمت را از او جویا شوید. این در حالی است که شما روی صندلی مغازه یا فروشگاه خود نشسته اید و هر موقع مشتری جدیدی امد می توانید او را راهنمایی کنید.

خریدی آسان

خیلی از مغازه دارهای موجود در صنف فروشندگی لباس برای تامین جنس خود به بانه و جلفا و بازارهای عمده فروشی در تهران و حتی کشور ترکیه می روند.این رفت و آمد چند نکته منفی دارد که باعث می شود خرید برای آنها سخت شود.اول از همه دوری مسافت است که واقعا آزاردهنده است.اگر در تمام مسیر لازم باشد رانندگی کنید که این موضوع مشکل شما را چند برابر می کند.

مورد دوم حمل و نقل کالا است که خود به تنهایی مشکل بزرگی برای مغازه دارها به حساب می آید درست است که لباس در جلفا و بانه و ترکیه و تهران ارزان تر است ولی وقت هزینه حمل و نقل به هزینه خرید شما اضافه می شود، سود شما از این تجارت کمتر می شود.مورد سوم عدم اعتماد به این بازارها است.یقینا اگر جنس ها را به اندازه کافی نشناسید و آشنایی هم در بازار نداشته باشید، تبدیل به مورد خوبی برای کلاهبرداری می شوید.بازارهای جلفا و بانه و ترکیه، تحت هیچ شرایطی جنس مرجوعی قبول نمی کنند.یعنی اگر لباس ها را به مغازه خود بردید و بعد از مدتی متوجه بد بودن جنس لباس ها شدید، هیچ راهی ندارید به جز این که لباس ها را با قیمت کمتر بفروشید. تمام ایرادات و مشکلات گفته شده با خرید از عمده فروشی ها حل می شود.

مزون های زیادی برای فروش موجود هستند که شما برای عمده از این سایت ها خرید کنید و سفارش خود را ثبت کنید اما مهم تضمین قیمت و کیفیت خودشان است که ما در مزون سلست (celesteclothes.com) برای شما مشتریان عزیز نه تنها بهترین قیمت و کیفیت را تضمین میکنیم بلکه در صورت نارضایتی میتوانید اجناس خود را پس دهید و ما مبلغ پرداخت شده را به شما عودت می دهیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز