بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاین مختلفی در زمینه ارائه و فروش انواع پارچه و ملزومات خیاطی در محیط وب فعالیت می‌کنند. برخی از آن‌ها برای جذب کاربران، قیمت‌های باورنکردنی پیشنهاد می‌کنند. اما سوال مهم اینجاست که چقدر می‌توان به کیفیت پارچه خریداری شده با قیمت‌های نامتعارف اطمینان کرد. بنابراین بهتر است با دیدن این قیمت‌ها، هیجانی نشوید و در کنار اقتصادی بودن، کاملا معقولانه و بدون هیجان تصمیم بگیرید.

خانم‌ها، هیچ ارزانی‌ای بی حکمت نیست!

چرا نباید پارچه ارزان بخریم؟

انتخاب و خرید پارچه برای دوخت لباس، پرده اتاق نشیمن و یا کوسن مبلمان و قسمت‌های مختلف خانه، نیاز به رعایت فاکتورهای مختلفی است. در این صورت می‌توان با خیال آسوده از خرید درست و اصولی اطمینان حاصل کرد.

از سوی دیگر، بعد از گسترش بیماری کرونا و ترس‌های به وجود آمده، بسیاری از ما خرید آنلاین پارچه را به خرید حضوری در فروشگاه‌های مختلف ترجیح می‌دهیم.

در این میان، سایت‌های فروشگاهی مختلف انواع پارچه را با طرح، رنگ و متریال مختلف و با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسانند. البته همه ما دوست داریم کیفیت را ارزان به دست بیاوریم؛ اما موضوع این است که همیشه نمی‌توان اجناس باکیفیت را با قیمت‌های ناچیز خریداری کرد.

همچنین سوال مهمی که در هنگام خرید پارچه به‌صورت حضوری و آنلاین برای همه ما به وجود می‌آید، این است که چطور کیفیت پارچه را تشخصی دهیم؟ آیا روشی مطمئن برای خرید پارچه وجود دارد؛ به‌طوری‌که کیفیت کامل آن قابل تایید باشد؟ با توجه به اهمیت این مسئله، در این مطلب فاکتورهای مهم در خرید پارچه را بررسی می‌کنیم. همچنین با پاسخ دادن به سوالات مطرح شده در متن زیر، می‌توانید انتخابی درست و اصولی در خرید پارچه داشته باشید. برای خرید اینترنتی انواع پارچه به روچی مراجعه کنید.

 

پارچه باکیفیت چه نوع الیافی دارد؟

 

اولین چیزی که هنگام بررسی کیفیت پارچه باید بررسی شود، میزان کیفیت الیاف پارچه است. در حالت کلی پارچه‌های باکیفیت دارای الیافی منسجم، محکم و به هم نزدیک هستند. بنابراین هیچ نوع شکاف و درزی در این نوع پارچه‌ها دیده نمی‌شود. همچنین پارچه‌های با الیاف منسجم، دارای وزن و گرماژ بیشتری هستند و مقاومت بالاتری در طول استفاده دارند.

به همین دلیل توصیه ما به شما این است که هنگام خرید پارچه فقط به دنبال خرید ارزان نباشید. گاهی اوقات خرید ارزان به معنی خرید کیفیت پایین است. بنابراین حتما میزان انسجام الیاف را بررسی کنید. همچنین در نظر داشته باشید که پارچه‌های با کیفیت پایین در الیاف، به‌راحتی پاره می‌شوند.

چرا نباید پارچه ارزان بخریم؟

رنگ، هنگام خرید پارچه چقدر مهم است؟

شاید تعجب کنید و این فاکتور را در دسته‌بندی موارد بررسی کیفیت پارچه ندانید. اما بهتر است بدانید که پارچه‌های باکیفیت مناسب دارای ثبات رنگ خوبی هستند. همچنین یکنواختی رنگ در تمامی سطوح پارچه به یک شکل است. اما پارچه‌های ارزان و بی‌کیفیت، دارای رنگ یکنواخت در تمام سطوح نیستند و رگه‌ها و نقطه‌های رنگی در آن دیده می‌شود.

 

 

آیا خرید پارچه ارزان کار درستی است؟!

یکی از فاکتورهای تشخیص کیفیت پارچه، قیمت آن است. در حالت معمول باید قیمت پارچه تناسبی کامل با کیفیت آن داشته باشد. بنابراین قیمت‌های غیرمعمول بسیار ارزان، نشان‌دهنده نقصی در کیفیت پارچه است. بهتر است احتیاط کنید و پول خودتان را هدر ندهید.

علاوه بر آن، شما قصد دارید با خرید پارچه، لباس و یا سایر پروژه‌های دوخت را آماده کنید. بنابراین باید هزینه‌ای جداگانه به خیاطان بپردازید. حتی اگر خودتان هم دست به کار دوخت شوید، بازهم باید زمانی را صرف این کار کنید. بنابراین با خرید یک پارچه ارزان و بی‌کیفیت، زمان و پول خودتان را به هدر می‌دهید و این مورد اصلا منطقی و اقتصادی نیست.

درعین‌حال لباس دوخته شده، کوسن، پرده و سایر پروژه‌های دوخت، عمر مفید پایینی خواهند داشت. پس در خرید پارچه ارزان، احتیاط کنید!

موارد ذکر شده، فاکتورهای خرید پارچه در حالت کلی به‌صورت آنلاین و حضوری است. درعین‌حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که با خرید پارچه از فروشگاه‌های حضوری، امکان تشخیص راحت‌تر کیفیت وجود دارد. شما می‌توانید پارچه را از نزدیک لمس کنید، میزان چروک پذیری آن را امتحان کنید و تا حدودی با توجه به صدای پارچه، کیفیت آن را تشخیص دهید.

این در حالی است که در خرید آنلاین پارچه این‌طور نیست. اما در پاسخ باید گفت که راه‌های بسیاری برای تشخیص کیفیت پارچه در خرید آنلاین وجود دارد. این موارد شامل فاکتورهای زیر است.

چرا نباید پارچه ارزان بخریم؟

روی پارچه زوم کنید!

بیشتر ما افرادی بصری هستیم که از راه دیدن اشیاء اطراف خود درباره آن‌ها قضاوت می‌کنیم. این موضوع در هنگام خرید پارچه می‌تواند راهگشا باشد. بنابراین با ورود به صفحات وب فروشگاهی و انتخاب یک پارچه، با استفاده از نرم‌افزارهای قوی زوم، روی پارچه زوم کنید و الیاف آن را بررسی کنید و از میزان انسجام آن اطمینان حاصل کنید.

 

توضیحات نوشته شده درباره پارچه‌ها را بخوانید

فروشگاه‌های آنلاین معتبر در زمینه فروش پارچه، اطلاعات کامل و جامعی درباره ویژگی‌های مختلف هر پارچه در اختیار شما قرار می‌دهند. با مطالعه این اطلاعات به‌خوبی می‌توانید به این نتیجه برسید که پارچه مدنظر شما، گزینه مناسب برای چه نوع پروژه دوختی است.

همچنین جزییات مختلف درباره نحوه نگهداری از آن، شستشو، نحوه اتوکشی و مواردی ازاین‌دست کاملا توضیح داده شده است. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده اقدام به خرید کنید.

علاوه بر آن، فروشگاه‌های معتبر آنلاین به دنبال این هستند که بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهند تا برای خریدهای بعدی به آن‌ها اعتماد کنید. بنابراین اطلاعات مفیدی درباره گرماژ پارچه، قیمت پارچه، نوع دوخت آن و سایر موارد را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین قیمت‌های معقولانه و متعارفی برای فروش پارچه در نظر می‌گیرند و فقط به دنبال جذب مشتری و خریدار برای یک مرحله نیستند.

چرا نباید پارچه ارزان بخریم؟

فروشگاه معتبری برای خرید آنلاین پارچه انتخاب کنید

در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاین مختلفی در زمینه ارائه و فروش انواع پارچه و ملزومات خیاطی در محیط وب فعالیت می‌کنند. برخی از آن‌ها برای جذب کاربران، قیمت‌های باورنکردنی پیشنهاد می‌کنند. اما سوال مهم اینجاست که چقدر می‌توان به کیفیت پارچه خریداری شده با قیمت‌های نامتعارف اطمینان کرد. بنابراین بهتر است با دیدن این قیمت‌ها، هیجانی نشوید و در کنار اقتصادی بودن، کاملا معقولانه و بدون هیجان تصمیم بگیرید.

البته ذکر این نکته مهم است که فروشگاه‌های معتبر و خوش‌سابقه، به‌صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها، پارچه‌ها را مستقیم از درب کارخانه دریافت می‌کنند و بنابراین با قیمت‌های منصفانه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. اما درعین‌حال ارائه قیمت‌های نامتعارف و بسیار ارزان، جای تامل دارد.

فروشگاه اینترنتی روچی با گرد هم آوردن فروشندگان پارچه درکنارهم و همچنین با در اختیار داشتن مجموعه بزرگی از انواع پارچه‌های مرغوب و باکیفیت در متریال، طره، رنگ و گرماژ و دسته بندی های مختلف ، از قبیل پارچه های پاییزه و زمستانه، بهاره، مجلسی، مانتویی و ... را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین گزینه برای پروژه‌های دوخت مختلف را انتخاب کنید و خریدی امن، راحت، سریع و با اطمینان را تجربه کنید.

همچنین روچی در کنار ارائه کیفیت مطلوب، قیمت مناسبی برای فروش انواع پارچه در نظر گرفته است تا در کنار دریافت سود اقتصادی معقول، کمترین هزینه هنگام خرید آنلاین پارچه را برای شما ایجاد نماید.

علاوه بر آن، شما با خرید از سایت روچی می‌توانید اطلاعات کاملی درباره انواع پارچه به دست بیاورید. درنتیجه بهترین پارچه با کیفیت مناسب و مرغوب در کنار قیمت مناسب آن را خریداری می‌کنید.

در روچی کافی است انتخاب کنید؛ همه چیز برای یک تغییر جذاب و مقرون به‌صرفه آماده است...



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز