بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
آرایشگاه داماد تهران بکس

آرایشگاه مردانه تهران بکس :

یک آرایشگر حرفه ای از کار خود لذت می برد و به آن افتخار می کند . این فرد مشتری مدار بوده و با احترام به مشتری همه نوع خدمات آرایشی و پیرایشی را انجام خواهد داد . در بسیاری از موارد افراد برای نظافت و انجام امور بهداشتی به بهترین آرایشگاه مردانه تهران مراجعه می کنند . از کوتاهی مو تا حذف موهای زائد همگی در حیطه کاری او میباشد .

هیرکات مناسب با توجه به فرم صورت شما

خدمات پاکسازی و لایه برداری پوست با دستگاه های پیشرفته .

تاثیر آبرسان ها با توجه به بافت پوست و موهای شما

کراتینه ، ویتامینه ،احیا ، پروتئین تراپی ، لختی ژاپنی (ریباندینگ)

خدمات گریم داماد و کانتورینگ صورت ، کاشت دو روزه و موقت مو (پروتز مو )

و خدمات دیگر سالن : میکروبلیدینگ ابرو (اصلاح فرم ابرو ، تغییر حالت ، پر کردن جاهای خالی با توجه به آخرین متد خطی فیبروز)

حمام سولاریوم (برنزه کردن پوست )

پدیکور و مانیکور ( از سوهان کشی تا کندن لایه های مرده از سطح پوست ) کوکتل تراپی ، ماساژ پا

ماساژ آقایان به صورت تکنیکی زیر نظر متخصص

تاتوی بدن آقایان با توجه به طرح درخواستی شما

انواع رنگ موی جو گندمه و هایلایت ها خدمات سالن تهران بکس میباشد .

مهم‌ترین تفاوت رنگ مو مردانه با سایر محصولات اختصاصی زنانه ، در حجم محصول ، نحوه تغییر رنگ مو و البته طیف رنگ‌های موجود است . هرچند این موضوع در حال تغییر است ، اما معمولا رنگ موهای زنانه در طیف‌های رنگی متنوع‌تری وجود دارند . انواع رنگ موهای مردانه در رنگ‌های اختصاصی‌تری هم‌چون قهوه‌ای ، خاکستری و مشکی محدود می‌شوند . البته رنگ‌های استخوانی ، طلایی و سایر رنگ‌های جذاب دیگر نیز در محصولات جدیدتر به چشم می‌خورد .

 

 

آرایشگاه داماد تهران بکس

 

 

اجاره ماشین عروس :

شب عروسی ، یک شب به یادماندنی و بسیار مهم برای تمامی زوج‌ها می‌باشد . و تمامی افراد ، سعی می‌کنند تا بهترین مراسم عروسی را داشته باشند . به همین دلیل برنامه‌های خاصی برای این شب دارند . یکی از عواملی که می‌تواند این شب را برای شما خیلی زیباتر کند .

 

شب عروسی ، به دلیل این که زوج‌ها ، مخصوصا داماد ، برنامه‌های فشرده‌ای مانند رفتن به آرایشگاه ، گل فروشی ، آتلیه رفتن و … را دارد . ممکن است دیگر توان رانندگی کردن را نداشته باشد . در این صورت می‌توانید از خدمات کرایه ماشین عروس با راننده استفاده کنید . رانندگان مجموعه ما ، کاملا آموزش دیده هستند . و برای خدمات رسانی به شما عزیزان در هر شرایطی ، کاملا آماده هستند . همچنین این رانندگان دارای ظاهری آراسته و مرتب و خوش اخلاق هستند .

 

 

 

اجاره ماشین عروس بدون راننده

اما برخی از افراد هم هستند که می‌خواهند خودشان ماشین عروس را برانند و لذت ببرند . اگر شما هم جز این افراد هستید . می‌توانید ماشین عروس را بدون راننده اجاره کنید تا مالکیت خودرو را برای مدت زمان مشخص شده ، کاملا در اختیار داشته باشید .

1.محدودیت زمانی برای اجاره ماشین عروس چند ساعت میباشد ؟

هزینه اجاره ی ماشین عروس از ساعت 9 صبح الی 12 شب و به مدت 15 ساعت در نظر گرفته شده است و تنها در محدوده شهر تهران محاسبه میشود .

آرایشگاه داماد تهران بکس

هزینه های مازاد برای اجاره ماشین عروس شامل چه مواردی میباشد ؟

به ازای هر یک ساعت مازاد قبل از 9 صبح و بعد از 12 شب ، مبلغی اضافه میشود . در صورت خروج ماشین کرایه ای از محدوده شهر تهران بر اساس نرخ مصوب خروجی تهران (محدوده خارج شهری مانند : احمد آباد ، گرمدره، شهریار و ،…) ، هزینه ای معادل مجزا میباشد .

 

گل آرایی ماشین عروس خود را به ما بسپارید . خدمات متنوعی را در زمینه ، گل ارایی ماشین عروس و دسته گل عروس برای عروس خانوم ها و آقا داماد ها قرار داده ایم . تزیین ماشین عروس کاملا سلیقه ای می باشد .

 

 

 

09126074167 حمید بخشی

آرایشگاه تهران بکس

 

 

گریم داماد

همه عروس و دامادها دوست دارند در بهترین شب زندگی شان خاص و جذاب باشند . آموزش حرفه ای گریم داماد و آرایش دامادی از محبوب ترین دوره های آموزشی آرایشگری هم محسوب میشود . اغلب آقایان جوان با نحوه سشوار کشیدن و مدل دادن به ریش آشنا هستند . ولی آرایش داماد فقط این موارد نیست . اگر بخواهید برای یک مهمانی معمولی حاضر شوید ، این موراد کافی است . ولی برای آرایش دامادی این مراحل لازم است تا به درستی انجام شود .

آرایشگاه داماد تهران بکس

آرایشگاه داماد تهران بکس کجاست ؟

دقت داشته باشید که این آرایش اصلا شباهتی با آرایش عروس ندارد . برای مثال از رژ لب و گونه ، خط چشم و سایه و ….. برای گریم داماد استفاده نمی شود . یا حداقل با همان شدت و استایل لوازم آرایشی روی صورت داماد اجرا نمی شود . هدف از پیرایش دامادی دادن رنگ و لعاب به آقا داماد نیست . بلکه منظور صاف و یک دست شدن پوست و از بین بردن آثار لک و جوش و … است . در واقع آرایش داماد کاملا محو است . و دیده نمی شود . ولی بسیاری از اشکالات پوست و صورت را پنهان می کند . این کار برای تعادل چهره عروس و داماد انجام می شود ، در غیر این صورت تفاوت زیادی در عکس های عروسی زوجین وجود خواهد داشت .

گریم داماد با ریش ها ارتباط مستقیم دارد . اگر داماد ریش یا ته ریش داشته باشد باید در مورد اصلاح فرم آن اقداماتی انجام داد . هیچ چیز بدتر از داماد با ریش و سبیل ژولیده نیست . در مورد دامادهایی که ریش را کامل می زنند قضیه فرق دارد . حتی اگر شش تیغه هم بکنید باز هم ریشه ریش ها روی پوست دیده می شود . برای محو کردن جای ریش ، آرایشگر از کرم های خاصی استفاده می کنند تا پوست صورت یکنواخت بشود .

 

برای یکنواخت کردن پوست و پوشاندن لک و … می توان کرم پودرها را به کار برد . این محصول همان کرم پودری است که خانم ها هم از ان استفاده می کنند . اما آرایشگر از محصولات بدون چربی و همرنگ با پوست برای جلوگیری از اغراق استفاده می کند . این مورد برای پوشش گودی زیر چشم بسیار کارایی دارد .

آرایشگاه داماد تهران بکس

09126074167 حمید بخشی

آرایشگاه تهران بکس



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز