بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ماه عسل شیرین ترین خاطره زندگی هر زوج جوانی است که باید به خوبی برگزار شود. نکته های مهمی برای برگزاری یک ماه عسل خوب وجود دارد که باید با معیارهای زوجین هماهنگ باشد. اولین نکته برای داشتن یک ماه عسل خوب، انتخاب شهر زیارتی یا سیاحتی است. به عنوان مثال بیشتر زوجین ترجیح می دهند ماه عسل خود را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) بگذرانند و برخی دیگر شمال و کیش را انتخاب می کنند. پس از تصمیم گیری برای ماه عسل، نوبت به گل آرایی اتاق عروس و داماد می رسد.

بیشتر هتل های لوکس چه در  مشهد و چه دیگر شهرها، اتاق هایی با مضمون سوئیت هانی مون دارند که گل آرایی اتاق عروس و داماد را به صورت رایگان یا با هزینه انجام می دهند. با این تفاسیر درخواهید یافت که باید دقت بیشتری جهت انتخاب هتل برای ماه عسل در مشهد یا دیگر شهرها را به خرج دهید. در هر صورت جهت بالا بردن آگاهی شما عزیزان قصد داریم تعدادی هتل مشهد مخصوص ماه عسل را معرفی کنیم تا سفری به یادماندنی تجربه کنید.

پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد

یکی از بهترین هتل ها برای ماه عسل در مشهد، هتل قصر طلایی مشهد است. به خصوص اگر سوئیت پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد انتخاب شما باشد. سوئیت پرنسس رویال هتل قصر طلایی 30 متر مربع مساحت دارد و حمام آن مجهز به وان جکوزی است. مینی بار به صورت روزانه و رایگان هر روز ارائه می شود. علاوه بر این موارد چشم انداز سوئیت پرنسس رویال رو به حرم مطهر است.

گل آرایی اتاق هتل برای عروس و داماد
سوئیت پرنسس رویال قصر طلایی

 

هانی مون هتل الماس 2 مشهد

بدون شک سوئیت هانی مون هتل الماس 2 مشهد بهترین گزینه در بین تمامی هتل های 5 ستاره مشهد خواهد بود. سوئیت ماه عسل هتل الماس 2 مشهد حدود 30 متر مربع می باشد که در آن گل آرایی به صورت رایگان است. در سوئیت هانی مون هتل الماس 2 مشهد یک تخت دبل همراه با سر تخت مجلل و پرده های حریر دارد.

پنت هاوس اسپا و سوئیت کوئین هتل درویشی مشهد

پنت هاوس اسپا هتل درویشی مشهد گزینه دیگری بین هتل های مشهد جهت ماه عسل است. پنت هاوس اسپا هتل درویشی مشهد بیش از 100 متر مربع مساحت دارد. در این پنت هاوس یک مستر اختصاصی طراحی شده که شامل کابین سونای خشک، وان جکوزی دار، حمام و دوش اختصاصی می شود. در پنت هاوس اسپا خدمات ماساژ رایگان است.

سوئیت کوئین هتل درویشی مشهد

سوئیت کوئین هتل درویشی مشهد از دیگر اتاق های پیشنهادی ما به عروس و دامادهای جوان است. سوئیت کوئین متراژ کمتری از پنت هاوس اسپا دارد و خدماتی مانند آن را ارائه نمی دهد. به همین نسبت قیمت هر شب اقامت در سوئیت کوئین ارزان تر از پنت هاوس اسپا است. گل آرایی در سوئیت کوئین و پنت هاوس اسپا مشمول هزینه می شود.

گل آرایی اتاق هتل برای عروس و داماد
اتاق کوئین هتل درویشی مشهد

 

فیستا سوئیت هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد یک اتاق به نام فیستا سوئیت دارد که متراژ آن حدود 25 متر مربع است. در فیستا سوئیت هتل الماس مشهد تم اتاق قرمز و سفید است و تخت دبل آن دارای سر تخت سلطنتی می باشد. از خدماتی که در این سوئیت به زوجین عزیز ارائه می شود می توان به مینی بار رایگان و گل آرایی با هزینه اشاره کرد. حمام فیستا سوئیت هتل الماس مشهد دارای وان جکوزی است که مزیتی مهم برای یک هتل 4 ستاره محسوب می شود.

سوئیت ماه عسل هتل کیانا مشهد

پیشنهاد دیگر ما به زوجین عزیز برای ماه عسل؛ سوئیت ماه عسل هتل کیانا مشهد است. هتل کیانا مشهد فاصله ای بسیار کوتاه تا حرم مطهر دارد و اقامتی معنوی و دلچسب را برای شما عزیزان رقم می زند. سوئیت ماه عسل هتل کیانا مشهد حدود 23 متر مربع مساحت دارد و از نظر امکانات رفاهی شامل وان جکوزی، مینی بار با هزینه، گل آرایی و شمع آرایی با هزینه می شود.

سوئیت هانی مون رویال هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد عالی ترین گزینه برای زوجین است تا با قیمتی مقرون به صرفه، ماه عسلی شیرین را تجربه کنند. در سوئیت هانی مون رویال هتل رز درویشی مشهد یک کابین سونای خشک همراه وان جکوزی طراحی شده تا زوجین عزیز لذت بیشتری از ماه عسل خود ببرند. همچنین استفاده از مینی بار با پرداخت هزینه میسر است.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما: