بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
انتخاب مبل عروس از اصلی ترین خرید ها در جهیزیه است که تاثیر زیادی در زیبایی کانون پذیرایی منزل دارد

 

راهنمای بهترین انتخاب و خرید مبل برای جهیزیه عروس + معرفی برترین مبل ها در سایا دکور

 

وقتی صحبت از جهیزیه عروس میشه، یکی از مهمترین چیزهایی که ذهن هر کسی به سراغ اون می‌ره، مبلمان مناسب برای عروس هستش. خرید مبلمان جهیزیه چیزی نیست که بشه از کنار اون سرسری گذشت و هر چیزی که در بازار وجود داشت رو برای خرید انتخاب کرد؛ به همین دلیل باید به نکاتی که برای انتخاب و خرید جهیزیه عروس وجود دارد باید بسیار دقت کرد تا یک انتخاب اصولی و دقیق داشته باشیم.

به نقل از سایت سایا دکور، احتمالا اگر درگیر خرید مبلمان برای جهیزیه عروس باشید؛ سوال‌هایی از این دست بسیار ذهن شما رو درگیر کرده : برای جهیزیه عروس مبل چند نفره بخرم؟ یک دست مبل کافیه یا باید چند دست مبل بگیرم؟چه نوع مبلی باید بخرم؟ محیط خونم کوچیکه بهترین مبلی که میشه خرید چی هست؟ و سوال‌هایی از این دست که همه خریداران مبل جهیزیه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

ما در این مقاله سعی می‌کنیم به صورت کامل شمارو برای خرید یک مبلمان مناسب برای عروس راهنمایی کنیم. با این حال بهتره از سایت‌هایی که در حوزه خرید مبلمان هستند نیز مشورت لازم رو بگیرید. سایت‌های زیادی نظیر سایا دکور، آف دکور، مبل و میز، سوفا داتیس و ... هستند که در حوزه مبلمان عروس فعالیت می‌کنند اما سایا دکور که یکی از برترین سایت‌ها در حوزه مبلمان در ایران است، به صورت رایگان به شما مشاوره رایگان برای خرید مبلمان می‌دهد که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از مشاوره رایگان فقط کافی است در گوگل عبارت "سایا دکور" را سرچ کرده و روی لینک اول کلیک کنید و با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

سبک دکوراسیون خانه تاثیر زیادی در نوع مبل دارد

یکی از مواردی که شما باید قبل از خرید مبل به آن دقت کنید؛ نوع چیدمان منزل است. وقتی چیدمان و دکوراسیون منزل براتون مشخص باشه تا حد زیادی انتخاب و خرید مبل رو میتونین برای خودتون راحت کنین.

بسیار پیش اومده کسی به دنبال خرید مبلمان برای جهیزیه عروس بوده و بعد از اینکه مبلمان رو تهیه کردن متوجه شدن این محصول متناسب با دکوراسیون نیست و اصلا قابلیت ست کردن نداره و کلی دردسر و اعصاب خوردی برای درست کردن این مشکل داشتند. بنابراین بهتره قبل از اینکه بخواید مبلمان رو تهیه کنید، نوع سبک مبل ها رو انتخاب کنید.

آیا می خواید مبل راحت بخرید یا مبل شیک؟

راهنمای بهترین انتخاب و خرید مبل برای جهیزیه عروس + معرفی برترین مبل ها در سایا دکور

مهمترین نکته پس از بررسی دکوراسیون منزل عروس، مشخص کردن هدف از خرید مبمان است. از خودتان بپرسید صرفا قرار است مبلی تهیه کنید که از ظاهری زیبا برخوردار باشد یا در کنار ظاهر زیبایی که دارد از راحتی و کیفیت مطلوب نیز برخوردار باشد.

اگر می‌خواهید مبلی تهیه کنید که هم ظاهر زیبا داشته باشد و هم از راحتی بالایی برخوردار باشد، بهترین گزینه خرید مبل راحتی است. اگر هم فقط زیبایی برای شما ملاک انتخاب است، مبل‌ هایی از سبک کلاسیک می‌تواند بهترین انتخاب برای شما به عنوان مبلمان جهیزیه عروس باشد.

ابعاد اتاق شما برای قرار گیری مبل چقدر است؟

قطعا کمتر کسی است که به این نکته مهم توجه نداشته باشد ولی چون این نکته در انتخاب خرید مبل بسیار مهم است، ترجیح دادیم یکبار دیگر آن را با یکدیگر بررسی کنیم. قطعا بسیاری از خانه‌ها هستند که به صورت آپارتمانی وجود دارند و فضایی که برای اتاق نشیمن دارن محدود است. برای چنین خانه‌هایی بهتر است مبلمان راحتی مورد استفاده قرار گیرد که هم برای پذیرایی از میهمانان و هم برای استراحت مناسب باشد؛ بنابراین مبل هایی در ابعاد و اندازه های بزرگ خیلی کاربردی نیستند.

بودجه ای که برای خرید مبلمان جهیزیه در نظر گرفتید چقدر است؟

عمدتا خرید مبل جزو آخرین خریدهایی است که عروس و دامادها به سراغ آن می‌روند؛ چرا که قبل از آن وسایل مهمتری مث یخچال، لباسشویی و... تهیه شده و بودجه محدودتر هست. بنابراین بهتر است قبل از اینکه بخواهید به سراغ انتخاب نوع مبلمان خود بروید، بودجه و سقف هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید رو مشخص کنید.

اگر بودجه شما تا حد خوبی زیاد هست میتونین به سراغ خرید مبل های سلطنتی برید ولی اگر نه می خواید که هزینه کمتری برای مبلمان داشته باشید، مبل ال یا مبل راحتی گزینه خوبی برای شما است. همچنین انتخاب فروشنده نیز می تواند به شما کمک بسیار زیادی در هزینه ها کند؛ مثلا سایا دکور به عنوان یک تامین کننده اصلی مبلمان به شمار می رود که به دلیل حذف واسطه ها با کمترین سود و بهترین قیمت می توانید مبل خود را از این فروشگاه تهیه کنید.

رنگ مبل را با وسایل خانه ست کنید

راهنمای بهترین انتخاب و خرید مبل برای جهیزیه عروس + معرفی برترین مبل ها در سایا دکور

اولین نکته ای که با یکدیگر بررسی کردیم نوع دکوراسیون منزل بود؛ ولی در کنار نوع دکوراسیون، باید رنگ دکوراسیون را نیز در نظر بگیریم. معمولا چیدمان خانه عروس و دامادها به دلیل نو بودن وسایل از زیبایی خاصی برخوردار است و اگر به هارمونی رنگ وسایل و مبل دقت شود، می تواند زیبایی بسیار زیادی را به منزل عروس بدهد.

مثلا انتخاب رنگ روشن برای خانه هایی که ابعاد کوچک تر دارند بسیار مناسب است چرا که خانه ها را بزرگ تر نشان می دهند و یا خانه هایی که نورگیر ندارند نیز با این روش می توانند فضای خانه را بزرگ تر نمایش دهند. دقیقا برعکس آن هم صادق است، رنگ تیره مبلمان باعث می شود فضای منزل کمی کوچک تر و خفه تر به نظر برسد و برای خانه هایی با ابعاد بزرگ از این رنگ مبلمان‌ها می‌توان استفاده کرد.

سخن پایانی

امروز در این مقاله سعی کردیم تمامی نکات مهمی که شما برای خرید مبلمان عروس مورد نیازتان است را مورد بررسی قرار دهیم. قطعا نکات متنوعی است که برای خرید مبلمان باید مورد بررسی قرار داد ولی این نکاتی که گفته شد، جزو مهمترین مواردی هست که باید مورد بررسی قرار داد.

حال نوبت شماست که محتوای ما را تکمیل تر کنید؛ شما چه تجربه‌ای از خرید مبلمان برای عروس دارید؟ از نظر شما چه چیزهایی باید مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان بهترین مبلمان را برای جهیزیه عروس انتخاب و خریداری کرد. نظرات خود را در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : https://sayadecor.com/



به این مطلب امتیاز دهید:
(20 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)

نظرات شما:
  • الهه دوشنبه, 25 ارديبهشت 1402

    چیدمانش خوبه بدک نیست

  • رضا يكشنبه, 24 ارديبهشت 1402

    خیلی خوب

  • رضا يكشنبه, 24 ارديبهشت 1402

    خیلی خوب

  • رضا يكشنبه, 24 ارديبهشت 1402

    خیلی خوب

  • Vahid يكشنبه, 24 ارديبهشت 1402

    خیلی عالیه

  • مریم يكشنبه, 24 ارديبهشت 1402

    چیدمان مبل ها قشنگه

  • محدثه سهرابی شنبه, 23 ارديبهشت 1402

    بسیار عالی


عناوین جذاب امروز