بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

نحوه چیدمان مبلمان منزل تازه عروس در آپارتمان های نقلی

خرید مبلمان همیشه یکی از مهم ترین آیتم های خرید جهیزیه عروس به شمار می رود. به این دلیل که تازه عروس ها بسیار به هارمونی رنگ در فضا سازی دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند. از همین رو سعی بر آن دارند که سبک چیدمانی که از آن پیروی می کند برای صفر تا صد آیتم های خریداری شده رعایت شود. بر فرض اگر سرویس خواب خود را سلطنتی، کلاسیک و یا مدرن خریداری می کنند. ترجیحشان بر این است که سایر آیتم ها نیز در همین راستا خریداری شود. برای این منظور در بازار به صورت روتین مبلمان بسیار متنوعی قرار دارد که می توانید خریداری کنید؛ اما به دلیل نوسان قیمت بسیار زیاد و عدم استفاده از متریال مرغوب و در برخی مواقع و قبول نکردن سفارش ساخت بر اساس نظر مشتری مواردی است که مانع از خرید شما به صورت سنتی و روتین از بازار می شود.

برای رسیدن به یک خرید ویژه و منحصر به فرد ما به شما پیشنهاد می کنیم به وب سایت معتبر چوبکده ایرانیان در همین ابتدا سری بزنید. در نظر گرفتن صفر تا صد نیاز شما مطابق با سلیقه تان، سفارشی سازی کردن محصول مناسب با هارمونی رنگی که در منزل از آن پیروی می کنید. در نظر گرفتن ابعاد و مساحتی که برای ساخت مبل مد نظر شما است.

انتخاب سبک دلخواه شما از بین تنوع بسیار گسترده محصولات پیشنهادی و مد نظر قرار دادن قیمت های بسیار منحصر به فرد و ویژه با حذف واسطه های فروش از مهم ترین پارامترهای است که در پیش روی شما عزیزان قرار دارد تا خرید قابل قبول تری را تجربه کنید. برای این منظور در ادامه پیرامون نوع چیدمان مبل راحتی منزل تازه عروس ها و مزیت های خرید از وب سایت آنلاین چوبکده ایرانیان مطالبی را با شما عزیزان به صورت مختصر ه به اشتراک خواهیم گذاشت پس با ما همراه باشید.

 

نوع چیدمان مبلمان راحتی در خانه های آپارتمانی

برای چیدمان حرفه ای مبلمان در خانه های آپارتمانی نیازی نیست یک دکوراتور حرفه ای باشید همین که انتخاب درستی داشته باشید چیدمان برای شما اصولی دنبال می شود.

نحوه چیدمان مبلمان منزل تازه عروس در آپارتمان های نقلی

چیدمان مربعی

شما با استفاده از یک فرش شش متری که درست در مرکز مبلمان شما قرار داده می شود می توانید به یک دکوراسیون با چیدمان مربعی دست پیدا کنید. کافی است دو کاناپه را روبروی هم قرار دهید و سپس دو مبل تکی را در مجاورت با کاناپه ها مجدد روبروی یک دیگر بگذارید. در اطراف آن نیز می توانید میزهای عسلی را قرار دهید و بخشی از فضا را برای رفت و آمد باز بگذارید. این چیدمان با خرید یک سرویس مبل هشت نفره برای شما ممکن می شود.

نحوه چیدمان مبلمان منزل تازه عروس در آپارتمان های نقلی

چیدمان مستطیلی

اگر می خواهید یک چیدمان مستطیلی شکل داشته باشید ما به شما اضافه کردن دو صندلی تکی مهمان را در صورت داشتن فضای بیشتر توصیه می کنیم. در این راستا نیاز است با فاصله بیشتری چیدمان مربعی شکل دنبال شود. خرید یک فرش نه متری و قرار دادن دو کاناپه سه نفره در یک بخش به شکل ال مانند و قرار دادن دو مبل تکی و دو صندلی مهمان در بخش دیگر چیدمان مستطیلی را برایتان فراهم می سازد. البته برای این منظور شما می توانید مبل ال مستطیلی را نیز در نظر داشته باشید.

نحوه چیدمان مبلمان منزل تازه عروس در آپارتمان های نقلی

چیدمان ساده خطی

یکی از ساده ترین و روتین ترین خریدهای که در پیش روی شما قرار دارد چیدمان خطی است. این امر را می توانید در فضای منتهی به دیوار با یک نیم ست یا یک ست راحتی دنبال کنید. این امر بسته به مساحتی دارد که در فضا در پیش روی شما قرار دارد. اگر قرار است همزمان با خرید مبلمان میز ناهار خوری نیز خریداری شود. می توانید یک نیم ست را در مجاورت با میز تلویزیون به صورت خطی قرار دهید سپس در گوشه دیگر از سالن سرویس ناهار خوری خود را بسته به فضایی که در اختیار دارید دنبال کنید.

نکاتی برای چیدمان مبلمان در خانه های آپارتمانی

  • برای اینکه اصول فنگ شویی در حین چیدمان در منزل شما رعایت شود باید مبل ها با فاصله چیده شود و در جلوی درب ورودی برای جریان انرژی مبلی قرار داده نشود.
  • پیشنهاد می شود از مبل های که تاج و دسته بلند و عریض دارند استفاده نشود تا فضا کوچک به تصویر کشیده نشود. خرید مبل های راحتی هشت نفره مدرن که در وب سایت چوبکده به وفور یافت می شود ایده ال ترین پیشنهاد ما برای شما است.
  • از خرید مبل های سلطنتی که بسیار بزرگ هستند و اصلاً با خانه های آپارتمانی تطابق ندارند صرف نظر کنید.
  • در نظر داشته باشید که خرید یک کاناپه و دو مبل تکی برای نقطه کانونی اتاق نشیمن خانه های نقلی در بسیار مواقع کفایت می کند. پس برای خرید نیم ست می توانید از چوبکده ایرانیان و مشاورین ساخت کمک بخواهید.
  • تم های رنگی روشن برای بزرگ تر نشان دادن فضا انتخاب دیگری است که به شما پیشنهاد می شود و برای این منظور نیاز است از مشاورین بخش تولید تقاضای سفارشی سازی کردن محصول خود با آیتم رنگی پیشنهادی خود را داشته باشید.
  • در نظر داشته باشید که مبل های چند کاره یعنی مبل راحتی تخت خواب شو با چند کارآمد برای خانه های نقلی پیشنهاد مؤثر تری است که تنوع بی نظیر آن در وب سایت چوبکده ایرانیان برای شما در نظر گرفته شده است.
  • چیدمان خطی درست شبیه پشتی ها و زیر اندازهای قدیمی در فضای منتهی به دیوار از دیگر پیشنهاد های است که برای خانه های نقلی آپارتمانی توصیه می شود. این امر با خرید مبل های ال راحتی مینیمال به ساده ترین شکل ممکن برای شما دنبال می شود.

شما عزیزان می توانید با سرچ عبارت " خرید مبل چوبکده" یا "خرید جهیزیه چوبکده" وارد سایت چوبکده ایرانیان شده و محصولات این شرکت را بطور کامل بررسی و خرید نمایید.

 

کلام آخر پیرامون خرید مبل برای تازه عروس ها

همان طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید انتخاب های بی شماری برای چیدمان یک خانه نقلی در پیش روی شما قرار دارد. برای چیدمان مربعی شکل خرید مبل های راحتی هشت نفره، برای دکوراسیون مستطیلی خرید مبلمان ال یا مبلمان راحتی به همراه صندلی های مهمان و برای دکوراسیون به سبک چیدمان خطی خرید نیم ست همراه با میز ناهار خوری انتخاب های است که در پیش روی شما قرار دارد.

این را به یاد داشته باشید که خرید مبل های که قابلیت تبدیل به تخت خواب را دارند و یا مبل های راحتی که به مبل ال تبدیل می شوند از جمله انتخاب های است که در پیش روی شما قرار دارد. برای رسیدن به یک خرید ویژه و منحصر به فرد به شما توصیه می شود به وب سایت آنلاین و بی واسطه چوبکده ایرانیان در این راستا سری بزنید. تنوع بسیار گسترده محصولات چوبی، در نظر گرفتن پروسه سفارشی سازی محصول، حذف دست های واسطه برای رسیدن به نرخ خرید معقول تر و مشاوره های رایگان در راستای رسیدن به یک سبک ایده ال از جمله انتخاب های است که این وب سایت برگزیده برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(8 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز