بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

خرید مبل راحتی به صورت آنلاین + معرفی فروشگاه

همین چند سال پیش ایده خریدهای آنلاین بزرگ، مانند: مبل برای بسیاری مضحک به نظر می‌رسید. اما امروزه با وجود خرید حضوری خرید از اینترنت، بسیار رایج‌تر شده است و مزیت های خاص خود را دارد.

با این حال، نیاز به یک سری اطلاعات کلی داریم تا در هنگام خرید به کمک ما بیایند تا بتوانیم خرید مناسبی داشته باشیم. به همین دلیل مجموعه دکورانیک بر آن شدیم تا جواب برخی از سؤالات تکراری مشتریان خرید مبل راحتی آنلاین را پاسخ دهیم.

بهترین دلیل برای خرید مبل آنلاین در مقابل فروشگاه چیست؟

برندهای فروش آنلاین مبلمان اغلب با عدم سرمایه گذاری و صرف هزینه هنگفت محصولات خود را به فروش می رسانند. در فضاهای خرده فروشی و فروشگاه های بزرگ، می توانند مبلمان با کیفیت را با قیمت بهتر بفروش برسانند. خودتان تحقیق کنید زیرا تفاوت زیادی در کیفیت و قیمت بین مارک های آنلاین وجود دارد. به راحتی متوجه خواهید شد که با دقت در خرید آنلاین می توانید به راحتی تجربه و سود خوبی را از این خرید کسب کنید. تفاوت دکوراسیون و مبلمان را در سایت دکورانیک به راحتی می توانید مشاهده کنید.

چگونه در خرید آنلاین می توانیم تشخیص دهیم که مبلمان کیفیت خوبی دارد؟

همان طور که مشاهده می کنید با گذشت زمان تجارب خرید آنلاین فراگیرتر می شوند. به عنوان مثال در سایت ها امکان تجسم سه بعدی، تصاویر دقیق و یا حتی ویدئو مصرف کنندگان به راحتی در دسترس است و اعتماد به کیفیت برند را آسان تر می کند.

با این اوصاف، توضیحات محصول و محتوای مربوط به فرایند ساخت و اطلاعات مربوط به اندازه جنس را به طور کامل بخوانید. همچنین ایده خوبی است که از طریق تلفن و یا ایمیل با شرکت تماس بگیرید. هر چه نمایندگان در هنگام ارائه توضیحات با جزئیات ساخت و ساز آشناتر باشند، می توانید به کنترل شرکت بر فرایند تولید ایمان بیشتری داشته باشید.

صحبت با یک نماینده به شما بینشی از سطح خدمات پس از فروش می دهد که برای تصمیم گیری لازم است. بررسی های مبلمان برند را چه در سایت خود مبلمان و چه در خارج از آن را حتماً سرچ کنید و بخوانید.

همچنین یک راه عالی برای سنجش میزان کیفیت مبلمان دیدن نظرات و تجربیات واقعی مشتری است. در نهایت اگر به هر دلیلی فرصت بازگشت محصول را برای خرید شما در نظر گرفتند، نشان دهنده اعتماد شرکت به کیفیت مبلمان تولیدی خود است و به کیفیت بالای مبلمان اشاره دارد.

خرید مبل راحتی به صورت آنلاین + معرفی فروشگاه

آیا برخی از مبل ها ویژگی خاصی دارند که نشانه کیفیت آن باشد؟

قاب های چوبی جامد و خشک شده در کوره از استاندارد یک مبل خوش ساخت هستند. همچنین به دنبال قاب هایی باشید که با بلوک های گوشه ای و منگنه و هم با چسب متصل شده باشند.

این جزئیات به تضمین یک قاب محکم و بادوام کمک می کنند. مهم ترین و بارزترین ویژگی مبل با کیفیت پارچه به کار رفته در آن است. به دنبال نشیمن هایی هسته فومی با قابلیت ارتجاعی بالا باشید که روی آن ها با بالشتک های پایین یا پایین پوشانده شده است. کوسن های مدرن تر و تمیزتر ممکن است عمدتاً از فوم ساخته شوند تا شکل خود را حفظ کنند.

معرفی فروشگاه اینترنتی های خرید مبل راحتی آنلاین

در این بخش برخی از فروشگاه اینترنتی های معروف حوزه فروش مبل را به شما معرفی خواهیم کرد.

سه سایت معروف آف دکور ، دکورانیک ، ایران مبل سایت هایی هستند که به عنوان فروشگاه اینترنتی معتبر فعالیت میکنند. این سه سایت بهترین خدمات آنلاین را برای خرید مبل راحتی ارائه میدهند از جمله بازدید آنلاین از فروشگاه، کیفیت بالا با گارانتی مبل و مواردی از این قبیل خدمات پس از فروش.

همچنین سایت www.offdecor.com و سایت decoranik.ir در زمینه انواع مبلمان خانگی رتبه بالایی میان سایت های فروشگاهی هم رده خود دارند سایت دکورانیک در زمینه فروش انواع مبلمان خانگی فعالیت دارد و تنوع محصولات بالایی برخوردار میباشد و آف دکور از قدیمی ترین فروشگاه های دکوراسیون منزل است که میتوانید به راحتی مبل مناسب خود را تهیه نمایید.

دیگر نکات برای خرید آنلاین مبل

پر کردن کوسن واقعاً مهم است

بالشتک های فومی با قابلیت انعطاف بالا باید سال ها دوام بیاورند. با این حال، هر بالشتکی (چه فوم یا ترکیبی از فوم و یا فیبر) نیاز به نگهداری منظم دارد. چرخاندن فوم های داخل کوسن ها به طور منظم عمر کوسن های مبل شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در ضمن فقط جنس فوم به نگهداری بیشتری نیاز دارند.

خرید مبل راحتی به صورت آنلاین + معرفی فروشگاه

چگونه می توانیم بگوییم که پارچه مبل چگونه خواهد بود؟

اینکه بتوانید پارچه را احساس کنید، گام مهمی برای درک این موضوع است که آیا بافت و احساسی که به دنبال آن هستید را در متریال سفارشی خواهد داشت. همیشه ایده خوبی است که قبل از انتخاب متریال، نمونه های پارچه یا چرم را سفارش دهید.

دریافت نمونه ها یک راه عالی برای ارزیابی رنگ آن نیز است زیرا می تواند در صفحه نمایش کامپیوتر شما متفاوت باشد. برای دوام و طول عمر پارچه مقدار مواد مصنوعی یا ترکیبی مصنوعی آن را در نظر بگیرید.

چرم یک گزینه عالی به خاطر طول عمر طولانی آن است. مواد طبیعی، مانند 100٪ پنبه یا کتان راحت‌تر لکه‌دار می‌شوند و معمولاً در طولانی مدت به نگهداری بیشتری نیاز دارند.

آیا اقدامات دیگری برای جلوگیری از اشتباه خرید مبل به صورت آنلاین وجود دارد؟

همیشه به ابعاد مبل مورد علاقه خود هنگام خرید آنلاین توجه کنید. فراتر از فضایی که در منزل شما اشغال می کند، مطمئن شوید که خطوط دیدی که برای شما مهم هستند را نمی شکند و در دکوراسیون اتاق خواب شما به خوبی دیده میشود.

به عنوان مثال، ارتفاع کامل پشتی (تا بالای کوسن های پشتی) را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید مبل جلوی دیدتان را نمی گیرد یا احیاناً با مبل های هماهنگی لازم از جهت اندازه را داشته باشد.

علاوه بر این، اگر در آپارتمان با راهرو کوچک زندگی می کنید، فضای مشترک و راه پله های خود را اندازه بگیرید. مردم اغلب فراموش می کنند که راهروها و آسانسورها را اندازه گیری کنند. بسیاری از برندها راهنمای اندازه گیری را در وب سایت خود قرار می دهند. یکی از دلایل اصلی بازگرداندن مبل همین است، زیرا آنها نمی‌دانستند که واقعاً چقدر بزرگ است مشکل حمل و نقل مبلمان را دارند.

و در آخر هنگام خرید اینترنتی مبلمان، در مورد گزینه های تحویل آنها مونتاژ آن در صورت نیاز سؤال کنید.

اکثر فروشگاه‌های آنلاین سه گزینه تحویل دارند:

  • تحویل درب ورودی کارخانه
  • تحویل در داخل فروشگاه
  • تحویل با بهترین بسته بندی و کیفیت در منزل

اگر از علاقه مندان به انجام کارهای شخصی هستید، می توانید با پیروی از کتابچه راهنمای ارائه شده، مبلمان را خودتان مونتاژ کنید. در غیر این صورت، ممکن است مجبور شوید برای تنظیم مبلمان برای شما به نصاب پول بپردازید.

خرید اینترنتی مبلمان اصلاً پیچیده نیست. اگر نکات گفته شده را مو به مو دقت و اجرا کنید، فرایند خرید می تواند سریع، راحت، ارزان و بدون دردسر باشد. فراموش نکنید اطمینان حاصل کنید که از فروشگاه های مختلف تحقیق کرده و قیمت ها را برای یک تجربه خرید آنلاین عالی مقایسه کنید. و در آخر تجربه خرید اینترنی وسایل بزرگ بسیار دلچسب خواهد بود.

سخن آخر در تهیه مبل راحتی آنلاین

شما به راحتی می توانید مبلمان مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از سایت دکورانیک خریداری کنید. مزیت سایت دکورانیک نسبت به سایت های مشابه شفافیت و امکان مقایسه مبلمان است. همچنین کادر پشتیبانی سایت دکورانیک به صورت شبانه روزی پاسخگویی شما عزیزان هستند.

با خرید از سایت دکورانیک در سریع ترین زمان ممکن مبلمان و دکوراسیون انتخابی شما به دست شما خواهد رسید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز