بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بهترین مبل فروشی تهران کجاست؟ بهترین فروشگاه های مبلمان تهران کدام اند؟ برای آشنایی با بهترین و پرفروش ترین مبل فروشی های تهران ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین مبل فروشی های شهر تهران کدام اند؟

قطعا می‌دانید مبل تاثیر فراوانی در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ها دارد. چیدمان مبل و منزل حتی روی روحیات و خلق و خوی افراد خانواده نیز میتواند تاثیرگذار باشد. عموما سبک، مدل و جنس مبلمان در هر منزلی با توجه به سلیقه و بودجه خانواده انتخاب می‌شود.

در انتخاب و خرید مبلمان راحتی آن مهمترین عاملی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. ولی مواردی مانند زیبایی، طراحی پارچه و مدل مبلمان هم اهمیت زیادی دارند. اگر سری به بهترین فروشگاه مبلمان تهران بزنید متوجه تنوع زیاد در طراحی و ساخت مبلمان خواهید شد.

بهترین مبل فروشی تهران

در ادامه این مقاله از سوربان قصد داریم ۱۰ مورد از بهترین مبل فروشی های تهران را معرفی کنیم. برای خرید مبلمان باید وقت کافی در نظر بگیرید و بهترین مبل فروشی در تهران را به دقت بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. در بهترین فروشگاه مبلمان تهران برای هر سلیقه‌ای و با هر بودجه‌ای می‌توان سرویس مبلمان مناسبی تهیه کنید.

معرفی 10 مورد از برترین و پرفروش ترین مبل فروشی های تهران از نظر مردم(مناسب برای هر بودجه و سلیقه‌ای)+ آدرس و عکس

بررسی مبل فروشی های برند تهران

۱. مبل فروشی بالینکو

انواع مدل های مبلمان را میتوانید در مبل فروشی بالینکو پیدا کنید. از مبلمان های مدرن و تخت خواب شو گرفته تا میز و  قفسه و.... بالینکو مبلمان هایی را به فروش میرساند که اغلب از مواد اولیه مرغوبی که از ایران و ترکیه تهیه میشوند ساخته شدند. اگر از بالینکو خرید کنید، این فروشگاه ۲ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به شما ارائه میدهد!

  • آدرس : سعادت آباد، چهارراه سرو، روبه روی بانک سامان، فروشگاه بالینکو
  • تلفن:  ۲۶۶۵۴۷۱۱

۲. گروه تولیدی مبلمان قرن ۲۱

مبلمان قرن 21 از سال 1385 در این عرصه فعالیت میکند و سابقه درخشانی در زمینه تولید مبلمان و محصولات چوبی دارد. قرن 21 ادعا دارد که از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید کردن ست های مبلمان خود استفاده می کند و انواع و اقسام چطرح ها و مدل های مبل رو تولید میکند.

  • آدرس: میدان رسالت. خیابان هنگام.بالا تر از میدان الغدیر. بلوار شهید دلواری. خیابان تکاوران شمالی. خیابان شهید قاسم حریری(۱۵شرقی)
  • تلفن:  ۷۷۸۰۳۳۴۷

معرفی 10 مورد از برترین و پرفروش ترین مبل فروشی های تهران از نظر مردم(مناسب برای هر بودجه و سلیقه‌ای)+ آدرس و عکس

۳. مجوعه بازارهای مبل ایران

خب همه‌ی تهرانی ها میدانند که اگر کسی قصد خرید مبل داشته باشید باید حتماً سری به یافت آباد بزنید. آنجا معدن مبلمان تهران است. بازارهای یافت باد مجموعه بسیار بزرگی از بازار مبلمان در کشور را به وجود آورده که به طور اختصاصی در زمینه دکوراسیون داخلی، تولید و توزیع انواع مبلمان خانگی و اداری مشغول به کار هستند.

تنوع بازارها، مغازه ها و مبلمان هایی که تدرو این بازار ها میبینید برق از سرتون میپراند. به طوری که ممکن است نتوانید در یک روز کامل این بازارها رو بگردید. خیلی از مردم که قصد خرید مبلمان دارند، وقتی به یافت آباد میروند گیج می شوند چراکه تنوع فراوانی را مشاهده می کنند و این تنوع ممکن است باعث سختتر شدن تصمیم گیری در انتخاب مبلمان شود. همچنین برای کسانی که قصد ندارند بودجه زیادی برای خرید مبلمان خرج کنند، یافت آباد یکی از بهترین گزینه هاست.

  • آدرس : بزرگراه آیت‌الله سعیدی ، چهارراه یافت‌آباد ، بازار مبل ایران
  • تلفن:  ۶۶۲۳۰۰۱۰

۴. چوب و هنر

چوب و هنر سابقه ای بیش از ۴۰ سال در صنعت تولید و فروش مبلمان دارد جالب است بدانید این شرکت یک شرکت خانوادگی بوده و با همکاری اعضای خانواده کار خود را شروع کرده است.

چوب و هنر یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین برند های مبلمان در کشور محسوب میشود. از سال 1353 با اسم صنایع چوب شیرپور کار خود را آغاز کرده و چند سالی است که همگام با تجدید شیوه های جدید تولید، روی برند سازی خود هم کار بیشتری کرده و نام برند خود را به “چوب و هنر” تغییر داده است.

  • آدرس : شهرک صنعتی پرند، میدان صنعت، انتهای بلوار صنعت ، بلوار خزر، خ پونه، پلاک ۵
  • تلفن:  ۵۶۴۱۷۴۲۴

۵. صنیع کار

معرفی 10 مورد از برترین و پرفروش ترین مبل فروشی های تهران از نظر مردم(مناسب برای هر بودجه و سلیقه‌ای)+ آدرس و عکس

صنیع کار یکی از قدیمی ترین برند ها و فروشگاه های مبلمان در کشور است که از سال 1345 شروع به فعالیت کرده است، این مجموعه ابتدا در زمینه تولید صندلی های باغ و ویلای فلزی فعالیت داشت اما کم کم جنس محصولاتش را به سمت آلمینیوم سوق داد و طرح ها و مدل های جدیدتر و به روز تر را نیز به کاتالوگاش اضافه کرد. به طوری که هنوز هم با قدرت در صنعت مبلمان باقی مانده است. صنیع کار بهترین فروشگاه مبلمان تهران برای خرید انواع صندلی های فلزی و حصیری باغی و ویلایی است.

  • آدرس : خیابان شریعتی، خیابان سمیه، پلاک ۲۱، ساختمان مبلمان صنیع کار
  • تلفن:  ۷۷۵۳۷۲۰۶

۶. بازار مبل خلیج فارس

بازار مبل خلیج فارس از زیرمجموعه های بزرگ بازار مبل یافت آباد است. این بازار در حقیقت یک پاساژ گسترده است که مبل فروشی های متنوع و زیادی را در خود جای داده است. خیلی ها اصولاً یافت آباد را با بازار خلیج فارس است که می شناسند.

  • آدرس : یافت آباد شرقی – بازار مبل خلیج فارس
  • تلفن:  ۶۶۶۷۵۴۲۴

معرفی 10 مورد از برترین و پرفروش ترین مبل فروشی های تهران از نظر مردم(مناسب برای هر بودجه و سلیقه‌ای)+ آدرس و عکس

۷. گروه مبلمان رز

مبلمان رز که قبلاً با نام مبل صنعت فعالیت می کرد، اول فقط در زمینه نجاری و رنگ آمیزی فعالیت داشت. اما کم کم توانست وارد بازار تولید مبلمان شده و با ورود به بخش دکوراسیون داخلی بازار خود را گسترش دهد. اساس و اصل کار مبلمان رز این است که سعی میکند مبلمانی مطابق با فرهنگ و سلیقه ایران و ایرانی طراحی و تولید کند و اصالت طرح هایش را حفظ کند. البته این به این معنا نیست که از بازار رقابت مد و نمونه های جدید و متفاوت عقب مانده باشد. فقط همیشه سعی می کند کارهایش یک رنگ و بوی ایرانی داشته باشند. و البته در این کار کیفیت هم برایشان حرف اول را میزند.

  • آدرس : یوسف آباد بین خیابان ۵۱ و ۵۳، پلاک ۴۶۱
  • تلفن:  ۸۸۰۶۷۲۲۰

۸. گروه صنعتی جلیس

جلیس هم یکی از قدیمی های صنعت مبلمان است که از سال 1353 کار خود رو شروع کرده است. علاوه بر قدیمی بودن، جلیس یکی از بزرگترین تولید کننده ها و عرضه کننده های مبلمان در کشور نیز بوده که با بهره مندی از بهترین تکنولوژی های تولید مبلمان روز دنیا توانسته است به نرخ تولید خیلی خوبی برسد و محصولات شیک و باکیفیتی که به اعتقاد خودش درخور شخصیت یک ایرانی است را تولید کند! جدای از دنبال کردن مد، جلیس همیشه سعی داشته به دنبال رفع نیازهای روز و پاسخگویی به سلیقه مردم باشد.

  • آدرس : یوسف آباد، خیابان ۲۳، نبش کوچه آماج، پلاک ۱
  • تلفن:  ۸۹۳۵۴

معرفی 10 مورد از برترین و پرفروش ترین مبل فروشی های تهران از نظر مردم(مناسب برای هر بودجه و سلیقه‌ای)+ آدرس و عکس

۹. بازار مبل پاسارگاد

بازار مبل پاسارگاد واقع در یافت آباد تهران، از بزرگترین و بهترین بازارهای مبل تهران می‌باشد. این بازار مبل با معماری خاصی که الهام گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی است که با توجه به نام این مجموعه اصالت پارسی را یادآوری می‌کند، به وسعت 24000 متر مربع در سه طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ اختصاصی برای بازدید کنندگان محترم و راحتی آن ها آماده شده است.

سعی شده تمام فروشگاه‌های مبل پاسارگاد در اختیار برندهای معتبر و معروف ایرانی و خارجی قرار گیرد تا خریداران بتوانند با آرامش خاطر و حداقل وقت از حداکثر انتخاب‌های موجود مطابق انواع سلایق بهره مند شوند. بیش از 60 شرکت و برند معتبر در صنعت مبلمان و دکوراسیون در بازار مبل پاسارگاد مشغول به فعالیت می‌باشند. در هیچ یک از فروشگاه های این مجموعه مبل مشابهی دیده نمی‌شود و هر فروشگاهی به طور انحصاری فعالیت می‌کند.

این مجموعه دارای تاسیسات پیشرفته سرمایشی و گرمایشی، آسانسورهای متعدد، پله‌های برقی، سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته، کافی شاپ و فست فود و… می‌باشد.

  • آدرس: یافت آباد، بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان یافت آباد شرقی
  • تلفن: ۰۲۱۶۶۶۸۳۰۳۰

۱۰. بازار مبل چهاردانگه

شهرک چهاردانگه را می توان قطب تولید و فروش مبلمان در نظر داشت. بازار مبل چهاردانگه تنوعی بی شمار از انواع مبل و اثاث خانه دارد. تنوع کیفیت و قیمت در این بازار عالی است. به نوعی که این بازار مبل، به تنهایی 30 درصد از فروش مبل کشور را تامین کرده است. بسیاری از تولیدکنندگان بازار مبل چهاردانگه، خود در این شهرک فعالیت دارند. از این رو، قیمت‌های این بازار بسیار معقول‌تر است. از طرفی، رقابت زیاد بین فروشندگان این بازار باعث شده است که کیفیت کارها نیز در درجه‌ای بالا قرار گیرد.

  • آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، حد فاصل بزرگراه تهران و ساوه، بزرگراه تهران قم، خروجی اتوبان سعیدی
  • تلفن:  ۰۲۱۲۲۹۵۹۴۴۰

بهترین جا برای خرید مبل در تهران

کلام آخر

در این مطلب با بهترین مبل فروشی های تهران آشنا شدید. در نظر داشته باشید انتخاب مبلمان برای منزل یا محیط کار بسیار زیاد به سلیقه‌ی افراد بستگی دارد. ما در این مقاله سعی کردیم لیستی از بهترین فروشگاه های مبلمان در تهران را به شما معرفی کنیم که برای تمام سلیقه‌ها و بودجه ها پیشنهادهای ویژه‌ای داشته باشند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(16 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز