بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در این مقاله جذاب ، سعی داریم به شما 4 مدل مبل تختخواب شو ترکیه ای دو نفره معرفی کنیم. با توجه به افزایش تقاضاهای مرتبط با فضاهای کوچک و احتیاج به چند منظوره بودن مبلمان، مبل تختخواب‌ شو ها به یکی از بهترین انتخاب ها برای فضاهای محدود تبدیل شده‌اند.

مبل تختخواب شو ترکیه ای دارای مکانیزم های خاص و جدیدی هستند که میتوانید انواع مدل های آن را با کیفیت ساخت بالا و گارانتی از فروشگاه معتبر سفارش دهید

خرید مبل تختخواب شو ترکیه ای

بهترین روش  برای خرید یک مبل تختخواب شو ترکیه ای دو نفره با کیفیت، بررسی جزئیات ساخت و مواد استفاده شده در آن است. مهمترین نکته این است که قبل از خرید، به دقت قیمت‌ها و مشخصات محصولات را مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را با توجه به نیازهای خودتان بگیرید.

مبل تختخواب شو ترکیه ای دو نفره از کجا بخریم ؟

مهم ترین آیتم های خرید مبل تختخواب شو ترکیه ای

توجه به این نکات مهم به شما کمک میکند تا خرید درست و با کیفیت همراه با قیمت ارزان داشته باشید

اسکلت مبل تختخواب شو ترکیه ای

اگر شما هم میخواهید یک انتخاب درست و هوشمندانه در خرید مبل تختخواب شو ترکیه ای داشته باشید نیاز هست که کمی این مبل تخت شو آشنا شوید ، برای آشنایی بهتر از اسکلت این مدل مب تختخواب شو برای شما بگوییم ، در ساختار اسکلت این مبل ها از پروفیل فلزی و سبک صنعتی استفاده میشود و در بخش نشیمن گاه و پشتی توسط شبکه توری فلزی بهم چسبیده میشوند ( برای محکم کاری از تسمه های پارچه ای هم در کنار آن در برخی مدل ها استفاده شده است ) ، روی این اسکلت ها با رنگ الکترواستاتیک کوره ای پوشش داده میشود که ضد رطوبت باشد و در مناطق مرطوب و شرجی با دوام باشد

تشک مبل تختخواب شو ترکیه ای

یکی از مهم ترین سوالات مشتریان عزیز ما این است که آیا تشک این مدل مبل تختخواب شو ترکیه ای ، طبی است یا نه ؟ از کجا بفهمیم طبی است ؟ محصولات مبل تخت شو تک نفره و مبل تختخواب شو دو نفره همگی باید از سطح کیفیت بالایی برخودار باشند  و از اسفنج سی کیلویی طبی در آن استفاده شده باشد ، این تشک ها با توجه بافت محکم و سفتی که دارند مانع از آسیب به ستون فقرات میشود و میانسالان و افراد پیر میتوانند با خیال راحت استفاده کنند


پارچه مبل تختخواب شو ترکیه ای

در حال حاضر یکی از مهم ترین آیتم ها در تعیین قیمت نوع پارچه استفاده شده در مبل تختخواب شو است یعنی شما میتوانید با تغییر جنس پارچه شاخص قیمت مبل تختخواب شو را بالا و پایین کنید . هر چقدر که مبل ارزان تر باشد کیفیت و دوام و ضخامت لایه پشتی پارچه کاهشی میشود و بالعکس

مکانیزم باز و بسته شدن مبل تختخواب شو ترکیه ای

حتما دقت بفرماییداز مکانیزمی در خرید مبل تختخواب شو ترکیه ای استفاده بشود که براحتی باز و بسته شود و بعد از استفاده مداوم و زیاد از این مبل تخت شو عملکردش دچار ضعف نشده و به همان حالت روزهای اول کار کند .در این مدل مبل تختخواب شو ها تنوع زیادی در مکانیزم باز شدن وجود دارد

ابعاد مبل تختخواب شو ترکیه ای

ابعاد مبل تختخواب شو ترکیه ای باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا شما و خانواده‌تان را راحت و آسایش بخش جای دهد. همچنین، باید به اندازه کافی کوچک باشد تا جای کمی را اشغال کند و به دکوراسیون داخلی اتاق شما بخورد.

مبل تختخواب شو ترکیه ای دو نفره از کجا بخریم ؟

قیمت مبل تختخواب شو ترکیه ای

همانطور که در بالا اشاره شد آیتم های اشاره شده تاثیر مستقیمی در قیمت مبل تختخواب شو ترکیه ای دارند و هر تولید کننده ای با توجه به استراتژی خود از سطوح کیفیتی متفاوتی در ساخت این مدل مبل استفاده میکنند ، اما با فرض قرار دادن اینکه فروشگاه هایی که از یک سطح بالا در ساخت استفاده میکنند میتوانیم فروشگاه جاجیم را بعنوان یکی از مراکز تولید مبل تختخواب شو ترکیه ای نام ببریم

مبل تختخواب شو ترکیه ای دو نفره از کجا بخریم ؟

بهترین فروشگاه برای خرید مبل تختخواب شو ترکیه ای

بعد از اینکه با نکات خرید مبل تختخواب شو آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه معتبر که جزو بهترین برند مبل تختخواب شو در بازاراست مثل فروشگاه جاجیم بروید و انواع مختلف مبل تختخواب شو را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را چه بصورت اینترنتی و چه خرید حضوری سفارش دهید.

مبل تختخواب شو یک نفره و مبل تختخواب شو دو نفره ای که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای گارانتی 5 ساله هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند . همچنین به سراسر ایران ارسال میکنند هر کجا که باشید. کافیست همین حالا برای مشاهده مدل های مختلف مبل تختخواب شو ارزان به سایت جاجیم در گوگل مراجعه کنید یا با شماره تماس 02191309295 و 09909248464 دفتر فروشگاه مبلمان جاجیم تماس بگیرید و مبل تخت خواب شو طبی و جدید خود را سفارش دهید تا بصورت ایمن برای شماارسال شود . ( کد تخفیف 350 هزار تومانی :R01Soorban )

بیشترین استفاده از مبل تختخواب شو برای چیست ؟

 توجه به ویژگی‌های مبل تختخواب شو ترکیه ای ، از جمله قابلیت تبدیل شدن به تختخواب ، فضای ذخیره‌سازی برای بالشت‌ها و اکسسوری ، محل دلخواه برای استراحت و خوابیدن و همچنین کاربرد در فضاهای کوچک و محدود، استفاده‌های متنوعی وجود دارد. برخی از استفاده‌های معمول از مبل تختخواب شو عبارت‌اند از:

  1.  استفاده به عنوان تختخواب اتاق خواب در خانه‌ها و آپارتمان‌های کم‌جا.
  2. استفاده در اتاق میهمانان برای ایجاد فضای خواب مناسب برای مهمانان.
  3. استفاده در اتاق خواب کودکان و نوجوانان به عنوان تختخواب کم جا و قابل استفاده به عنوان صندلی.
  4. استفاده در اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی به عنوان تختخواب برای استراحت یا خواب در طول روز.
  5. استفاده در اتاق کار و اداری برای استراحت در طول روز جهت تمرکز بر روی کار.
  6. استفاده در هتل‌ها و مهمانپذیرها به عنوان یک تختخواب قابل حمل
  7. استفاده در بیمارستان های خصوصی و کلینیک ها جهت همراهان بیمار و پرسنل

 

مبل تختخواب شو ترکیه ای دو نفره از کجا بخریم ؟

مبل تختخواب شو با چه مبلمانی سِت میشود ؟

مبل تختخواب شو می‌تواند با مبلمان دیگری که در فضای زندگی یا کار وجود دارد ست بشود. در ادامه نکاتی را برای چیدمان بهتر مبل تختخواب شو در نظر می‌گیریم:

  1. هماهنگی سبک: برای داشتن یک چیدمان هماهنگ و زیبا، مطمئن شوید که مبل تختخواب شو با سبک مبلمان دیگری که در اتاق قرار دارد سازگاری دارد.
  2. انتخاب رنگ متناسب: رنگ مبل تختخواب شو را با رنگ دیگر مبلمان و لوازم دکوراتیو اتاق هماهنگ کنید.
  3. کنترل فضا: اگر فضای اتاق کم است، مبل تختخواب شو به عنوان یک جایگزین خوب برای تختخواب ثابت عمل می‌کند.
  4. تنظیم فضا: برای چیدمان بهتر، هدفتان را از استفاده از مبل تختخواب شو مشخص کنید. آیا بیشتر از آن به‌عنوان یک مبلمان راحت و صندلی برای نشستن استفاده می‌کنید؟ بسته به نیازهایتان، می‌توانید فضای مبلمان خود را تنظیم کنید.
  5. استفاده در فضاهای میهمانی
  6. استفاده در اتاق کار
  7. استفاده در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها

 

پس همین الان در گوگل فروشگاه جاجیم بزن و خرید لذت بخش داشته باش.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: