بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مبل اسپرت چیست؟

مبل اسپرت یا به عبارتی همان مبل راحتی یک از دو نوع اصلی مبلمان محسوب می‌شود. در نقطه مقابل مبل کلاسیک وجود دارد. مبل‌های اسپرت برای راحتی هر چه بیشتر کاربر طراحی شده‌اند. شکل، طراحی و جنس آن به گونه‌ای است که راحتی افراد را اولویت اصلی قرار داده‌اند. در چیدمان مبل اسپرت باید به ویژگی‌های آن توجه خاصی داشت. در ادامه بیشتر در خصوص مزایا و معایب این نوع مبل بحث می‌کنیم.


مبل‌ اسپرت چه ویژگی‌هایی دارد؟

مبل‌ اسپرت به دلیل ویژگی‌هایی که دارد در طول تاریخچه 200 ساله استفاده از آن‌ها، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و تقریباً در هر خانه‌ای در دنیای امروزی حضور دارند. ویژگی‌های اصلی مبلمان اسپرت را می‌توان در چند مورد زیر خلاصه کرد.

  •    از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند اما نوع پارچه‌ای و کتان محبوب‌تر هستند.
  •    ارتفاع آن‌ها در مقایسه با مبلمان استیل به مراتب کمتر است.
  •    دسته‌های مبل راحتی و اسپرت پهن‌تر است.
  •    در ابعاد مختلفی ساخته و تولید می‌شوند.
  •    انواع مختلفی همچون لاو ست یا مبل‌های دو نفره، کاناپه و تخت و خواب شو دارند.

مزایای مبل اسپرت

مبل‌های استیل یا کلاسیک حالتی بسیار رسمی و خشک دارند و نشستن بلند مدت روی آن‌ها مطمئناً خسته کننده خواهد بود زیرا کاربر را به گرفتن یک ژست بدنی خاص وادار می‌کنند. در نقطه مقابل مبل‌های راحتی از نظر شکل، ابعاد و جنس به گونه ساخته می‌شوند که کاربر هیچ گونه محدودیتی برای قرار گیری روی آن نداشته باشد. به طور که بعضی از انواع مبل‌های اسپرت دارای بخش‌هایی تخت شو هستند که امکان راحتی بیشتر را نیز فراهم می‌کنند.

مبل اسپرت را می‌توان امروزه در هال و پذیرایی هر خانه‌ای پیدا کرد. با توجه به اندازه بزرگی که دارند، چگونگی چیدمان آن‌ها در دکوراسیون داخلی نقش مهمی بر عهده دارند. مبل‌های اسپرت ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و بر همین است از یک سری مزایا و معایب برخوردارند که در بالا به آن‌ها اشاره شد. در چیدمان مبل‌های اسپرت باید یک سری نکته و اصول را حتماً مد نظر داشت.

جدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروسجدیدترین مدل مبل اسپرت برای جهیزیه عروس


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

گالری مبلمان نگین شهر

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

مبلمان و سرویس خواب آرنیکا

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

خانه مبلمان رادز تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

مبلمان باروس تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

گالری مبلمان چوب و هنر تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

بازار مبل خاوران (کالا شهر)

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

گالری مبل نودید استیل

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما: