بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ساخت غرفه نمایشگاهی متناسب با بودجه خود را به فرارنگ بسپارید

در چند سال اخیر نمایشگاه‌های فراوانی در سرتاسر دنیا برگزار می‌شوند. این نمایشگاه‌ها دارای چند غرفه مختلف هستند. در نمایشگاه شکل ظاهری غرفه‌ها در جذب مشتری تاثیر فراوانی دارد. هرچه زیبایی و خلاقیت‌های به کار برده شده در طراحی غرفه بیشتر باشد، مشتری آن غرفه نیز بیشتر خواهد بود. معمولا مشتریان به زیبایی‌های ظاهری توجه زیادی می‌کنند. اگر شما نیز به زودی در یک نمایشگاه بزرگ قصد شرکت کردن را دارید، ساخت غرفه نمایشگاهی متناسب با بودجه خود را به فرارنگ بسپارید تا بهترین و زیباترین غرفه را برای شما آماده نماید.

اهمیت ساخت غرفه های زیبا در جذب مشتری

در طی سال نمایشگاه‌های داخلی و خارجی زیادی در نقاط مختلف برگزار می‌شوند. نمایشگاه‌های برگزار شده باید از اصول درست غرفه سازی بهره ببرند تا بتوانند مشتریان را راضی نگه دارند. یکی از نکات مهمی که در نمایشگاه باید در نظر گرفته شود، همین ساخت صحیح و اصولی غرفه‌ها است. هر فرد با ورود به نمایشگاه در ابتدا با غرفه‌ها رو به رو می‌شود و ظاهر زیبای آن‌ها سبب جذب مشتری خواهد شد. غرفه سازی نیز جزء یکی از کارهای تخصصی است. این کار باید به دست یک متخصص سپرده شود و بهترین گزینه برای غرفه سازی ارزان با توجه به بودجه شما، در عین حال باکیفیت بالا مجموعه فرارنگ است.

نکات مهم در ساخت غرفه نمایشگاه

  • نکته ابتدایی و مهم در رابطه با غرفه سازی، تناسب بین فضای نمایشگاه و غرفه است.
  • غرفه ای که طراحی می‌شود باید از بدو ورود مشتری به نمایشگاه توجه را به خود جلب کند.
  • برای ساخت غرفه باید از مواد باکیفیت و مناسب استفاده کرد.
  • برای طراحی غرفه حتما از یک تیم متخصص کمک بگیرید.
  • نحوه چیدمان محصولات در غرفه باید طوری باشد که همه آن‌ها در منطقه دید مشتری باشند.
  • بهتر است با توجه به میزان بودجه ای که دارید غرفه خود را آماده کنید.

عوامل جذب کننده مشتری در غرفه سازی

برای ساخت غرفه نمایشگاه بهتر است از فکر و مشورت یک متخصص ماهر کمک بگیرید. برای به کار بردن رنگ در غرفه خود، بهتر است از یک روانشناس رنگ کمک بگیرید. رنگ‌ها در جذب مشتری تاثیر زیادی دارند. یکی از رنگ‌هایی که در جذب مشتری موثر خواهد بود، رنگ قرمز است. قرمز یکی از رنگ‌هایی است که کاملا در چشم است و سریعاً مشتری را جذب می‌کند. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند به راحتی مشتری را جذب کند داشتن روابط عمومی بالای فروشنده خواهد بود. نحوه صحبت و مشورت دادن به مشتری برای خرید محصول مدنظر هم جزء عوامل جذب کننده است. برای داشتن مشتریان بیشتر علاوه بر داشتن غرفه ای زیبا، سعی کنید روابط عمومی خود را هم بالا ببرید. در نهایت با این کار فروش خود را بیشتر خواهید کرد.
 

انواع غرفه های نمایشگاهی

برای ساخت غرفه در نمایشگاه ها انواع مختلفی وجود دارد:

غرفه های ردیفی:

غرفه‌های ردیفی یکی از متداول ترین انواع غرفه سازی ارزان در نمایشگاه‌ها هستند. معمولا غرفه‌های ردیفی از دو جهت کنار و یک جهت پشت به وسیله دیگر غرفه‌های نمایشگاه پوشیده می‌شوند. این نوع از غرفه‌ها تنها از یک سو پذیرای مشتری خواهند بود. معمولا افرادی که غرفه‌های ردیفی را برای به نمایش گذاشتن محصولات خود انتخاب می‌کنند؛ بیشتر بودجه خود را صرف طراحی داخلی غرفه خواهند کرد.

غرفه های نبشی:

برخی غرفه‌ها به صورت دوبر طراحی می‌شوند. این دسته از غرفه‌ها تنها از یک سو محدود خواهند بود. غرفه‌های دوبر از دیگر قسمت‌ها راه ارتباط گیری با مشتری را دارند. البته برای طراحی این دسته از غرفه‌ها باید هزینه بسیاری را صرف دکوراسیون داخلی کرد. یکی از امتیازات مثبت این دسته از غرفه‌ها وجود راه‌های ارتباطی بیشتر با مشتری است.
 

غرفه شبه جزیره ای:

غرفه‌های شبه جزیره ای به غرفه پایانی هم معروف هستند. این دسته از غرفه‌ها طرفداران بسیاری دارند. غرفه‌های جزیره ای دارای سه راه ارتباطی با مشتری هستند. این موضوع سبب امکانات بیشتر برای تبلیغات و در معرض دید گذاشتن محصولات می‌شود. برای طراحی غرفه‌های شبه جزیره ای باید هزینه خیلی زیادی برای غرفه سازی و طراحی دکوراسیون آن صرف کنید و اگر به دنبال غرفه سازی ارزان باشید، این گزینه مناسب شما نخواهد بود. در نظر داشته باشید هزینه‌ای که می‌کنید برای جلب توجه بیشتر مشتری بسیار موثر است. با انتخاب غرفه‌های جزیره ای می‌توانید فروش و سود خود را از نمایشگاه برگزار شده بیشتر کنید.

سخن پایانی

غرفه سازی یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری و سود بالای شما خواهد بود. اگر به دنبال غرفه سازی ارزان هستید باید از یک تیم مجرب کمک گرفته تا بهترین طرح را متناسب با بودجه شما ارائه دهد. ساخت غرفه نمایشگاهی متناسب با بودجه خود را به فرارنگ بسپارید تا بهترین ایده‌ها برای غرفه نمایشگاهی شما پیاده سازی شوند. پیشنهاد می‌شود اگر توانایی صرف هزینه بالا را دارید، حتما از غرفه‌های شبه جزیره ای استفاده کنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز