بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چطور دستبند طلا را ست کنیم که ظاهری جذاب‎تر داشته باشد؟

دستبندها از جمله شیک‌ترین زیورآلاتی هستند که تاثیر بسزایی در ظاهر و استایل افراد دارند. البته در صورتی که انتخاب درستی برای استایل و تیپ شما باشند، می‌توانند در جذاب‌تر شدن استایل شما موثر باشند. این اکسسوری‌های طلایی یکی از پر طرفدارترین زیورآلاتی هستند که خانم‌ها و آقایان زیادی دوست دارند در طول روز یا در مهمانی‌ها آن‌ها را به دست داشته باشند، حتی به جرات می‌توان گفت که این زیور زیبا از بقیه زیورآلات محبوب‌تر می‌باشد. دستبندها در ترکیب با سایر زیورآلات مانند انگشترو ساعت و ... می‌توانند مکمل خوبی برای استایل شما باشند. اما این که دستنبد مناسب استایل ما کدام است ؟ یا چطور دستبند را با استایل‌مان ست کنیم تا جذاب‌تر به نظر برسیم ؟ خود یک موضوع چالش برانگیز است.

اصول ست کردن و راهنمای انتخاب انواع دستبند

برای داشتن یک انتخاب درست، باید اصول و قواعد ست کردن دستبند را در نظر بگیرید. مواردی چون مکانی که می خواهید دستنبد را استفاده کنید، رنگ پوست، لباسی که می‌پوشید، حتی اندام شما می‌تواند تاثیر مستقیم در انتخاب دستبند مناسب داشته باشند. برای این که بهتر متوجه شوید مطلب را تا انتها بخوانید. هم‌چنین امکان تهیه بسیاری از جدیدترین دستبندهای طلا در گالری طلای روبی rubygold.irوجود دارد.

انتخاب براساس موقعیت مکانی و زمانی

با توجه به تغییرات دنیای مد و فشن هر روز استاندارهای مختلفی در جهت بهبود و اطلاح استایل و پوشش افراد ارائه می‌گردد. اما این که در چه مکانی از کدام مدل دستبند استفاده کنیم، یکی از نکته‌هایی که نباید دست کم گرفت. به طور مثال وقتی قصفتن به یک مراسم و مهمانی رسمی را دارید، باید بدانید که دستبندهای کلاسیک مانند دستبند طلا سبک، دستبندهای زنجیری یا انواع دستبند طلا نگین‌دار می‌توانند بهترین انتخاب باشند. اما در یک مهمانی و دورهمی دوستانه شما می‌توانید از انواع النگو یا بنگل در کنار ساعت و سایر زیورآلات خود استفاده نمائید.

استفاده هم‌ زمان از چند دستبند

یکی از خوبی‌های دستنبدها این است که به راحتی می‌توانند با انواع استایل هماهنگ شوند، برای همین شما در هنگام خرید یک دستبند مرواریدی یا دستبند بافت نگران این نیستید که کجا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نکته جالب اینجاست که شما به راحتی می‌توانید از ترکیب چند دستبند در کنار ساعت خود برای تکمیل استایل‌تان استفاده کنید. مخصوصا اگر به تیپ کژوال علاقمند هستید می‌توانید چند دستبند مانند دستبند چرمی، دستبند سنگی و دستبند بافت را با هم استفاده کنید، بدون آنکه نگران هماهنگی آن‌ها با لباس خود باشید.

چطور دستبند طلا را ست کنیم که ظاهری جذاب‎تر داشته باشد؟

توجه به اندام و مچ دست بسیار مهم است

یکی دیگر از موارد مهم در اصول ست کردن دستبند توجه به اندازه مچ دست است. اگر شما از جمله افرادی هستید که مچ لاغری دارید بهتر است چندین دستبند را در کنار هم استفاده نمائید. همچنین می‌توانید از یک یا دو دستبند به همراه ساعت خود استفاده نمائید تا لاغری مچ شما کمتر به چشم آید. انواع دستنبدهای النگویی گزینه مناسبی برای این افراد می باشند. اما اگر مچ دست پهن و چاق دارید، انتخاب مدل‌های درشت و دستبندهای پهن سبب می‌شود دست شما ظریف‌تر به نظر برسد.

تاثیر لباس در انتخاب دستبند

به جرات می‌توان گفت مهم‌ترین فاکتور در هماهنگی دستبند با استایل شما، نوع پوشش و تیپ شما می‌باشد. اگر اهل لباس‌های اسپرت و کژوال هستید بدون شک دستبند چرمی و دستبند سنگی می‌تواند در تکمیل استایل شما تاثیرگذار باشد. اما اگراهل لباس‌های رسمی و خانومانه هستید، بهتر است به سراغ یک دستبند طلا ظریف یا دستبند بنگل بروید. البته دستبند طلا نگین‌دار یا النگو هم با استایل رسمی و کلاسیک، بسیار شیک و جذاب می‌شوند.

رنگ پوست یکی از نکات مهم در انتخاب دستبند

گاهی ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از یک مدل یا طرح دستبند طلا که بر روی دست همکار یا دوست خود دیده‌اید خوشتان آمده است، ولی وقتی آن را بر روی دست خود امتحان می‌کنید، آن نتیجه‌ای که دوست دارید را نمی‌گیرید یا به عبارت دیگر به دست شما نمی‌آید. درحالی که دستبند همان دستبند است، ولی نکته‌ای که در این بین فراموش کرده‌اید، تفاوت نتاژ پوست شما با همکار یا دوست‌تان است. جواهرات به ویژه دستبند طلا باید با توجه به رنگ پوست‌تان انتخاب گردند، تا نتیجه مطلوبی داشته باشند. این نکته ریز می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی در زیبایی و جذابیت دستنبدهایی که استفاده می‌کنید داشته باشد. برای رنگ پوست تیره یا برنز دستبند‌هایی با رنگ رزگلد و طلایی مناسب هستند و در عوض برای رنگ پوست روشن زیورآلات با رنگ سفید و نقره‌ای جلوه بیشتری دارند.

چطور دستبند طلا را ست کنیم که ظاهری جذاب‎تر داشته باشد؟

کلام آخر

با مطالعه این مطالب ممکن است، کمی دچار سردرگمی شوید و پیش خود فکر کنید که چگونه تمام این موارد را رعایت کنیم. اما واقعیت این است که تنها با رعایت چند نکته شما می‌توانید به نتیجه مطلوب خود برسید و لازم نیست تک تک موارد را مو به مو اجرا کنید. کافی است چند نکته اصلی که با استایل شما هماهنگی دارد را در نظر بگیرید تا بتوانیدیک استایل شیک و جذاب داشته باشید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز