بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

جدیدترین مدل پابند زنانه سال 2021

پابند‌ها اکسسوری زنانه ای هستند که برای زینت قسمتی در مچ پا در نظر گرفته می شوند. تاریخچه استفاده از پابند به سال های دور برمی گردد، اما معمولا در هند، آفریقا و خاور‌میانه شاهد استفاده از پابند بوده ایم. در ایران نیز در بخش های جنوبی کشور مانند بندرعباس و سیستان بلوچستان بیشتر از سایر نقاط شاهد استفاده از پابند هستیم. در ادامه مدل های مختلف از پابند را برای شما آورده ایم.

نکات خرید پابند طلا

هنگام خرید پابند طلا باید کاملا دقت داشته باشید تا نوع بسیار مناسب را خریداری کنید چرا که قیمت کمی بابت آن پرداخت نخواهد شد:

نوع: تمامی انواع پابند طلا در دو نوع ثابت و متحرک خلاصه می‌‌شود. نوع متحرک همراه با حرکات پای شما نیز تکان می‌‌خورد که از طرفی نازک‌‌تر بوده و قیمت آن پایین‌‌تر خواهد بود و هم از طرفی زیبایی بی نظیری دارد. نوع ثابت بیشتر به شکل صفحه‌‌ی طلاست و در نتیجه وزن بیشتر و قیمت بالاتری به خود می‌‌گیرد. با توجه به بودجه و سلیقه‌‌ی خود نوع مناسب را انتخاب کنید ولی اگر اهل مد هستید نوع متحرک بهتر است.

مرغوبیت: قطعا نمونه‌‌های بدل بسیار زیاد شده و تقریبا تشخیص آنها مهارت خاصی می‌‌طلبد پس هنگام خرید پابند طلا نیز دقت داشته باشید که کاملا اورجینال باشد.

سایز: حتما توجه کنید که قبل از خرید پابند طلا، دور مچ پای خود را اندازه گرفته که این اندازه مربوط به قسمت زیر قوزک پا باشد چون بر روی این قسمت قرار می‌‌گیرد. همچنین دقت داشته باشید که یک سایز باید بزرگ‌‌تر بگیرید چون هنگام حرکت قابلیت حرکت راحت داشته باشد و پاره نشود، لذا کاملا فیت پا نباشد.

سالم بودن و نوع زنجیر: قطعا سالم بودن قطعات بکار رفته در پابند طلا بسیار مهم است تا در اثر استفاده پاره نشود و همچنین نباید قطعات اضافی خاصی داشته باشد تا به پای شما کشیده شده و سبب زخم شود.

قفل محکم: قفل پابند طلا باید کاملا محکم باشد و این فارغ از نوع پابندی است که خریداری می‌‌‌‌کنید در غیر این صورت زنجیر دور پای شما شل شده و بر روی زمین خواهد افتاد که ضمن آسیب به آن سبب ناراحتی شما نیز می‌‌شود.

قیمت: قطعا بودجه نیز از عواملی است که باید در نظر بگیرید. اگر در سن رشد هستید و امکان رشد پا به صورت عرضی وجود دارد پس موقتا نوع ارزان‌‌تر آن گزینه‌‌ی مناسبی است تا در سالیان بعد، پابند طلای خریداری شده کاملا متناسب با پای شما باشد.

استایل: نوع استایل شما در زیبایی پابند طلا بسیار تأثیرگذار است. باید هر نوع پوششی را انتخاب کنید که کاملا پای شما در آن قسمت برهنه باشد و همچنین پاهایی بدون پینه و میخچه داشته باشید.

لاغر و چاق بودن پاها: معمولا بیان می‌‌کنند که برای پاهای لاغر، پابند طلا باید نازک باشد و برعکس اما اگر می‌‌خواهید پاهای خود را لاغرتر نشان دهید، پابندی که نازک است و آویز زیادی دارد گزینه‌‌ی مناسبی است.

انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها

انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها انواع پابند طلا مناسب برای دختر خانم ها


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(11 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز