بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
یکی از پرطرفدارترین ابعاد عرضه شده در بازار فرش ماشینی 12 متری کاشان است که فروش خوبی نیز دارد . گاهی ممکن است شما فرش 12 متری را با اصطلاح 3 * 4 نیز شنیده باشید . در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای فرش ۱۲ متری جلب می نماییم. 

فرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکها

فرش ۱۲ متری با طرح های شیک و زیبا مد سال

" فرش ۱۲ متری " فرش 12 متری را می توان به عنوان بزرگترین سایز متعارف در بین این کفپوش های الیافی دانست. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل فرش ۱۲ متری فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

فرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکها

فرش ۱۲ متری 1401

یکی از مواردی که در خرید فرش اهمیت دارد وزن محصول می باشد که در خرید های جزئی کمتر به آن توجه می شود و اغلب در خریدهای عمده این مورد دارای اهمیت می باشد . به طور کلی اگر بخواهیم وزن فرش ماشینی 12 متری را در تعداد تراکم های مختلف بیان کنیم می توان گفت ؛
-فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه دارای وزن 45 کیلوگرم می باشد .
- فرش ماشینی 12 متری 1000 شانه دارای وزن 45 کیلو گرم می باشد .
- فرش ماشینی 12 متری 700 شانه دارای وزن 43 کیلو گرم می باشد .
بیان این نکته در این قسمت لازم است که وزن ها قابل دست کاری اند ، به این معنی که در صورت سفارش فرش از سمت مشتری و تعیین قیمت از سمت وی ، تولید کننده با توجه به آن تغییراتی را در هنگام بافت و تولید محصول ایجاد نموده و در نهایت محصول تولید شده را ارسال می کند .

فرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکها

به طور کلی می توان گفت که فرش ماشینی 12 متری نسبت به فرشهای 9 متری و 6 متری از قیمت بالاتری برخوردار است . در این قسمت می خواهیم به بررسی عواملی که در تغییر قیمت این محصولات موثر می باشد ، بپردازیم . ابعاد فرش ماشینی یکی از این موارد است ؛ هر چه میزان متراژ در یک فرش ماشینی افزایش یابد قیمت آن نیز افزایش یافته و می توان گفت دارای رابطه ای مستقیم می باشند . مورد دیگر الیاف مصرفی است که با توجه به درجه کیفیت و میزان الیاف به کار رفته در محصول قیمت تعیین می شود . وزن فاکتور دیگری در تعیین قیمت می باشد به این دلیل که هرچه تراکم در یک فرش بالا برود الیاف بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه قیمت نیز افزایش می یابد . آخرین مورد یکه در این قسمت می خواهیم بدان اشاره کنیم تعداد شانه و تراکم فرش ماشینی است که رابطه ای مستقیم با قیمت داشته و با افزایش این تعداد بر قیمت فرش ماشینی 12 متری کاشان نیز افروده می گردد .

همچنین اگر برای خرید فرش، به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید، بازدید از لیست خرید فرش دستبافت تبریز، ترک ، نایین و فرش ماشینی و ترک شهر های ایران سایت سوربان را فراموش نکنید.

فرش ۱۲ متری 2022

فرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکها

فرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکها

فرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکهافرش ۱۲ متری با مدلهای بروز دیده نشدنی [جدید - زیبا] ویژه تمام سبکها


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز