بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
ریز بافت بودن فرش ۱۰۰۰ شانه ماشینی وضوح نقشه آن را بیشتر می‌کند و به همین دلیل به فرش دستباف شباهت پیدا کرده است. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای فرش ۱۰۰۰ شانه جلب می نماییم. 

فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]

فرش ۱۰۰۰ شانه با طرح های شیک و زیبا مد سال

" فرش ۱۰۰۰ شانه " فرش ۱۰۰۰ شانه در مقایسه با فرش ۷۰۰ شانه ضخامت کمتری دارد اما همچنان ظرافت آن به پای فرش‌های ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه نمی‌رسد. همچنین این فرش از نظر قیمت در رنج متوسط به بالا قرار می‌گیرد ولی از فرش‌های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه ارزان‌تر است. همه این دلایل در کنار هم فرش ۱۰۰۰ شانه ماشینی را به فرشی محبوب در میان مشتریان تبدیل کرده است. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل فرش ۱۰۰۰ شانه فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

فرش ۱۰۰۰ شانه

موضوع انتخاب فرش تنها در زیبایی آن خلاصه نمی‌شود و از آنجایی که فرش‌ها کالایی اساسی محسوب می‌شوند هزینه خرید دوباره آن زیاد است پس بهتر است فرشی انتخاب کنیم که دست کم چند سالی مهمان خانه ما باشد. یکی از دلایل محبوبیت فرش ۱۰۰۰ شانه همین جنس و کیفیت عالی آن است چرا که در بافت این فرش از نخ اکرولیک هیت ست شده استفاده می‌شود که فاقد پرزدهی بوده و در برابر مشکلاتی مانند حرارت، رطوبت، سایش و … مقاوم شده است.
همان گونه که فرش ماشینی در ابعاد مختلف بافته می شود ، تعداد رنگ های استفاده شده در فرش ماشینی هم متفاوت است . برای آنکه بتوان نقش های زیبا تر و فاخر تر ایجاد کنیم باید تعداد رنگ های فرش را افزایش دهیم . افزایش تعداد رنگ به منزله افزایش قیمت فرش ماشینی 1000 شانه است . به طور معمول فرش ماشینی را در سه طیف تعداد رنگ می بافند که می توان به فرش ماشینی 1000 شانه 10 رنگ کاشان ، 8 رنگ اشاره کرد . طبیعی است که قیمت فرش ماشینی 12 رنگ بالاترین قیمت را بین بقیه فرش  ها را خواهد داشت .

همچنین اگر برای خرید فرش، به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید، بازدید از لیست خرید فرش دستبافت تبریز، ترک ، نایین و فرش ماشینی و ترک شهر های ایران سایت سوربان را فراموش نکنید.

فرش ۱۰۰۰ شانه

فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]فرش ۱۰۰۰ شانه ریز نقش در رنگهای روشن و تیره [جدید - زیبا]


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)

نظرات شما: