بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تم تولد دخترانه بزرگ سال ۲۰۲۱

یکی از موهبت‌هایی که در زندگی ما وجود دارد، روزهایی است که به‌خاطر آن‌ها شادتر هستیم. رویدادهایی که خاطرات شیرین را برای ما تداعی می‌کند، همیشه با ارزش هستند و برای یادآوری خاطرات شیرین آن روز، جشن می‌گیریم. روز تولد عزیزان هم، یکی از این رویدادهای زیبا است. جشن همیشه پر از تجملات و هزینه‌های گزاف نیست. گاهی یک جشن چند نفره کوچک با تزیین میز تولد با گل و شمع، میتواند خاطره جذابی برای یک عمر باشد. قطعا برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان، ریزه‌کاری‌های خاص خودش را دارد.

نکاتی که باید در تک تولد دخترانه بزرگسال بدانید

اما جالبه بدونید که با استفاده از تزیین یک میز تولد، دعوت کردن چند مهمان دوست داشتنی و تزیین میز شام تولد با غذاهای رنگی و می‌توانید بهترین جشن تولد را برای عزیزان‌تان بگیرید. تنها چیزی‌که باید به آن دقت کنید، تفاوتتزیین میز تولد بزرگسال مردانه و زنانه است. قطعا انتخاب تم جشن تولد آقایان و خانم‌ها باهم تفاوت‌هایی دارد که با درنظر گرفتن آن، می‌‌توانید جشن تولد لوکس و جذابی بگیرید.

تزیین میز تولد به خاص ترین و زیبا ترین شکل ممکن، یکی از دغدغه های والدین یا اشخاصی است که می خواهند یک جشن تولد به یاد ماندنی برای فرزندان یا عزیزان خود ترتیب بدهند. با توجه به اینکه امروزه جشن های تولد، چیزی کمتر از جشن های عروسی ندارند و حتی گاهی تدارک وسایل و تزئینات و ...  برای جشن تولد سخت تر از جشن عروسی می باشد، طرح ایده های نو و خلاقانه ای که به کاهش این دغدغه ها و استرس ها بینجامد، بسیار کار آمد خواهد بود.

نقش کندی باکس در دیزاین میز تولد:

هنوز هم ظرف های پر شده از آبنبات های رنگی، شکلات های سنگی و پاستیل برای خیلی از بزرگترها نیز جذاب است. این موضوع قطعاً کودکان را شگفت زده و به وجود خواهد آورد.پیشنهاد میکنیم از ظروف کندی باکس مناسب برای این منظور استفاده کنید. سعی کنید اندازه ظروف را با توجه به مقدار و سایز شکلات ها در نظر بگیرید و سایز مناسب را انتخاب نمائید. بهترین گزینه در این میان کندی باکس های سه سایز است که علاوه بر اینکه به شما امکان ایجاد تنوع را می دهد اندازه های مناسبی را نیز در دسترس تان خواهد گذاشت.

تزیین میز تولد با چه رنگ و تمی مناسب تر است؟

این مورد کاملاً سلیقه ای است و هر کس می تواند تم یا رنگ خاصی را انتخاب کند. اما برخی رنگ ها مخصوص تولد های دخترانه و برخی رنگ ها مخصوص تولد های پسرانه و برخی از رنگ ها نیز مشترک هستند. آگاهی از این موارد قبل از انتخاب رنگ مناسب برای تم تولد، چندان خالی از لطف نیست.
اغلب افراد، برای تولد های دخترانه، از رنگ های صورتی، یاسی و  قرمز و  برای تولد های پسرانه  از رنگ های آبی، سبز و بنفش استفاده می کنند. رنگ های زرد، سفید و طلایی هم جزء رنگ های مشترک  برای دختران و پسران می باشد که در تولد بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ قرمز یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در تزیین میز تولد عاشقانه است و ترکیب رنگ سفید و طلایی نیز از رنگ های مورد علاقه اکثر افراد برای تزیین میز تولد بزرگسالان است.

در این‌جا، قصد داریم بهترین روش‌های تزیین تولد بزرگسال را باهم بررسی کنیم و ایده‌های خلاقانه و جذابی برای تزیین میز تولد ساده، تزیین جشن تولد بزرگسال، دراختیار شما عزیزان قراردهیم. اگر هم برای برگزاری تولد، امیدواریم این مطلب سوربان مورد توجه شما قرار بگیرید.

جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021

جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021

برای بادکنک آرایی در تهران

میتوانید با خانم زرنیقیان شماره 09124407550 تماس حاصل فرمایید.

در ادامه چند نمونه کارهای زیبای خانم زرنیقیان رو میبینید:

جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021جدید ترین تم تولد دخترانه بزرگسال 2021

 


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(10 امتیاز , میانگین: 4.6 از 5)

نظرات شما:
  • Hasto چهارشنبه, 06 بهمن 1400

    خیلی خشگل بودن من برای تولدم از یکی از این تم ها استفاده کردم خیلی عالین مرسیی????????????????

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنون از نظر پرمهرتون دوست عزیز سوربان.

  • شیوا چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1400

    تزیین هاش خیلی خشگل بود. من هم می خواهم برای تولدم یکی از این تزیین ها بزنم. خشکلا خدافظ این نضرم را بخونید. مرسی اجی ها

    پاسخ مدیر:

    مرسی از محبتتون.


عناوین جذاب امروز