بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تزئین اتاق عقد در خانه 


تزیین اتاق عقد بخصوص وقتی مراسم عقد محضری در خانه برگزار میشود، می تواند به یکی از دغدغه های عروس خانم ها تبدیل شود، در این زمینه در این مطلب سوربان، ۴۴ عکس با ایده ای جدید برای تزیین اتاق عقد از صفحات اینستاگرمی جمع آوری کرده ایم که مربوط به تزیینات خانه با گل کاغذی برای مراسم عقد و عروسی میشود ، چرا که گل های کاغذی پدیده نو ظهوری در زمینه دیزاین جشن ها مثل جشن تولد ، جشن نامزدی و جنش عقد و عروسی است که با توجه به متریال کار که تنها شامل کاغذ یا مقوا های رنگی و چسب میشود میتواند در مقایسه با موراد دیگر در کنار شیک و زیبایی خیره کننده ارزان و مقرون بصرفه باشد . با ما همراه شوید و به ما بگویید آیا تزیین اتاق عقد با گل کاغذی های بزرگ دیورای را میپسندید یا خیر .


آموزش مرحله به مرحله تزیین اتاق عقد یا نامزدی عروس 


1.    برای شروع کار بهتر است یک ضلع خانه که پرده بزرگی دارد انتخاب کنید و تزیینات اتاق عقد را در آن قسمت انجام دهید چرا که دیوار ها را با چسب و منگنه خراب نمیکنید
2.    سپس یک مبل دو نفره شیک در آن قسمت قرار دهید این مبل دو نفره محل نشستن عروس و داماد است و سفره عقد در مقابل آن پهن میشود
3.    در شروع کار باید در جلو مبل دو نفره محلی را برای پهن کردن سفره عقد در نظر بگیرید که فاصله کافی تا مبل داشته باشد و شما بتوانید از کنار آن رفت و آمد کنید 
4.    سفره عقد میتواند یک پارچه حریر یا ساتن سفید یا ترمه باشد که روی زمین یا روی میزی که به عنوان میز عقد قرار است تزیین شود پهن کنید .
5.    میتوانید به جای یک میز از چند چهار پایه هم ارتفاع یا ارتفاع های مختلف به عنوان استند خنچه استفاده کنید به این صورت که چهار پایه ها را با فاصله مناسب قرار داده و روی آن ساتن یا پارچه دلخواه را به عنوان سفره بکشید.


تزیین اتاق عقد با بادکنک و گل کاغذی


برای تهیه خنچه هم میتوانید از خنچه های آماده با قیمت مناسب کرایه کنید و هم میتوانید خودتان دست به کار شوید و خنچه بسازید که برای این کار باید آموزش ببینید یا اصولا دستی در هنر و تزیین داشته باشید .
وسایلی مثل رحل قرآن ، نان سنگکی که نام یا حرف اول نام عروس و داماد روی آن با کنجد یا اکلیل نوشته شده است ، نان و پنیر و سبزی تزیین شده ، حلقه عروس و داماد ، ظرف میوه و شیرینی و نقل و شکلات و …. مورادی هستند که باید صبورانه و با سلیقه تزیین کنید و در کنار خنچه ای که تهیه کرده اید روی میز یا سفره بچینید . 
حالا به سراغ تزیین دیوار پشت سر مبل دو نفره میرویم ، برای تزیین بهتر است دیوار پوشیده از پرده باشد یا خودتان با یک پارچه حریر یا تور آن ضلع از دیوار را بپوشانید مصلا میتوانید مقداری کافی پارچه حریر سفید یا تور سفید تهیه کرده و آن را به صورت نیم حلال از روی سقف به سمت پایین با چین های زیبا آویزان کنید و مبل را درون آن نیم دایره یا نیم حلال قرار دهید . 

ایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقدایده جدید برای تزیین اتاق عقد


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.5 از 5)

پیشنهادها برای شما

سالن عقد و ازدواج دیاموند با تراس گاردن

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد پیوند مهر دریا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن اجتماعات و محضر عقد مهرآذین تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد نشان (الماس) تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد VIP نشان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز