بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین فینگر فود عقد و عروسی 


فینگر فود از بهترین گزینه‌ها برای پذیرایی در مراسم‌ عقد و عروسی، تولد و سایر میهمانی‌ها است. این نکته را بسیاری از مردم خودمان هم فهمیده‌اند و از همین رو درعمده‌ی مهمانی‌های‌شان از انواع فینگر فودهای ساده و خوشمزه برای پذیرایی استفاده می‌کنند. 
چنان‌چه شما هم قصد دارید از انواع فینگرفود برای پذیرایی در میهمانی های خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم آن‌چه که در ادامه می‌آید را مطالعه کنید. در ادامه به معرفی 30مورد از بهترین انواع فینگرفودها پرداخته خواهد شد که در میان آن‌ها هم فینگرفود تولد وجود دارد، هم فینگرفودهای مراسم عقد و ازدواج و هم سایر انواع آن.


1- لقمه‌های گوجه و کاسنی فرنگی
این نوع از فینگرفود بسیار سبک است و همچنین ازآن‌جا که اشتها را افزایش می‌دهد می‌تواند به‌عنوان پیش‌غذا استفاده شود. در این نوع فینگرفود ساده و خوشمزه، از گوجه‌فرنگی‌های رسیده‌ی شیرین و آب‌دار و سبزی‌های مدیترانه‌ای – خصوصاً کاسنی فرنگی – استفاده می‌شود.

2- شیرینی‌های پستو 
شیرینی‌های پستو از فینگرفودهایی هستند که هم خیلی خوش‌طعم اند و هم آن که به طریقی ساده تهیه می‌شوند. برخلاف پستوهای کلاسیک در این شیرینی‌های پستوی مدرن از هیچ روغنی استفاده نمی‌شود. هنگامی که خمیرشان تهیه شود باید برای یک شب در یخچال نگه‌شان دارید و قبل از تهیه برای دو ساعت در دمای اتاق قرارشان دهید. این شیرینی‌ها بسیار خوش‌طعم هستند و برای میان‌وعده گزینه‌هایی عالی به شمار می‌روند.

3- بروسکتای توت‌فرنگی
بروسکتای توت‌فرنگی فینگرفودی عالی برای روزهای گرم بهار و تابستان است. این فینگر فود سرد و ساده از ترکیب توت‌فرنگی، هلوی شیرین و آب‌دار، گوجه‌فرنگی، پنیر بز و ریحان تهیه می‌شود و طعمی عالی دارد. برای زیر این ترکیب هم می‌توانید از برش‌های باگت یا از نان تُست استفاده کنید. خلاصه آن‌که بروسکتای توت‌فرنگی از بهترین انواع فینگرفود با نان تست است و گزینه‌ای عالی برای انواع مهمانی و خصوصاً تولد به شمار می‌رود.

4- سیخ ملون، پنیر موزارلا و پروشتو – فینگر فود شیک و خوشمزه
ترکیبی عالی از ملون یا خربزه، پنیر موزارلا و پروشوتوی ایتالیایی. پروشتو نوعی ژامبون ایتالیایی است و طعمی فوق‌العاده دارد. در نزد مردم ایتالیا و در کل جنوب اروپا این ژامبون بسیار محبوب است.

برای تهیه‌ی این نوع فینگرفود به چند سیخ پلاستیکی کوچک، مقداری خربزه یا ملون، مقداری پنیر موزارلا و پروشتو نیاز دارید. مطمئن باشید این فینگرفود سرد دل مهمانان‌تان را خواهد برد، چرا که هم طعمی عالی دارد و هم ظاهرش خیلی شیک و لوکس است.

 بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی بهترین نوع فینگر فود عروسی


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

نظرات شما: