بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در این شب که طولانی‌ترین شب سال است معمولا یک دورهمی خانوادگی برگزار می‌شود. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای تیپ شب یلدا جلب می نماییم. 

تیپ شب یلدا با طرح های شیک و زیبا مد سال

" تیپ شب یلدا " شب یلدا نزدیکه و میتونید با کمک این پست یه استایل خفن و ناز بزنید! ترجیح میدی کدوم استایلو بپوشی؟ با نزدیک شدن به این جشن، یک دغدغه بزرگ در ذهن بسیاری از خانم‌ها وجود دارد که برای شب یلدا چی بپوشیم ؟ همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل تیپ شب یلدا فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید. رنگ قرمز از سرخی رنگ انار گرفته شده است که جزء یکی از میوه‌های اصلی شب یلدا است به همین خاطر باید به دنبال ست کردن لباس قرمز برای جشن شب یلدا باشیم.

بوی یلدا را می‌شنوی؟
انتهای خیابان آذر...
باز هم قرار عاشقانه‌ پاییز و زمستان...
قراری طولانی به بلندای یک شب...
شب عشق بازی برگ و برف...
پاییز چمدان به دست ایستاده!
عزم رفتن دارد،
آسمان بغض کرده و می‌بارد...
خدا هم می‌داند عروس فصل‌ها
چه‌قدر دوست داشتنی‌ست
کاسه‌ای آب می‌ریزم پشت سر پاییز،
و تمام می‌شود...
پاییز،
ای آبستن روزهای عاشقی،
رفتنت به‌خیر
سفرت بی‌خطر... 

شب یلدا سال 1400 چی بپوشیم؟(خانم - آقا - ست خانوادگی)

تیپ شب یلدا 1401

طبق رسم و رسوم‌هایی که از قدیم تا کنون بوده برای جشن شب یلدا تم رنگی قرمز در نظر گرفته شده است و اکثر افراد در این شب لباس‌های قرمز به تن می‌کنند. یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین ست‌هایی که می‌توانید برای جشن شب یلدا استفاده کنید، پوشیدن یک شومیز قرمز در کنار دامن قرمز است. در کنار می‌توانید از کمربند مشکی، بوت‌های چرم بلند مشکی نیز استفاده کنید تا یکدست بودن رنگ استایلتان تغییر کند.

شب یلدا سال 1400 چی بپوشیم؟(خانم - آقا - ست خانوادگی)

تیپ شب یلدا 2022

پیراهن‌ها کار شما را برای استایلینگ راحت کرده و با خیال راحت می‌توانید بر روی انتخاب اکسسوری‌ها تمرکز کنید. اگر هم نوعروس هستید ریسک نکنید و یک پیراهن مناسب با این شب برای خود انتخاب کنید. اگر به دنبال یک تیپ کاملا رسمی و پوشیده برای جشن شب یلدا هستید، کت و شلوار بهترین گزینه برای شما است. پوشیدن یک دست کت و شلوار زنانه قرمز با یک شومیز سفید رنگ بسیار شیک و زیبا خواهد بود. در کنار این نوع پوشش می‌توانید با اکسسوری‌های سبز رنگ مانند زمرد و یا حتی از یک باندانا سبز رنگ بر روی موهایتان یا یک دستمال گردن سبز، یک ست بسیار شیک و جذاب برای شب یلدا داشته باشید.

شب یلدا سال 1400 چی بپوشیم؟(خانم - آقا - ست خانوادگی)شب یلدا سال 1400 چی بپوشیم؟(خانم - آقا - ست خانوادگی)شب یلدا سال 1400 چی بپوشیم؟(خانم - آقا - ست خانوادگی)


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز