بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و مدلهای لباس بله برون داماد ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!

لباس بله برون داماد با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" لباس بله برون داماد " لباس بله برون داماد 2023 | لباس بله برون عروس | لباس بله برون پوشیده و شیک | لباس مادر داماد | لباس نامزدی | لباس عقد محضری | آرایشگاه داماد | مزون لباس بله برون | مراسم بله برون | خرید بله برون

مراسم بله برون مراسمی است که بعد از جلسات خواستگاری و آشنایی دو خانواده برگزار می‌شود، در یک شب خانواده عروس و داماد به همراه بزرگتر‌ها در منزل عروس جمع می‌شوند و ضمن آشنایی بیشتر، به صحبت در خصوص مسائلی مثل مهریه، شیربها، تاریخ عروسی و… می‌پردازند.
یکی از رسومات مراسم بله برون، بردن هدیه به خانه خانواده عروس است، هدیه بله برون اغلب شامل یک قواره پارچه پیراهن مجلسی برای عروس (بنا بر تمایل عروس و داماد، می‌توان به جای پارچه، لباس آماده مجلسی نیز هدیه برد)، چادر عروس، یک جلد قرآن مجید، انگشتر نشان بله برون و کله قند است؛ اگر دلتان خواست می‌توانید در کنار دیگر هدایا کیف، کفش و یا مانتو نیز قرار دهید.  ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل لباس بله برون داماد فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

لباس بله برون داماد 1402

هدیه مراسم بله برون باید با سلیقه خاصی تزئین شده باشد، شما می‌توانید تزئین آن را به گل‌فروشی که از آن گل بله برون را میخرید بسپارید و یا اگر در منزل و اطرافیانتان، فرد خوش ذوقی وجود دارد که دستی هم در هنر دارد، تزئین هدایا را به او بسپارید.
در این مراسم اغلب به جای شیرینی، سفارش کیک مرسوم است؛ کیک بله برون بهتر است نشانه‌هایی از این مراسم خاطره‌انگیز داشته باشد. میتوانید از ایده های کیک بله برون که در ادامه برای شما میگذاریم کمک بگیرید.
همان‌طور که می‌دانید، در مراسم بله‌ برون بعد از توافق و گرفتن بله از عروس خانم، باید با اجازه از پدر عروس، حلقه نشان یا حلقه نامزدی را به دست عروستان کنید. حلقه نشان اغلب دخترانه و ظریف است؛ بهتر است این حلقه به سلیقه داماد تهیه شده باشد و عروس قبل از مراسم آن را ندیده باشد. چند نمونه مدل انگشتر نشان بله برون را در ادامه می‌بینید که می‌تواند ایده خوبی برای حلقه بله برون شما باشد.

همچنین اگر برای لباس عروس، به دنبال یک مزون عروس هستید، بازدید از لیست مزون لباس عروس سایت سوربان را فراموش نکنید.

لباس بله برون داماد 2023

با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!با انتخاب این مدل لباس بله برون داماد 1402 از زیبایی دیگر شما شناخته نمیشوید!


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز