بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
شلوار بگ یا baggy pants شلوار‌های گشادی هستند که در کمر آن‌ها از کش استفاده شده است.در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدلهای ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

خانمهای اهل مد شلوار بگ رو اشتباه نپوشید!

شلوار بگ با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" شلوار بگ  " شلوار بگ 2023 |  | استایل با شلوار بگ مردانه | استایل با شلوار بگ مشکی | استایل با شلوار نیم بگ | شلوار بگ استایل مردانه | هودی با شلوار بگ | استایل زمستانی با شلوار بگ | شلوار بگ با بوت | شلوار بگ با چه کفشی

فصل بهار شده و همه در حال خریدهای بهاری هستیم. همانطور که در بالا گفتیم، شلوار بگ؛ یکی از ترندهای محبوب امسال در مد و استایل زنانه است. 
علاوه بر مانتوهای کوتاه، شما میتوانید یک مانتوی بلند جلو باز همراه با یک شلوار بگ، ست کنید. انتخاب مانتوهای بلند یقه دار، برای ست کردن لباس با شلوار بگ، میتواند یک استایل راحتی و کژوال برای شما درست کند. شلوار بگ را با مانتو رنگ سال ست کنید، تا استایل شیک و به روز داشته باشید. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل شلوار بگ  فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

شلوار بگ 1402

در برخی از مدل‌ها دور مچ پا نیز از کش استفاده می‌شود. این شلوار‌ها کاملاً آزاد و راحت هستند و مخصوصا در فصل تابستان طرفدارن زیادی دارند. شلوار‌های راحتی منزل را می‌توان نوعی شلوار بگ حساب کرد. اولین بار در دهه ۸۰ میلادی طراحی و استفاده از این شلوار‌ها ترند شد.
فرم‌های بدنی که اصطلاحاً به آن‌ها ساعت شنی گفته می‌شود با راحتی خیال می‌توانند از شلوار‌های بگی استفاده کنند. البته شلوار بگی قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد بنابراین این شلوار برای افراد قد کوتاه توصیه نمی‌شود ، توصیه میشود افراد قد کوتاه از شلوار نیم بگی در استایل خود به کار ببرند. اگر دارای قد کوتاهی هستید می‌توانید از شلوار بگ در کنار تی شرت و کتانی استفاده کنید.
توجه داشته باشید که شلوار بگ خود را با یک مانتو شومیزی دکمه دار و یا جلو بسته ای بپوشید که دقیقا سایز تن شما بوده و در اصل گشاد نباشد. بنابراین یک شومیز کوتاه را با یک شلوار بگ پارچه ای مشکی یا سفید به همراه کمربند استفاده نمایید تا فرم کمر شما پنهان نشود.

شلوار بگ 2023

خانمهای اهل مد شلوار بگ رو اشتباه نپوشید!خانمهای اهل مد شلوار بگ رو اشتباه نپوشید!خانمهای اهل مد شلوار بگ رو اشتباه نپوشید!خانمهای اهل مد شلوار بگ رو اشتباه نپوشید!


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(12 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز