بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین کرم پودر پوست خشک در چه برندی قرار دارد؟ پرفروش ترین کرم پودر در سال های گذشته کدام سری بوده است؟ محبوب ترین کرم پودر مخصوص پوست های خشک را چگونه بشناسیم؟ پوست صاف و بدون جوش و لک آرزوی هر خانمی است، کرم پودر می تواند برای رسیدن به این آرزو موثر باشد باما باید پوست خود را بشناسید و کرم پودر مناسب را پیدا کنید.

شما برای خرید بهترین کرم پودر خشکی پوست باید حساسیت زیادی به خرج دهید، در صورتی که در انتخاب کرم پودر پوست خشک اشتباه کنید، پوست شما خشکتر شده و با گذشت زمان صورت به افتادگی دچار می شود. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کرم پودر پوست خشک بپردازیم تا فرایند انتخاب و خرید را برای شما آسان تر کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید:

 

کرم پودر بوژوآ سری Healthy Mix مدل Dark Beige

بهترین کرم پودر پوست خشک 2022

این برند معروف و پرطرفدار تولید کرم پودر محصول بسیار با کیفیتی را برای پوست هایی با بافت خشک طراحی کرده که با آب رسانی مناسب باعث حفظ رطوبت پوست می گردد. در این محصول عصاره های طبیعی مثل طالبی، سیب و زردآلو قرار دارد تا شادابی پوست شما را حفظ کند و همینطور شما بعد از مصرف این کرم پودر نرمی و پوشانندگی را هم احساس می کنید.

بهتر است در آخر اشاره کنیم که برند بوژوآ بهترین کرم پودر مخصوص پوست خشک را از نظر کاربران تولید کرده است که به واسطه بافت نرم و بسیار سبک خود روی پوست شما می نشیند و شاهد ماسیدگی آن روی پوست نخواهید بود.

ضد چروک سینره بهترین کرم پودر برای پوست خشک

بهترین کرم پودر پوست خشک 2022

سینره، برند تولید لوازم آرایشی و بهداشتی دست به تولید بهترین کرم پودر پوست های خشک زده است که از عصاره های ضد چروک در آن استفاده شده است. محصولات ضد چروک و مناسب پوست خشک سینره در برابر آفتاب هم مقاومت نشان می دهند و همین موضوع آن ها را برای استفاده روزانه مناسب و مفید کرده است. بافت نرم و پوشانندگی بالای کرم پودر مخصوص پوست های خشک سینره از مزایای دیگر این محصولات هستند که پرفروش بودن محصول را رقم زده اند.

کرم پودر مناسب پوست خشک ساین اسکین

بهترین کرم پودر پوست خشک 2022

در لیست پرفروش ترین کرم برای پوست خشک کرم پودر BB برند ساین اسکین مدل SynBeauty را هم قرار داده ایم، زیرا این کرم پودر سبک و جذاب پوشانندگی بسیار مناسبی دارد و برای پوست های خشک آبرسانی هم می کند. از مزایای مثبت دیگر این کرم پودرهای معروف می توان به ضد چروک، ضد التهاب و ضد آفتاب اشاره داشت. اگر پوست خشکی دارید که کرم روی آن میماسد و نگران چروک زودهنگام پوست خود هستید پیشنهاد ما به شما این برند و این مدل مشهور است.

کرم پودر پوست خشک لورآل مدل indefectible

بهترین کرم پودر پوست خشک 2022

کرم پودرهای لورآل سال هاست که در زمینه بهترین کرم پودر های بازار رقابت می کنند و در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت این محصولات مناسب و رو به گران است اما محتویات درون کرم برای استفاده طولانی مدت شما را پشتیبانی می کند، زیرا به اندازه بسیار کمی از آن می توانید برای کل صورت استفاده کنید. اما مزایای این کرم پودر چیست؟ کرم پودر مخصوص پوست خشک لورآل دارای آب رسانی بسیار مناسبی بوده و پوست شما را چرب نمی کند. همینطور پوشانندگی بسیار بالایی که این کرم پودر دارد باعث شده است برای استفاده های مختلف روزانه، مراسمات و ... مناسب باشد.

کرم پودر آرت دکو سری Rich Treatment

بهترین کرم پودر پوست خشک 2022

اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، هم پوست خود را صاف و یک دست کنید و در واقع لک و جوش را بپوشانید و هم این که به تغذیه پوست خود کمک کنید، این برند پرفروش و محبوب کرم پودر مخصوص پوست های خشک می تواند برای شما مناسب باشد. این کرم پودرهای مناسب برای پوست های خشک در برابر اشعه های آفتاب هم مقاوم هستند. ماندگاری محصولات این برند نیز بالا بوده و باعث شده برای استفاده مجالس و حتی روزانه انتخاب مناسبی باشد. در نهایت به بافت نرم و سبک این کرم پودر اشاره می کنیم.

کرم پودر مای مخصوص پوست خشک

بهترین کرم پودر پوست خشک 2022

از گذشته تا به حال یکی از بهترین کرم پودرهای مخصوص پوست های خشک و انواع دیگر پوست، محصولات برند مای بوده است. این برند ایرانی پرطرفدار با تولید انواع لوازم بهداشتی و آرایشی با کیفیت سالهاست سنگر خود را حفظ کرده و می توانید از آن ها با قیمت بسیار مناسب بهره مند شوید. مواد و ترکیبات ساختاری این کرم پودر مخصوص آب و هوای ایران بوده و می تواند بهترین کرم پودری باشد که تا به حال تهیه کرده اید.

کرم پودر اینلی برای پوست خشک مدل Vanilla Cream

بهترین کرم پودر پوست خشک 2022

برند اینلی هم در این چند سال اخیر توانسته است کیفیت خود را به کاربران نشان دهد، کرم پودر مناسب با پوست خشک اینلی ضد تعریق بوده و با ماندگاری بالایی که دارد می تواند برای شما مناسب باشد. این محصول دارای پوشانندگی بسیار بالایی است که آن را برای پوست های لک دار و غیر یک دست مناسب کرده است.

کرم پودر خارجی مناسب پوست خشک ایو روشه

بهترین کرم پودر پوست خشک 2022

این برند هم یکی از بهترین کرم پودر خارجی مخصوص پوست های خشک است که با آب رسانی و تغذیه پوست های خشک توانسته است به این جایگاه دست پیدا کند. این محصول دارای پوشاندگی بالایی است که جوش و کک و مک را پوشش می دهد. خواص درمانی این محصول (آبرسانی و تغذیه پوست) باعث شده است مورد استفاده و انتخاب افراد بسیاری در سراسر جهان قرار بگیرد.

 

 

به پایان مقاله معرفی بهترین کرم پودر پوست های خشک رسیدیم. شما از کدام برند استفاده کرده اید؟ به نظر شما موردی هست که در این مقاله از قلم افتاده باشد؟ لطفا در بخش نظرات به ما برای کامل تر کردن این مطلب کمک کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز