بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
گاها در یک رابطه عاطفی دختر رفتارهایی از خود نشان می‌دهد که به طور غیرمستقیم میخواهد به شما بگوید علاقه ای به ادامه رابطه با شما را ندارد و دوست دارد رابطه را هرچه زودتر تمام کند دانستن این نشانه های رفتاری برای پسران بسیار مهم است!

درک نشانه های دختری که میخواهد رابطه را تمام کند برای هر مردی واجب است؛ زیرا هرچه بیشتر بتوانید این نشانه‌ها را شناسایی و درک کنید، زمان کمتری را برای جلب توجه دخترانی که شما را نمی‌خواهند تلف می‌کنید. شاید در برخی مواقع شما بی‌توجهی یک دختر را به پای عشقش بگذارید و بگویید «اگر با دیگرانش بود میلی، چرا ظرف مرا بشکست لیلی!»

اما باور کنید که این‌گونه نیست و برخی از نشانه‌ها واقعا عدم علاقه دختر به پسر را می‌رسانند و به شما هشدار میدهد که دختر خواهان پایان رابطه است! پس اگر تمایل دارید نشانه‌ های دختری که میخواهد رابطه را تمام کند را بشناسید، لیلی و مجنون را رها کنید؛ به زمان حال بیایید و این مقاله از سایت سوربان را از دست ندهید تا بدانید دختری که میخواهد رابطه را تمام کند چه رفتارهایی از خود نشان میدهد؟

۱۰ نشانه رفتاری دختری که خواهان پایان رابطه است!

۱۰ نشانه دختری که خواهان تمام شدن رابطه است

جان گری در کتاب مردان مریخی زنان ونوسی معتقد است دنیای زنان و مردان تفاوت فاحشی با هم دارد. به دلیل همین تفاوت‌ها، ممکن است شما به‌عنوان یک مرد نشانه‌های عدم علاقه یک خانم را نشناسید. ما در ادامه  ۱۰ مورد از این نشانه‌ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم پس دختری که این نشانه ها را دارد میخواهد رابطه را تمام کند.

۱. دختری که میخواهد رابطه را تمام کند به شما بی توجه میشود.

اگر توجه یک دختر در درجه اول به چیزی یا کسی غیر از شما است و اگر به‌نظر می‌رسد که از وقت گذراندن با شما هیجان‌زده نیست، شما انتخاب او نیستید. به نشانه‌هایی که در ادامه می‌گوییم توجه کنید:

اگر دختر در حضور شما مدام در حال چک کردن گوشی خود است.
اگر طوری رفتار می‌کند که انگار علاقه‌مند به گفت‌وگو با شما نیست.
اگر روی هر چیز دیگری غیر از شما متمرکز شده است.
اگر برای رفتن عجله دارد و … .

بهتر است درک کنید که او احتمالا شما را دوست ندارد. اگر دختری از شما خوشش بیاید، واقعا تمرکز و حواسش را به شما می‌دهد. او نمی‌خواهد حتی لحظه‌ای از معاشرت با شما را از دست بدهد. پس بی‌توجهی، احتمالا نشانه‌ی مهمی از دختری است که میخواهد یک رابطه را تمام کند.

۲. دیگر مثل قبل در مورد شما کنجکاو نیست.

۱۰ نشانه رفتاری دختری که خواهان پایان رابطه است!

اگر دختری مثل قبل درباره شما کنجکاو نباشد و هیچ تمایلی به کشف شما نداشته باشد، احتمال این‌که میخواهد رابطه را تمام کند بسیار بالاست. یک عاشق دوست دارد همه چیز را درباره معشوقه خود بداند. اگر دختری شما را مرموز ببیند و برای کشف آن راز و رمز تلاش کند، به احتمال قوی جذب شما شده است و این رابطه برایش جدی و ادامه دار است.

۳. از برقراری رابطه چشمی با شما فرار می‌کند.

علم عصب‌شناسی نشان می‌دهد چشم‌ها، دقیق‌ترین پیام‌رسان‌های عصبی هستند. متخصصان زبان بدن معتقدند وقتی کسی جذب شما می‌شود، ناخودآگاه سعی می‌کند با شما تماس چشمی برقرار کند.

این کار سبب می‌شود شما حس کنید آن‌ها به شما نزدیک‌تر هستند و به آنچه می‌گویید علاقه‌مند هستند.

اگر دختری که با او قرار دارید از تماس چشمی با شما فرار می‌کند و حس می‌کنید کوچک‌ترین علاقه‌ای برای چشم در چشم شدن با شما ندارد، بدانید احتمالا نباید به او دل ببندید و او به دنبال اتمام این رابطه است.

۴. مثل قبل به شوخی های شما نمیخندد.

۱۰ نشانه رفتاری دختری که خواهان پایان رابطه است!

خنده‌های یک دختر می‌تواند حرف‌های زیادی با شما بزند. آیا او به شوخی‌های شما می‌خندد یا توجهی به آن‌ها نمی‌کند و بی‌حوصله از کنار شوخی‌های شما می‌گذرد؟ خنده‌های یک دختر به شوخ‌طبعی شما، می‌تواند نشانه خوبی برای نشان دادن علاقه او به شما باشد.

اما اگر حس می‌کنید او بی‌حوصله شده است و حرف‌های شما کوچک‌ترین لبخندی به لبش نمی‌آورد و دیگر مثل قبل به شوخی های شما نمیخندد بدانید که این از نشانه های عدم علاقه دختر به ادامه دادن به این رابطه است و احتمالا در مسیر اشتباهی با آن دختر قرار دارید.

۵. لغو کردن مکرر قرار ملاقات

ممکن است دختر پارتنر شما برنامه دیدار با شما را بپذیرد و بعدا آن را لغو کند. اگر این اتفاق یکبار بیفتد و او به‌دنبال جایگزین کردن روز دیگری برای دیدار با شما باشد، این قضیه کاملا عادی است و نشانه بدی نیست. اما اگر چندین بار این اتفاق تکرار شود و او هرگز به دنبال روز جایگزین برای دیدار با شما نباشد، احتمالا هیچ علاقه‌ای به دیدار مجدد شما ندارد و میخواهد هرچه زودتر از این رابطه بیرون برود.

اگر دختری به پسری علاقه داشته باشد، قطعا خواهان بارها دیدن او است. اگر این‌طور نیست، بدانید به احتمال زیاد او شما را و رابطه با شما را دوست ندارد.

۶. عدم اشتیاق به قرار های دو نفره

۱۰ نشانه رفتاری دختری که خواهان پایان رابطه است!

ممکن است دختر موردعلاقه خود را در گروهی دوستانه پیدا کرده باشید و او را مدام در قرارهای گروهی ببینید. اگر تمایل دارید یک مرحله با او پیش بروید و در قراری ۲ نفره او را ببینید، این مسئله را با او مطرح کنید. مطمئن باشید دختران از قرارهای ۲ نفره با مرد موردعلاقه خود بسیار استقبال می‌کنند.

اما اگر استقبالی از طرف او ندیدید و حس کردید او حضور شما را تنها در جمع‌های دوستانه می‌خواهد، شما هم قید قرار ۲ نفره را بزنید.

۷. تعریف و تمجید از دیگر مردان هنگام صحبت با شما

از دیگر نشانه های دختری که میخواهد رابطه را تمام کند صحبت و تعریف از مردان دیگر است. البته احتمالا شما هم از این هم‌صحبتی چندان خوشتان نیاید و قرار شما به سرعت به پایان برسد. معمولا یک دختر در کنار مرد موردعلاقه خود، از دیگر مردان نمی‌گوید. اگر این اتفاق افتاد، احتمالا شما مرد موردعلاقه او نیستید.

۸. عدم رسیدگی به ظاهر خود هنگام ملاقات با شما

۱۰ نشانه رفتاری دختری که خواهان پایان رابطه است!

اگر دختری را دوست دارید و احساس می‌کنید او در هنگام ملاقات با شما با بهترین شکل خودش ظاهر نمی‌شود، بدانید او احتمالا خواهان اتمام رابطه با شماست. بیشتر دختران تمایل دارند در کنار مرد موردعلاقه‌شان، بهترین ظاهر خود را داشته باشند.

آن‌ها به خود می‌رسند و بهترین لباس‌هایشان را برای قرار ملاقات می‌پوشند. اگر دختری که با او رابطه دارید به ظاهر خود نرسیده و سعی در جلب توجه شما ندارد، بدانید او میخواهد این رابطه را تمام کند.

۹. دیر جواب پیام دادن یا عدم علاقه به صحبت تلفنی با شما

از دیگر نشانه های مهم دختری که میخواهد رابطه اش با شما را تمام کند این است که دیگر مثل قبل شور و اشتیاقی به پاسخ دادن پیام ها و تماس تلفنی شما نشان نمیدهد، دیر به دیر جواب شما را می‌دهد تا شما با او تماس نگیرید او نیز با شما تماسی نخواهد گرفت یا جواب پیام های شما را کوتاه و بی حوصله می‌دهد و دوست دارد هرچه زودتر مکالمه اش با شما را تمام کند.

۱۰. شما را نادیده میگیرد و در مورد شما کنجکاوی نمیکند.

۱۰ نشانه رفتاری دختری که خواهان پایان رابطه است!

اگر چند بار با او تماس گرفته‌اید و او پاسخ نداده، مطمئن باشید گوشی‌اش را گم نکرده است. اگر در جمع دور و بر او ظاهر می‌شوید و او تمایلی به بودن کنار شما ندارد و به حرف‌های شما گوش نمی‌کند، مطمئن باشید نادیده گرفتنش به دلیل عشق و علاقه‌اش نیست و این امر یکی از مهمترین مشخصات دختری است که میخواهد رابطه را تمام کند.

کیت مورفی نویسنده کتاب چرا به دیگران گوش نمی‌کنیم، معتقد است هرچه کسی نسبت به طرف مقابل خود کنجکاوتر باشد، او را بیشتر و بهتر می‌شنود. چون شنیدن او بهترین راه شناخت او است. او با عدم کنجکاوی در مورد شما، پیام عدم علاقه به ادامه رابطه با شما را واضح به گوش و چشم شما می‌رساند. پس بدانید رها کردن او، بهترین کار ممکن است.

کلام آخر

ما در این مقاله نشانه های دختری که میخواهد رابطه را تمام کند را برای شما گردآوری کردیم. این نشانه‌ها برخی از مواردی هستند که می‌توانند عدم علاقه یک دختر به ادامه رابطه با شما را نشان دهند. هرچه‌قدر هم که به یک دختر علاقه‌مند باشید، اگر نشانه‌های عدم علاقه او به ادامه رابطه را در رفتارهای او دیدید، باید او را رها کنید.

یادتان باشد که «نه یعنی نه.» اگر این جمله را همیشه گوشه ذهن خود داشته باشید و به آن عمل کنید، جهان به جای زیباتری برای زندگی تبدیل می‌شود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز