بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در رابطه عاشقانه خود مراقب این چند نشانه‌ی مهم باشید! چراکه این نشانه ها ممکن است زنگ خطری برای ورود نفر سوم به رابطه شما باشند.

نشانه های ورود نفر سوم به رابطه و خیانت و برقراری رابطه با فرد دیگر برای افراد متاهل می تواند به منزله نابودی زندگی مشترک باشد. زندگی که بر پایه دونفره بودن معنا پیدا می کند و می تواند با خیانت کردن پایان یابد. بسیاری از همسران رفتارهای مشکوک از شریک زندگی خود دیده اند،حال ما به شما خواهیم گفت که از کجا پی ببرید همسر یا پارتنر شما با شحص دیگری رابطه دارد یا خیر!

در زندگی واقعی آدم‌ها خسته می‌شوند، اعتمادها را از بین می‌برند، شریک زندگی‌شان را فریب می‌دهند، و قلب او را خرد می‌کنند، و از آنجا که زندگی یک داستان تخیلی نیست، حفظ تعادل واقع بینانه در زندگی عشقی‌ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مطلب از سوربان 7 نشانه آمده است که نشان می‌دهد همسرتان با شخص دیگری رابطه دارد.

نشانه های ورود نفر سوم به رابطه ؛ این 7 نشانه را به شدت جدی بگیرید!

هر زمان که متوجه تغییرات منفی در واکنش‌ها یا کارهای شریک زندگی‌تان شدید، سعی کنید کمی در مورد مسائل مبهمی که آسیبی به شما نمی‌زنند، اطمینان حاصل کنید، البته منظور ما این نیست که دائما به شریک زندگی‌تان شک کنید.اما به هر حال زندگی این چیزها را هم دارد، شریک زندگی‌تان ممکن است رابطه‌ی مخفیانه‌ای با شخص دیگری داشته باشد و در عین حال ادعا کند که عشق فناناپذیری نسبت به شما دارد.

نشانه های ورود نفر سوم به رابطه

اگر شما به تازگی یک رابطه‌ی متزلزل داشته‌اید و شریک زندگی‌تان رفتار و عملکرد عجیبی داشته‌است، به دنبال علائمی بشد که نشان می‌دهند آنها شما را فریب می‌دهند. قطعا شما نمی‌خواهید در شرایطی که شریک زندگی‌تان با شخص دیگری رابطه دارد، تریپ وفاداری بردارید! در فهرست زیر علائمی را می‌بینید که نشان می‌دهند شریک زندگی‌تان با شخص دیگری رابطه دارد.

نشانه های ورود نفر سوم به رابطه ؛ این 7 نشانه را به شدت جدی بگیرید!

۱. مشغله ناگهانی زیاد و وقت نگذاشتن برای شما مثل قبل

۲. جواب های بسیار کوتاه و فرار از صحبت کردن با شما

۳. بی حوصلگی و سریع از کوره در رفتن در حالی که قبلا اینطوری نبود!

۴. انتظار درک شرایط را از شما داشتن

۵. مدام قهر کردن و پیش قدم نشدن برای آشتی

۶. زنگ نزدن، پیام ندادن و بی میلی به ارتباط همیشگی

۷. بهانه گیری و عصبانیت های بی‌مورد

کلام آخر

نشانه های ورود نفر سوم به رابطه ؛ این 7 نشانه را به شدت جدی بگیرید!

علائم و نشانه هایی که در این مطلب با عنوان نشانه های ورود نفر سوم به رابطه بیان کردیم نمی‌تواند همیشه و همه جا به معنای خیانت باشد اما می‌تواند به نوعی هشدار برای وقوع خیانت و ورود نفر سوم به رابطه محسوب شوند.

به عبارتی این رفتارها به شما اخطار می دهند که رابطه تان دچار مشکل شده و بهتر است برای رفع آن اقدامی انجام دهید. در واقع به این معنا نیست که لزوماً همسر شما با انجام این رفتار ها به شما خیانت کرده اما حتماً به این معنا است که برای بهبود رابطه تان باید اقدام به موقع و مفید انجام دهید و بهتر است از یک روانشناس یا زوج درمانگر کمک بگیرید.

به هیچ عنوان بازجویی و مچ گیری به شما کمکی در این زمینه نخواهد کرد. اگر تجربه ای دارید که تا حدودی می دانید این تجربه می‌تواند زمینه ایجاد سوء تفاهم را برای طرف مقابل تان ایجاد کند خودتان برای صحبت در زمینه مذکور و شفاف سازی کلیه زوایای آن پیش قدم شوید.

اگر شاهد اکثر علائم ذکر شده به صورت ناگهانی و در یک بازده زمانی طولانی هستید حتماً از روانشناس و یا زوج درمانگر کمک تخصصی بگیرید تا بتوانید مشکلات موجود را قبل از پیچیده شدن حل کنید که اگر خیانتی هم رخ داده است و شما دیر متوجه این موضوع شده اید نحوه برخورد با خیانت مرد یا زن را با کمک روانشناس یاد بگیرید و در صورت امکان به ترمیم رابطه بپردازید و زندگی بهتری را تجربه نمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز