بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
همه مردان نمی توانند شوهران وفاداری باشند. بنابراین هر زنی آرزو دارد همسرش مرد وفادار باشد. در حالی که هیچ راهی برای تضمین صد در صد وفاداری یک مرد وجود ندارد، اما مرد وفادار ویژگی های خاصی دارد که زنان باید به آن توجه کنند!

چه مردانی خیانت نمی‌کنند؟ به نظر شما نشانه های یک مرد وفادار چیست؟ آیا می‌توانید به طور قاطعانه بگویید که همسرتان از خیانت مصون است؟ در حال حاضر با توجه به گسترش روابط فرا زناشویی احتمال خیانت زوجین به یکدیگر حتی به صورت خیانت مجازی وجود دارد. روانشناسان معتقد هستند خیانت جز آسیب های اجتماعی است که هیچ کسی نمی‌تواند ادعا کند که هرگز به سمت خیانت نمی‌رود.

اما در این میان همیشه مردانی هستند که همسر خود را عاشقانه دوست دارند و در کنار آن ها زندگی بی دغدغه ای را می‌گذرانند. همچنین از طرف دیگر خانم ها روحیه حساسی دارند و گاهی اوقات به دنبال نشانه هایی در وجود همسرشان هستند تا از وفاداری آنها مطمئن شوند. بنابراین با ما در ادامه این مطلب از سوربان همراه باشید تا با 12 شاخصه مهم مردان وفادار آشنا شوید.

مردی که این 12 ویژگی رو داره هرگز بهت خیانت نمیکنه!

نشانه های مردی که خیانت نمی‌کند

۱. مردی که در دوران مجردی زندگی متعادلی داشته.

بعضی از مردان در دوران مجردی سبک زندگی عشرت طلبانه و تنوع طلبانه ای را در روابط مختلف تجربه کرده‌اند که می‌توان گفت به نوعی عادت در آن ها تبدیل شده است. خیلی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند این دسته از مردان به دلیل داشتن روابط مختلف و متنوع جنسی و عاطفی در دوران مجردی کاملا ارضا شده اند و دیگر بعد از ازدواج به دنبال این کارها نمی‌روند.

اما این تصور کاملا اشتباه است و وقتی رفتاری در مردان به یک عادت تبدیل می‌شود، تغییر آن یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیاز به زمان و تغییرات اخلاقی دارد. بنابراین مردانی که در دوران مجردی روابط مختلفی را تجربه کرده اند، این احتمال وجود دارد که بعد از ازدواج هم فراتر از رابطه زناشویی بروند و مردان وفاداری نباشند.

۲. مردی که تفریحات سالم دارد.

تفریح یکی از بخش های مهم زندگی هر انسانی است که اگر از این زمان برای تفریحات سالم استفاده نشود، ممکن است به رفتارهای ناهنجار تمام بشود. مردانی که مشغله کاری زیادی دارند و وقت مشخصی برای تفریح و خوشگذرانی در نظر نمی‌گیرند، احتمال اینکه به تفریحات ناسالمی مانند برقراری رابطه سطحی با جنس مخالف روی بیاورند، بیشتر است. بنابراین مردان وفادار مردانی هستند که در کنار کار، زمان مشخصی برای تفریح با خانواده در برنامه خود تعیین می‌کنند.

۳. مردی که قدردان حضور شماست.

مردی که این 12 ویژگی رو داره هرگز بهت خیانت نمیکنه!

یکی از نشانه های مردان وفادار قدردانی از حضور شما در زندگی اش است. مردانی که از رابطه عاطفی با همسرشان راضی هستند و در زندگی زناشویی خود اعتماد به نفس بالایی دارند بابت حضور شما در زندگی خود تشکر و قدردانی می‌کنند. این مردان به خوبی تلاش های شما برای زندگی بهتر را درک می‌کنند و خودشان نیز تمام تلاششان را به کار می‌گیرند تا زندگی بهتری را برای شما به وجود آورند.

۴. مردی که با شما مسئله پنهانی ندارد.

یکی از نشانه های خیانت مردان پنهان کاری است. معمولا پنهان کردن کوچک ترین مسائل از همسر می‌تواند در آینده منجر به بروز مشکلات زیادی شود. اگر همسر شما در مورد کوچک ترین مسائل و اتفاقاتی مانند مشکلات مالی، کاری، خانوادگی و یا حتی مشکلات رابطه با دوستانش با شما صحبت می‌کند، یعنی هیچ راز پنهانی میان شما وجود ندارد حتی اگر آن موضوع برای شما خوشایند نباشد.

این ویژگی یعنی همسرتان نه تنها شما را دوست دارد و به شما اعتماد می‌کند بلکه شما را مانند یک رفیق در زندگی خود می‌بیند. در چنین روابطی احتمال خیانت خیلی کم است.

۵. مردی که غیرطبیعی رفتار نمی‌کند.

مردی که این 12 ویژگی رو داره هرگز بهت خیانت نمیکنه!

یکی از نشانه های مردی که خیانت نمی‌کند، رفتار طبیعی با شما بدون هیچگونه تغییر خاص و مبهمی است. مردان وفادار رفتارهای مشکوکی از خود نشان نمی‎دهند و تمام وقت شان را درکنار شما سپری می‌کنند. این مردان عاشقانه شما را دوست دارند و از هر فرصتی برای بودن در کنارتان استفاده می‌کنند. بنابراین اگر همسرتان با شما رفتاری طبیعی دارد، جای هیچگونه نگرانی و تردید وجود ندارد.

۶. مردی که به راحتی اعتراف می‌کند.

مردان وفادار مردانی هستند که به راحتی در مورد اشتباهاتشان اعتراف می‌کنند. مردانی که بعد از انجام کار اشتباهی در مورد آن با همسرشان صحبت می‌کنند و هیچ محدودیتی برای موضوعات و مسائل قائل نمی‌شوند، مردان مطمئنی هستند.

در واقع مردی که بتواند در مورد احساسات و عواطفش با شما صحبت کند، اگر زمانی هم مرتکب خیانت شود سریع پشیمان شده و موضوع را با شما در میان می‌گذارد و برای به دست آوردن جلب اعتماد همسر بعد از خیانت تغییرات زیادی را درخود به وجود می‌آورد.

۷. مردی که دوستانی متعهد و پایبند به ارزش های اخلاقی دارد.

گروه دوستان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برای درگیر شدن و تن دادن مردان به آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و خیانت است. ارتباط و وقت گذرانی با افرادی که هیچگونه پایبندی به تعهدات اخلاقی ندارند، احتمال اینکه همسر شما را به سمت روابط نادرست با جنس مخالف تشویق کند، بیشتر است.

به طور مقابل، مردانی که در جمع افرادی هستند که با همسرانشان روابط سالمی دارند، یک عامل محافظت کننده برای رابطه و زندگی زناشویی شما محسوب می‌شود. بنابراین، همنشینی با دوستان متعهد به ارزش های اخلاقی یکی از نشانه های مردان وفادار است.

۸. مردی که در برخورد با جنس مخالف حد و مرز مشخصی دارد.

مردی که این 12 ویژگی رو داره هرگز بهت خیانت نمیکنه!

بعضی از مردان در مواجه با زنان نمی‌توانند حد و مرز مشخصی را برای خود تعیین کنند. در واقع این مردان قادر به کنترل میزان صمیمیت در برخورد با زنان در محیط های کاری به عنوان همکار و یا دوست ندارند و رعایت حد و مرز برایشان کار سختی است. اما مردان وفادار به خوبی حد و مرزهای روابط خود با بانوان را تعیین می‌کنند و از حد خود فراتر نمی‌روند. بنابراین زمینه خیانت در این مردان کمتر مهیاست و وفاداری بیشتری نسبت به همرشان دارند.

۹. مردی که توانایی حل مسائل و مشکلات را دارد.

یکی از مهارت ها و توانایی های مهم مردان وفادار، قدرت حل مسئله است. این مهارت به مردان کمک می‌کند تا در هنگام مواجه با مشکلات و سختی های زندگی به دنبال راه حل باشند و خیلی سریع غرق در اتفاقات منفی زندگی شان نشوند.

مردانی که از مهارت حل مسئله برخوردارند، اگر در زندگی زناشویی به مشکل بخورند به دنبال چاره هستند و خیلی سریع به راه حل های سطحی مانند خیانت روی نمی‌آورد. به همین خاطر است که یکی از دلایل خیانت مردان نداشتن قدرت حل مسئله برای رویارویی با مشکلات است.

۱۰. مردی که در کنار همسر خود عشق را تجربه کرده باشد.

مردی که این 12 ویژگی رو داره هرگز بهت خیانت نمیکنه!

گاهی اوقات برخی از مردان دوران عقد عاشقانه ای را پشت سر نمی‌گذارند و یا روابط صمیمانه ای با همسرشان تجربه نکرده اند. این مردان همیشه اتفاقات رمانتیک زندگی های دیگران و یا حتی فیلم و داستان ها برایشان جذاب است و برای تجربه کردن این احساس ممکن است به خیانت روی بیاورند. بنابراین یکی از نشانه های مردی که خیانت نمی‌کند، تجربه عشق کافی در کنار همسرش است.

۱۱. مردی که قدرت نه گفتن داشته باشد.

مردانی که می‌توانند در شرایط و محیط های گوناگون به پیشنهادات غیراخلاقی دوستان خود نه بگویند مردان وفاداری هستند این مردان از ثبات شخصیتی خوبی برخوردار هستند که شرایط مختلف نمیتواند آن ها را تحت تاثیر قرار بدهد.

۱۲. مردی که جایگاه اجتماعی بالاتری نسبت به همسر خود دارد.

گاهی اوقات دلیل خیانت برخی از مردان داشتن جایگاه اجتماعی و مالی پایین تر نسبت به همسرشان است. این مردان نسبت به هسمر خود احساس کمتری و کمبود می‌کنند و به همین دلیل با آغاز رابطه جدید با فرد سوم سعی در اثبات خود دارند. بنابراین مردانی که از جایگاه اقتصادی و اجتماعی بالاتری نسبت به همسرشان برخوردارند، مردان وفاداری هستند و احتمال خیانت در آن ها کمتر است.

کلام آخر

اگر نسبت به رفتارهای همسرتان حساس شده‌اید و ذهنتان به سمت خیانت رفته است، یک بار دیگر این نشانه ها را در وجود همسرتان مرور کنید. اگر این نشانه ها در همسرتان وجود دارد، شک و تردید درباره او را کنار بگذارید و به عشقش اعتماد کنید.

اما در غیر این صورت در مورد نگرانی هایتان با او صحبت کنید و در مورد رفتارهای شک برانگیزش از او توضیح بخواهید یا میتوانید در شرایط بحرانی تر از کمک مشاور نیز بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

  • چرا برخی از مردان با وجود داشتن رابطه صمیمانه با همسر باز هم خیانت می‌کنند؟

 خیانت در مردان دلایل مختلفی دارد. گاهی اوقات این مردان خیانت و ارتباط با جنس مخالف را نوعی تفریح می‌دانند و یا این رفتار به یک عادت برایشان تبدیل شده است. به همین دلیل در هیچ شرایطی دست از این کار برنمی‌دارند.

  • آیا زندگی مجردی در پایبندی مرد به رابطه زناشویی تاثیرگذار است؟

 بله، رفتارهای مردان در دوران مجردی به یک عادت و خصلت شخصیتی برای آن ها تبدیل می‌شود و تغییر آن مربوط به یک شب نیست. بنابراین مردانی که در دوران مجردی به ارزش های اخلاقی پایبند نبوده‎اند، احتمال اینکه بعد از ازدواج دوباره به سراغ رابطه های فرا زناشویی بروند، وجود دارد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز