بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
گاهی در یک رابطه دو نفره پسر رفتارهایی از خود نشان می‌دهد که به طدر غیر مستقیم میخواهد به شما بگوید که خواهان تمام شدن این رابطه است آیا این نشانه ها را میشناسید؟ در ادامه همراه ما باشید تا نشانه های رفتاری پسری که میخواهد رابطه را تمام کند را بدانید.

وقتی پسری بخواهد رابطه را تمام کند نشانه های رفتاری متعددی از خود نشان می دهد که از نشانه های پسری است که میخواهد رابطه را تمام کند بنابراین لازم دانستیم به برخی از نشانه های وقتی مردی که میخواهد رابطه را تمام کند اشاره کنیم. تا انتهای این مطلب از سوربان همراه ما باشید تا بدانید پسری که میخواهد رابطه را تمام کند چه رفتار هایی از خود نشان می‌دهد.

پسری که میخاد رابطه رو تموم کنه این 13 رفتار رو از خودش نشون میده!

13 نشانه رفتاری پسری که میخواهد رابطه را تمام کند.

۱. شما را نادیده می‌گیرد.

از مهم ترین نشانه های پسری که میخواهد رابطه را تمام کند این است که وی پارتنر خود را نادیده می گیرد و به او در طول روز توجهی نمی کند، با او تماس نمی گیرد و به طور کل به نوعی رفتار می کند که گویی پارتنرش کلا وجود ندارد یا زمان بسیار کمی را از 24 ساعت روز به وی اختصاص می دهد و در آن زمان هم مدام خستگی و بی حالی خود را مطرح میکند و می خواهد زودتر مکالمه را تمام کند.

۲. احترامی برای شما قائل نیست.

پسری که میخاد رابطه رو تموم کنه این 13 رفتار رو از خودش نشون میده!

وقتی پسری بخواهد رابطه را تمام کند عملا نشان می دهد برای طرف خود احترامی قائل نیست و با فحاشی ها و داد و فریادهای متعدد، تخریب شخصیتی، قضاوت ها و تهمت هایی فاقد مدرک با پارتنر خود بد رفتاری می نماید.

پسری که دختری را دوست دارد و قصد ادامه رابطه را به صورت جدی با او دارد به دختر بی احترامی نمیکتد و با او بد رفتاری نمی کند زیرا او را در جایگاه بالاتری با عنوان همسر آینده خود می بیند.

۳. سر کوچکترین مسائل بحث و جدل راه می‌اندازد.

از دیگر نشانه های پسری که خواهان اتمام رابطه است این است که سر کوچک ترین مسائل هم بحث و دعوا راه میندازد.بهانه هایی می آورد که پیش‌تر به آن ها توجه نمی کرد.وقتی پسری بخواهد رابطه را تمام کند و نتواند به خوبی خواسته خود را برای جدایی بیان کند با رفتارهای پرخاشگرانه، دعوا های الکی با بهانه های بچگانه و... سعی میکند که دختر متوجه بهانه گیری های الکی و قصد او برای جدایی شود.

۴. پسری که میخواهد رابطه را تمام کند دیگر با شما صادق نیست.

پسری که میخاد رابطه رو تموم کنه این 13 رفتار رو از خودش نشون میده!

پسری که دیگر نمیخواهد به رابطه با شما ادامه دهد مدام سر هر چیز کوچکی و بزرگی به شما دروغ می گوید و مسائل مختلف را از شما مخفی می کند.در حالیکه اگر پسری رابطه را جدی تلقی کند به دختر دروغ نمیگوید و به او و علاقه اش نسبت به خود احترام می گذارد و برای عشق دختر ارزش قائل می باشد.

۵. رابطه را کم ارزش جلوه می‌دهد.

از متداول ترین روش ها و حرف های وقتی پسری بخواهد رابطه را تمام کند این است که پسر مدام به دختر می گوید” تو لیاقتت بیشتر از منه!” ” من نمیتونم خوشبختت کنم” “من اون آدمی که تو فکر میکنی نیستم” “بیا یک ماه کمتر صحبت کنیم تا تکلیف رابطه مشخص شه !” و از این قبیل حرف ها...

به طور کل این پسر با نشانه هایی که به برخی از رایج ترین آن ها اشاره شده و می شود نیز سعی می دارد رابطه را کم ارزش نشان داده و از دختر جدا شود.

۶. بابت اشتباهاتش عذرخواهی نمی‌کند.

پسری که میخاد رابطه رو تموم کنه این 13 رفتار رو از خودش نشون میده!

وقتی پسری بخواهد رابطه را تمام کند حتی در مواقعی که اشتباهی مرتکب شده است حاضر به معذرت خواهی کردن نمی باشد.در حالی که اگر پسر به احساسات و طرز فکر دختر نسبت به خود و دیگر مسائل اهمیت میداد در زمان هایی که اشتباهی را رخ داده معذرت خواهی می کند و برایش مهم است که دختر دچار سوءتفاهمی راجع به او نگردد.

۷. پسری که میخواهد رابطه را تمام کند یک روز هست و چهار روز نیست!

این پسر با رفتن ها و آمدن های متعدد نشان می دهد که اهمیتی به ارزش رابطه نداده و برایش مهم نیست که وضعیت رابطه به چه شکلی در حال پیش رفتن می باشد و با نبودن های طولانی مدت و مستمر خویش سعی می دارد باعث گردد دختر به تمام شدن رابطه رضایت دهد.

۸. از ابراز علاقه به شما طفره می‌رود.

پسری که میخاد رابطه رو تموم کنه این 13 رفتار رو از خودش نشون میده!

یکی دیگر از نشانه های مهم پسری که میخواهد رابطه را تمام کند این است که با وجود اینکه دختر به وی ابراز علاقه می کند او به دختر ابراز علاقه نکرده و مدام از گفتن و بیان ” دوستت دارم” و... طفره می رود.

گاهی پسری قصد تمام کردن رابطه را دارد و ابراز علاقه هم می کند ولی سبک بیان ابراز علاقه اش به پارتنرش به شکلی است که دختر هیچ احساس صمیمیت و عشقی در جملات پسر پیدا نمی کند به نوعی که انگار پسر از روی عادت یا به اجبار ابراز علاقه کرده است.

۹. از دیگر نشانه های پسری که نمیخواهد رابطه را ادامه دهد خیانت است.

گاهی پسر علنا نشان می دهد که دیگر نمی خواهد رابطه را ادمه دهد و این نشانه نیز خیانت کردن می باشد. تماس های تلفنی مشکوک که وقتی در کنار دختر است از او جدا شده یا تلفن را قطع می کند. بیرون رفتن های مداوم و مشکوک، تغییر رفتار به طور ناگهانی و...این ها نشانه هایی است که می توان گفت یک پسر دیگر نمی خواهد رابطه را ادامه دهد.

۱۰. پسری که میخواهد رابطه را تمام کند کنترلی روی عصبانیت خود ندارد.

وقتی پسری بخواهد رابطه را تمام کند کنترل رفتارهای خود به خصوص عصبانیت و خشم خود را ندارد.مدام به هر دلیلی عصبی شده و فریاد می زند. حتی ممکن است دختر را کتک بزند! و از این بابت احساس ندامت نکند و فقط بگوید ” میخواستی عصبانیم نکنی! ”  ”میخواستی رو اعصابم راه نری که این نشه نتیجه اش” و...

۱۱. ناراحتی شما برایش مهم نیست.

پسری که میخاد رابطه رو تموم کنه این 13 رفتار رو از خودش نشون میده!

زمانی که پسر رابطه را جدی و همیشگی بداند از ناراحتی های دختر ناراحت و از خوشحالی های او خوشحال می گردد.

اما وقتی پسری بخواهد رابطه‌ای را تمام کند به احساسات خوب و بد دختر اهمیتی نداده و در ناراحتی ها همدم و همراه او نمی باشد و چه بسا در اکثر مواقع خودِ پسر، بی محلی ها و رفتارهای ناپسندش در رابطه نیز دلیل اصلی ناراحتی و حال بد دختر می باشد.

۱۲. مدام شما را تهدید به رفتن خود می‌کند.

وقتی پسری بخواهد رابطه را تمام کند به هر دلیل و بهانه ای، با مشاهده کوچک ترین اشتباهی از سوی دختر ، او را تهدید به جدایی از وی می کند.

مدام منتظر بهانه ای است تا به دختر بگوید بهتر است از یکدیگر جدا شوند و اگر رفتاری را دوباره تکرار کند از زندگی دختر خواهد رفت این در حالی است که پسری که رابطه را جدی بداند نیز هرگز زن را تهدید به نبودن خود نمی کند!

۱۳. پسری که قصد اتمام رابطه را دارد فراموشکار میشود.

چنین پسری تمام قول ها و احساسات خویش در اوایل رابطه را فراموش کرده و به روی خود نمی آورد که روزی قرار بوده است مرد زندگی دختری باشد که به او ابراز علاقه کرده است. این پسر با زیر حرف ها و قول های خود زدن نیز سعی می دارد نشان دهد که قصد دارد رابطه را تمام کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز