بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه چند تصویر از بازیگران سرشناس ایرانی در کنار همسر اول و دومشان ببینید و ماجرای ازدواج و جدایی هر یک را بخوانید!

اخبار و حواشی مربوط به زندگی بازیگران و هنرمندان ، سلبریتی ها و افراد مشهور در سراسر دنیا مورد توجه علاقمندان و طرفدارانشان است و تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آنها مورد قضاوت می‌باشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از صحیح یا غلط بودن آن ، برقرار است و اغلب طرفداران بازیگران و هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی این هنرمندان و سلبریتی محبوب خود بدانند، در ادامه این مطلب از سوربان همراه ما باشید تا چند تصویر از بازیگران سرشناس در کنار همسران سابقشان ببینید.

عکس چند بازیگر سرشناس ایرانی در کنار همسر اول و دومشان!/ کدوم بیشتر به هم میان؟!

بازیگران در کنار همسر فعلی و همسر سابق خود

  • مهدی پاکدل

عکس چند بازیگر سرشناس ایرانی در کنار همسر اول و دومشان!/ کدوم بیشتر به هم میان؟!

مهدی پاکدل از بازیگران مشهور ایرانی در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که در تاریخ 10 تیر 1359 در اصفهان و در محله امامزاده زید که اکنون  به هشت بهشت معروف است به دنیا آمد. پاکدل در خانواده ای هنرمند زندگی کرده است.

ازدواج مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی و علت جدایی

بهنوش طباطبایی، بازیگر سینما و تلویزیون همسر اول مهدی پاکدل بود که بازی در فیلم مصائب دوشیزه عامل آشنایی آنها بود. مهدی پاکدل به گفته خودش عاشق خنده های بهنوش شد و درنهایت این زوج بازیگر در  13اسفند 1389 ازدواج کردند؛ در زمان ازدواج شان مهدی پاکدل 30 ساله بود و بهنوش طباطبایی 20 ساله. آنها حتی تجربه بازی در تئاتر را نیز در کنار هم داشتند اما زندگی مشترک شان دوام نداشت و در سال 1395 پس از 6 سال به جدایی ختم شد.

ازدواج با رعنا آزادور

مهدی پاکدل پس از طلاق از بهنوش طباطبایی باز هم با یکی دیگر از بازیگران کشورمان ازدواج کرد. این بار عاطفه رضوی، بازیگر و همسر برادرش با انتشار یک عکس دو نفره از مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در 29 آبان 1399 خبر ازدواج شان را رسانه ای کرد؛ او در اینستاگرامش نوشت: دوستتان دارم خصوصا کنار هم. مبارکمان باشد.

  • رامبد جوان

عکس چند بازیگر سرشناس ایرانی در کنار همسر اول و دومشان!/ کدوم بیشتر به هم میان؟!

رامبد جوان تبریزی بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است که در اولین روز دی 1350 در محله شهرآرای تهران به دنیا آمد. او اصالتا ترک است.

ازدواج رامبد جوان با سحر دولتشاهی

رامبد جوان در 37 سالگی و در تاریخ 27 اسفند 1387 باز هم به فکر ازدواج افتاد و این بار با سحر دولتشاهی، بازیگر بنام کشورمان که در آن سال 29 سال داشت پیمان زناشویی بست و ازدواج آنها مورد توجه بسیار قرار گرفت. آشنایی این 2 بازیگر در گروه تئاتر آتیلا پسیانی شکل گرفت و در سریال مسافران هم بازی بودند اما این بار هم رامبد جوان ازدواج موفقی نداشت و پس از 6 سال زندگی مشترک با سحر دولتشاهی در سال 1393 آنها طلاق گرفتند.

نگار جواهریان، همسر سوم رامبد جوان

ازدواج سوم رامبد جوان باز هم با یک بازیگر مطرح کشورمان انجام شد. 2 سال پس از جدایی از سحر دولتشاهی عکس هایی منتشر شد از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان که شایعه رابطه آنها را در فضاهای مجازی مطرح کرد. مدت ها گذشت تا رامبد جوان و نگار جواهریان به شکل تلویحی ازدواج شان را تایید کردند. طبق گفته دوستانش مراسم عروسی این زوج هنری در سال 1395 در یونان برگزار شد. آنها دختری به نام نوردخت دارند که در تاریخ 31 تیر 1398 در کانادا به دنیا آمد.

  • امین حیایی

عکس چند بازیگر سرشناس ایرانی در کنار همسر اول و دومشان!/ کدوم بیشتر به هم میان؟!

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 19 خرداد 1349 در تهران و در یک خانواده 5 نفره متولد شد.

ازدواج اول امین حیایی

امین حیایی زمانی که 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد. ثمره این ازدواج پسری به نام دارا حیایی می باشد. زندگی مشترک امین حیایی و مونا بانکی دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد.

ازدواج دوم امین حیایی

امین حیایی در 30 سالگی برای دومین بار ازدواج کرد و او و همسرش نیلوفر خوش خلق در سال 1379 با یکدیگر آشنا و این آشنایی منجر به ازدواج شد. نیلوفر خوش خلق متول 1351 و بازیگر است.

  • مهدی هاشمی

عکس چند بازیگر سرشناس ایرانی در کنار همسر اول و دومشان!/ کدوم بیشتر به هم میان؟!

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 16 آذر 1325 در لنگرود متولد شد.

ازدواج اول مهدی هاشمی

مهدی هاشمی سال 59 زندگی مشترکش را با گلاب آدینه بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد.

ماجرای آشنایی مهدی هاشمی و گلاب آدینه به بازی در سریال سلطان و شبان به کارگردانی داریوش فرهنگ بازمیگردد که در این سریال نوستالژیک دهه 60 با هم همبازی بودند.

ازدواج دوم مهدی هاشمی

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیرماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

  • فریبرز عرب نیا

عکس چند بازیگر سرشناس ایرانی در کنار همسر اول و دومشان!/ کدوم بیشتر به هم میان؟!

فریبرز عرب نیا بازیگر و کارگردان کشورمان 25 فروردین ماه سال 1343 در تهران به دنیا آمد. این هنرمند کشورمان فرزند محمدحسن عرب نیا و افتخار صداقت طلب است.

ازدواج فربرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا ابتدا در سال 1370 با آتنه فقیه نصیری ازدواج کرد که این ازدواج مدتی بعد به جدایی انجامید. او برای بار دوم پس از جدایی از آتنه فقیه نصیری با عسل بدیعی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری به نام جانیار است.

  • امین زندگانی

عکس چند بازیگر سرشناس ایرانی در کنار همسر اول و دومشان!/ کدوم بیشتر به هم میان؟!

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در پنجمین روز از شهریور 1351 در تهران و در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد.

ماجرای ازدواج امین زندگانی

امین زندگانی در سال 1392 با الیکا عبدالرزاقی بازیگر ازدواج کرده ولی این دو هنرمند هنوز صاحب فرزندی نشده اند، امین زندگانی پیش از این با مینا لاکانی بازیگر ازدواج کرد ولی بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند. الیکا عبدالرزاقی بازیگر در هجدهمین روز از مرداد 1358 متولد شده و یکی از بازیگران خوب تئاتر و تلویزیون میباشد ، او شمالی است و دو برادر دارد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز