بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
با چه مردانی نمیتوان زندگی کرد؟ با چه مرد هایی نمیتوان زندگی کرد؟ به نظر شما مرد زندگی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ یکی از مهم ترین مسائلی که خانم ها در دوران آشنایی باید به آن توجه کنند این است که با چه مردانی نباید ازدواج کرد و چه مردانی نمیتوان زندگی کرد.

با چه مرد هایی نمیتوان زندگی کرد؟

با چه مردانی نمیتوان زندگی کرد؟ با چه مرد هایی نمیتوان زندگی کرد؟ به نظر شما مرد زندگی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ یکی از مهم ترین مسائلی که خانم ها در دوران آشنایی باید به آن توجه کنند این است که با چه مردانی نباید ازدواج کرد و چه مردانی نمیتوان زندگی کرد.

تفاوت بین یک مرد خوب تا یک همسر خوب از زمین تا آسمان است. یک سری از خصوصیات اخلاقی در مردان میتواند زندگی مشترک را برایتان از تلخ و غیر قابل تحمل کند و در واقع این با مردان نمیتوان زندگی کرد در ادامه این مقاله از سوربان همراه ما باشید تا با خصوصیات مردانی که نمیتوان با آنها زندگی کرد را برایتان شرح دهیم.

با چه مردانی نمیتوان زندگی کرد؟ 15 مردی که مرد زندگی نیستند!

خصوصیات مردانی که برای زندگی مناسب نیستند

1.  مرد بد اخلاق

مرد بد اخلاق محیط خانه را از شادی سرزندگی و خوشحالی دور می‌کند چنین مردی همواره شما را نیازمند علاقه و توجه خود می‌کند و باعث می‌شود که شما دائماً به دنبال راضی نگه داشتن او باشید.

مرد بد اخلاق محیط خانه را سنگین و خفقان بار می‌کند و حتی اجازه نمی‌دهد کودکان خوشحال باشند بازی و شادی کنند.

2.  مرد معتاد

با چه مردانی نمیتوان زندگی کرد؟ 15 مردی که مرد زندگی نیستند!

در گروه مردانی که نمی‌توان با آنها زندگی کرد مرد معتاد جایگاه ویژه‌ای دارد مرد معتاد تنها مشکلش مصرف مواد مخدر نیست بلکه چنین مردی به آرامی با افزایش وابستگی و احتیاج خود به مصرف مواد مخدر تمام اصول اخلاقی لازم برای گذران یک زندگی مشترک را زیر پا می‌گذارد و ممکن است هر رفتار ناپسند و آزاردهنده‌ای از آنها سر بزند.

چنانچه همه ما بارها اخبار تکان دهنده‌ای از این اتفاقات را دیده و شنیده‌ایم  برای مثال قتل یک خانم به دست همسر معتادش و یا مردی که به دلیل اعتیاد به فرزند خود تجاوز کرده و...

3.  مرد بی بند و بار

مرد بی بند و بار خط قرمز های رفتاری که یک مرد متاهل باید رعایت کند را نادیده میگیرد چنین فردی باعث میشود که بنیان خانواده آسیب پذیر و متزلزل شود و همچنین باعث شکسته شدن اصول و قواعدی که یک خانواده را حفظ میکنند، میشود.

4.  مرد بی احساس

یکی دیگر از مردانی که نمی‌توان با آنها زندگی کرد مردان بی‌احساس هستند مرد بی‌احساس قطعا نمی‌توانم پاسخگوی نیاز عاطفی و احساسی شما باشند و حتی نمی‌توانم به درستی پاسخگوی ابراز علاقه و محبت شما نسبت به خود باشند.

تصور کنید که شما برای سالگرد ازدواجتان  تمام تلاش خودتان را بکنید که یک با یک جشن رمانتیک او را غافلگیر کنید و او واکنش آنچنانی از خود نشان ندهد این مسئله قطعا برای شما آزار دهنده خواهد شد.

5.  مرد نابالغ

طبیعتاً مرد نابالغ هنوز بسیاری از ملاک‌های شخصیتی که یک مرد برای اداره زندگی مشترک و گزینه مناسبی برای زندگی  مشترک بودن را ندارد یا حداقل هنوز این ملاک‌ها به شکل کامل در او نمایان نشدند.

خصوصیاتی مثل ثبات احساسی و فکری ، مسئولیت پذیری ، علاقه به پدر شدن و ده ها مورد دیگرد مواردی هستند که در جریان بلوغ و تکامل شخصیتی در افراد به وجود خواهند آمد.

6.  مردی که عدم استقلال شخصیتی دارد

با چه مردانی نمیتوان زندگی کرد؟ 15 مردی که مرد زندگی نیستند!

مردی که عدم استقلال شخصیتی دارد اقتدار و استحکام مطلوبی که در شخصیت مردان ایده آل وجود دارد را نوارد و این استقلال و اقتدار یکی از مواردی است که باعث جذب زنان به مردان میشود. چنین مردی بیشتر از آنچه که باید به خانواده ( والدین ) خود وابسته است و این موضوع باعث میشود زندگی مشترک ، تصمیمات و حتی تفریحات دو نفره شما تحت تاثیر قرار گیرد و هرگز نتوانید در قالب یک خانواده مستقل زندگی کنید، پس مردی که استقلال شخصیتی ندارد در گروه مردانی که نمیتوان با آنها زندگی کرد قرار میگیرد.

7.  مرد پنهان کار

مرد پنهان کار نیز از آن دست مردانی که مناسب زندگی مشترک نیستند ، است چراکه مردی پنهان کاری میکند که مرتکب رفتاری ناپسند و اعمالی اشتباه شده باشد در غیر این صورت دلیلی برای پنهان کاری وجود ندارد. از طرفی ممکن است شما هرگز متوجه مواردی که از شما پنهان کرده است نشوید و این موضوع قطعا زندگی شما را به چالش خواهد کشید.

8.  مرد خسیس

اگر این ویژگی خسیس بودن یک مرد از حد نرمال آن بیشتر شود و دیگر نتوان کلمه اقتصادی بودن را به او نسبت داد قطعاً در گروه مردانی که نمی‌توان با آنها زندگی کرد قرار می‌گیرد خصوصاً برای خانم‌هایی که خسیس نیستند مردی که خسیس است معمولا مانع تفریحات نیازها علایق و سایر فعالیت‌های مادی شما می‌شود.

9.  مرد مادی گرا

با چه مردانی نمیتوان زندگی کرد؟ 15 مردی که مرد زندگی نیستند!

مردی که مادی گرا است نیز در گروه مردانی که نمی‌توان با آنها زندگی کرد قرار می‌گیرد زیرا که خانم‌ها بیشتر جنبه معنوی مسائل را در نظر می‌گیرند اما یک مرد مادی گرا همه چیز را محاسبه می‌کند و یک توجیه اقتصادی برای رفتارهای خود دارد.

10.  مرد بد دل

یکی دیگر از موارد مهم در دسته مردانی که نمی‌توان با آنها زندگی کرد مردان بد دل هستند مردانی که بد دل هستند هر رفتار و عمل شما را آنطور که دوست دارند و می‌خواهند برداشت می‌کنند و حتی توضیح شما راجع به آن رفتار را نیز نخواهند پذیرفت چنین مردانی مدام باعث ایجاد دعوا و قهرهای بی دلیل و بی‌مورد در زندگی می‌شوند.

11.  مردی که در لاک خود فرو رفته است.

مردی که در لاک خود فرو رفته است قطعاً شور و شوق زندگی مشترک را از بین خواهد برد و برای زنانی که موجوداتی خوش ذوق و سرزنده هستند قطعاً این مسئله ناراحت کننده خواهد بود شناخت شخصیت درونی این مدل مردان سخت است و باعث میشود حل کردن مسائل با وجود چنین مردی نیز دشوار و سخت باشد.

12.  مردی که اختلاف فرهنگی دارد

مردی که اختلاف فرهنگی دارد در زندگی مشترک طبیعتا خط قرمز ها ، باید ها و نباید ها ، ارزش ها ، دیدگاه ها ، اعتقادات ، سبک زندگی و . . . خاص خود را دارد که اگر نتوانید خود را تطبیق دهید زندگی مشترک شما با اختلافات جدی رو به رو خواهد شد.

13.  مردی که اختلال شخصیتی دارد

با چه مردانی نمیتوان زندگی کرد؟ 15 مردی که مرد زندگی نیستند!

مردی که اختلال شخصیتی دارد انواع مختلفی از رفتارهای غیر طبیعی را از خود بروز میدهد برای مثال داشتن وسواس و افراط گرایی ، خودشیفتگی ، وابستگی غیر طبیعی در روابط ، مردم گریزی و انزوا ، شخصیت مرزی داشتن ، ضد اجتماعی بودن ، بد بینی ، جنون و... هرکدام از موارد فوق شامل چندین مورد از رفتارهای غیرعادی میباشد.

14.  مرد خود خواه

مرد خودخواه باعث میشود یک خلاء حمایتی و احساسی در شما ایجاد شود چرا که این افراد راحتی ، آسایش و موفقیت خود را از همه چیز مهم تر میدانند. پس مرد خود خواه نیز جزو مردانی که نمیتوان با آنها زندگی کرد، هستند.

15.  مرد تنبل

با چه مردانی نمیتوان زندگی کرد؟ 15 مردی که مرد زندگی نیستند!

مردی که تنبل و تن پرور است وظایف زندگی مشترک را به درستی یا به موقع انجام نمیدهد و حتی باعث میشود روند حل مسائل بسیار کند باشد همچنین در مورد اشتغال و کسب درآمد کوتاهی کرده که باعث میشود در زندگی مشترک پیشرفت اقتصادی چندانی نداشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله در مورد ۱۵ دسته مردانی که نمیتوان با آنها زندگی کرد صحبت کردیم همچین مردان بی ادب، دروغگو، مردی که بارها مرتکب فساد اخلاقی شده، مردی که خشونت طلب است، مردی که بی مهر است، مرد حسود، مرد ولخرج و مرد هوسباز نیز جزو مردانی که نمیتوان با آنها زندگی کرد قرار میگیرند.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما به جز موارد گفته شده دیگر چه مردانی مناسب زندگی نیستند و نمیتوان با آنها زندگی کرد؟ اگر نظری در این باره دارید خوشحال میشویم در بخش نظرات آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز