بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

تعبیر خواب داماد شدن

یک مطلب کامل برای تعبیر خواب داماد شدن را از نظر هفت معبر بزرگ دنیا در این مطلب از سایت سوربان برای موضوعات و سوال های متفاوت کاربران بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

تعبیر خواب داماد شدن از منظر 7 معبر بزرگ

تعبیر خواب داماد شدن مرده

از نظر شیخ طوسی: اگر کسی خواب ببینید که مرده ای از بستگان و یا اقوام او داماد شده است و رخت دامادی بر تن دارد دلیل بر اینکه فردی از نزدکان وی در سن جوانی فوت می شود ادوار نیز گفته است دیدن مرده ای که داماد شده و قصد حجله رفتن دارد خبر از مرگ زودرس میدهد خبر از اتفاقی تلخ و ناگوار گواهی بر روی دادن حادثه و یا کار زشت.

تعبیر خواب داماد شدن مرد متاهل

از دیدگاه محب مدنی: مردی که همسر دارد و مجددا خواب ببینید که با زن دیگری وصل کرده است و به همین مناسبت رخت نو بر تن کرده است (اینجا منظور رخت دامادی است) و چهره کسی که عروس هست را نبینید یا نشناسد دارای معنی و مفهوم بسیار بدی است و بیشتر دلالت بر عزا غم و ماتم و اندوه است.

تعبیر خواب داماد شدن شوهر

از دیدگاه ابن سیرین: در این باره یکی از اعضای سایت چنین موضوعی را مطرح کرده بودند: با سلام خواب دیدم که شوی من در خوابم داماد شده است و خود من از چنین موضوعی اطلاع کامل دارم شب پنجشنبه بد که چند تا از فامیل های خودم اومدن و به من گفتن امشب در فلان هتل عروسی شوهر تو با یه مرد دیگس تو هم بیا وقتی چنین خبری را شنیدم بشدت ناراحت شدم و شروع به گریه کردن کردم و من به عروسی شوهر خودم رفتم و دیدم لباس های مشکی و زیبایی را (کت و شلوار با کراوات) پوشیده بود و در کنار زنش ایستاده بود و قیافه زنش را اصلا نشناختم چه تعبیری داره ؟

داماد شدن شوهر فقط میتواند نشانه ی از دست رفتن برکت مال و پدید امدن مشکلات و گرفتاری های روحی یا مالی باشد.

تعبیر خواب داماد شدن بدون عروس

تعبیر خواب داماد شدن از منظر 7 معبر بزرگ

از دیدگاه جابر مغربی : مرگ زودرس و عزا و ماتم همیشه و همیشه برای خواب دیدن داماد بدون عروس مطرح بوده و هست و متاسفانه چنین رویایی به هیچ وجه دارای معنی و یا تفسیر خوبی نمیباشد و در تمام حال و احوال یا شرایط این خواب دلیلی بر مردن , رنج و بیماری ناعلاج, درد و یا رنج روحی و روانی و ... میباشد.

تعبیر خواب داماد شدن دیگران

و اما تعابیر و تفاسیر خواب برای داماد شدن برادر,دیگران و یا داماد شدن دوباره دارای یک معنی میباشد.

اگر کسی خواب ببینید که دیگران داماد شده اند و فقط نظاره گر هستی دلیل بر اینکه پسر یکی از همسایگان و یا نزدیکانی که میشناسی ازدواج کند.

اگر خواب ببینی که پسر خودت بزرگ یا کوچک در هر سنی داماد شده است دلیل بر اینکه اتفاق یا حادثه ای بد و شوم روی خواهد داد.

اگر ببینی خودت دوباره داماد شدی دلیل بر عزا ماتم و رنج روحی و یا مرگ است.

تعبیر خواب دوماد شدن کسیکه مرده

اگر کسی در خواب ببیند که داماد شده و نداند عروس کیست و چه نامیده می شود به هیچ وجه خوب نیست چون معبران نوشته اند پایان عمر چنین کسی نزدیک است. زن نیز اگر چنین خوابی ببیند و نداند داماد کیست و چه کسی شوهر کرده حکم همین است.

تعبیر خواب داماد شدن از منظر 7 معبر بزرگ

تعبیر خواب دیدن کسانی که داماد شده اند مرده یا زنده از دیدگاه امام صادق و سایر معبران

دیدن عروسی در خواب ها به هیچ وجه خوب نیست. تمام معبران عروسی را عزا دانسته اند و عروس را بلا و فتنه و آفت و مصیبت. تنها یک مورد بد نیست که عروس را به نام و مشخصات بشناسید تازه در این مورد هم تردید فراوان وجود دارد و شرایطی است که توضیح آن وقت می گیرد و بیشتر ایجاد تردید می کند.

اگر کسی در خواب ببیند که داماد شده و نداند عروس کیست و چه نامیده می شود به هیچ وجه خوب نیست چون معبران نوشته اند پایان عمر چنین کسی نزدیک است. زن نیز اگر چنین خوابی ببیند و نداند داماد کیست و چه کسی شوهر کرده حکم همین است.

امام صادق و ابن سیرین نظر مطلقی در تعبیر خواب عروسی و جشن عروسی ندارند  اما  در اشاراتی که در تعابیر دیگر کرده اند تقریباً نظری مشابه با منوچهر تهرانی و ابراهیم کرمانی دارند .

تعبیر خواب دعوا کردن با داماد مرده

لیلا برایت: اگر در خواب ببینید با داماد دعوا مى‌گیرید، به این معناست که یک موقعیت خوب پیش رو دارید.

تعبیر خواب دیدن داماد شدن خودم

اگر در خواب دیدید که با عشق خود ازدواج می کنید این خواب خیلی خوب است و نشان دهنده پیوند محکم قلبی بین شماست.
این خواب همچنین می تواند به مرحله خوبی از زندگی شما اشاره کند ازدواج شما در آینده ای نزدیک.



به این مطلب امتیاز دهید:
(12 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

نظرات شما: