بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
گاهی اوقات تشخیص این که آیا با فرد مناسبی در ارتباط هستید، یا یک فرد سمی، دشوار است. فرد مورد علاقه شما آیا عشق و محبت واقعی نسبت به شما دارد یا تمام محبت های او دروغین است. بنابراین، همه ما به دنبال این هستیم که چگونه می توان عشق واقعی و عشق دروغین را تشخیص داد و نشانه های مهم عشق دروغین یک مرد را بدانیم.

بسیاری از زنان سعی می کنند، بدانند که آیا عشق یک مرد واقعی است یا دروغین و در پی تشخیص عشق واقعی همسر یا نامزد خود هستند.

تشخیص نشانه های عشق دروغین مردان کار چندان سختی نیست، آیا او به خاطر علاقه اش جلو آمده یا فقط می خواهد مدتی به خاطر تامین نیازهایش به من نزدیک شود؟ واقعیت این است که همه عشق ها واقعی نیستند. بلکه بسیاری از مردان فقظ تظاهر به دوست داشتن می کنند و عشق شان دروغین است. در این مقاله از سایت سوربان مهم ترین نشانه های عشق دروغین مردان را باهم بررسی میکنیم.

12 نشانه که خبر از عشق دروغین یک مرد میدهند.
نشانه های عشق دروغین مردان

در ادامه نشانه های عشق دروغین مردان را باهم میخوانیم.

10 نشانه مهم که عشق دروغین یک مرد را لو میدهند!

۱. رابطه را پنهانی باقی میگذارد

در نشانه های عشق دروغین مردان؛ هنگامی که عشق او واقعی نباشد، او همیشه ترجیح خود را برای یک رابطه پنهانی به شما یادآوری می کند. او نمی خواهد کسی بداند که او در یک رابطه عاطفی قرار دارد و عاشق است زیرا عشق او واقعی نیست. بنابراین، او اغلب از شما درخواست می‌کند که چیزی مربوط به زندگی عاشقانه‌تان را در رسانه‌های اجتماعی خود پست نکنید تا از این موضوع جلوگیری کند.

۲. اولویت او نیستید

نشانه های عشق دروغین مردان، یکی از نشانه های واضحی که نشان میدهد عشق یک مرد واقعی نیست این است که او طبیعتا شما را در اولویت قرار نمی دهد. مشاهده خواهید کرد که او برنامه، احساسات یا سایر مسائل شما را در اولویت قرار نمی دهد این بدان معنی است که او خودش را در اولویت قرار می دهد، زیرا احتمالا عشق او به شما واقعی نیست.

۳. در تصمیمات مهم زندگی اش با شما مشورت نمیکند

یکی دیگر از نشانه های عشق دروغین مردان این است که وقتی عشق، واقعی باشد، شما و شریک زندگی تان در تصمیم گیری های حیاتی یکدیگر را همراهی می کنید. با این حال، اگر از تصمیمات او پس از اتخاذ آن مطلع میشوید، عشق او نسبت به شما واقعی نیست. او ممکن است قبل از تصمیم گیری با افراد دیگری در زندگی خود مشورت کرده باشد و چون نسبت به شما نظر جدی ندارد، دلیلی نمی بیند مشورت کند.

12 نشانه که خبر از عشق دروغین یک مرد میدهند.

۴. نمیدانید کجای زندگی او قرار دارید

نشانه های عشق دروغین یک مرد، یکی از راه های شناخت عشق دروغین مردان زمانی است که از جایگاه خود در زندگی او مطمئن نیستید. شما احساس خواهید کرد که ممکن است شما دو نفر در دراز مدت با هم نباشید.

۵. همیشه ادعا میکند که مشغول است

وقتی مردی همیشه به شما می گوید که برنامه اش فشرده است و مدام بهانه می آورد، این یکی از نشانه هایی است که عشق او واقعی نیست. او احتمالاً نمی خواهد با شما وقت بگذراند، بنابراین به بهانه جویی ادامه می دهد.

۶. علاقه ای به صحبت درمورد آینده اش با شما ندارد

اگر به دنبال نشانه های عشق دروغین مردان هستید، متوجه خواهید شد که او تمایلی به بحث در مورد آینده با شما ندارد. هر زمان که مسائل مربوط به آینده را مطرح کنید، او راهی برای منحرف شدن یا به تعویق انداختن بحث پیدا می کند. با این حال، او همیشه به شما خواهد گفت که هنوز زمان برای برنامه ریزی برای آینده وجود دارد.

12 نشانه که خبر از عشق دروغین یک مرد میدهند.

۷. ارزشی برای نظرات شما قائل نیست

از ویژگی های عشق دروغین مردان این است که وقتی مردی به نظرات شما احترام نمی گذارد، این یکی از نشانه هایی است که نشان میدهد عشق او واقعی نیست. او ممکن است وانمود کند که به شما گوش می دهد، اما در نهایت، هر چیزی را که شما گفته اید به آن توجه نمی کند و به خاطر نمی سپارد. اگر شما دو نفر در مورد چیزی به نتیجه رسیدید، او بدون در نظر گرفتن شما کاری را انجام می دهد که مناسب او باشد.

۸. به حرف ها و صحبت هایتان توجه نمیکند

اگر می‌خواهید نشانه‌هایی را بدانید که عشق او واقعی نیست، مراقب رفتار او در طول مکالمات خود باشید. مشاهده خواهید کرد که او جزئیات مهم هر بحث را به خاطر نمی آورد. از این رو، او در نهایت چندین بار از شما سوال خواهد کرد. دلیل آن این است که او احتمالا علاقه ای به آنچه شما دارید ندارد، اما نمی خواهد شما متوجه شوید.

۹. فقط زمان هایی که به شما نیاز دارد، به شما محبت میکند

ممکن است درک این موضوع که شریک عاطفی شما تنها زمانی تظاهر به دوست داشتن شما می کند که می خواهد چیزی از شما دریافت کند، دردناک باشد. با این حال، وقتی او به این کار ادامه می‌دهد، یکی از نشانه‌هایی است که عشق او واقعی نیست. بعد از به دست آوردن چیزی که نیاز دارد، از نظر جسمی یا احساسی فاصله می گیرد تا دفعه بعد که چیزی از شما بخواهد.

12 نشانه که خبر از عشق دروغین یک مرد میدهند.

۱۰. خانواده و عزیزانتان عشق او به شما را باور نمیکنند

گاهی اوقات، زمانی که عاشق هستیم، ممکن است برخی از ویژگی های منفی شریک عاطفی خود را نبینیم. با این حال، خانواده و دوستان شما احتمالا متوجه برخی از این ویژگی ها خواهند شد.

نشانه های عشق دروغین مردان، وقتی مشاهده می کنید که آنها رابطه شما را تایید نمی کنند، ممکن است متوجه نشانه هایی شده باشند که یک مرد وانمود می کند که شما را دوست دارد. در ابتدا ممکن است فکر کنید که آنها نیت خوبی ندارند، اما در درازمدت متوجه خواهید شد که حق با آنها بوده است.

۱۱. او تمایلی به ملاقات شما با خانواده اش نشان نمیدهد

اغلب اوقات، یکی از نشانه های واقعی بودن عشق او زمانی است که می خواهد شما با خانواده و دوستانش ملاقات کنید. با این حال، اگر او برای ملاقات نکردن شما با خانواده اش مدام بهانه می آورد، ممکن است شما را دوست نداشته باشد. علاوه بر این، او ممکن است مدام به این موضوع اشاره کند که می‌خواهد رابطه‌اش خصوصی باشد، بنابراین نمی‌خواهد کسی بداند.

۱۲. نگران رشد و پیشرفت شما نیست

نشانه های عشق دروغین مردان، اگر مردی عاشق شما باشد، مشتاق رشد شما در جنبه های مختلف زندگی خواهد بود. او مشتاقانه منتظر است که شما را در هنگام اشتباهی کمک کند تا بتوانید یاد بگیرید و فرد بهتری شوید. اگر عشق مردی واقعی نباشد، او کمتر نگران رشد شما خواهد بود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(53 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)

نظرات شما: