بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
روش های عاشق کردن و جذب یک مرد ؛ چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم ؟ یادتان باشد، هرگز سعی نکنید از دوستانتان که اطلاعات روانشناسی صحیحی ندارند کمک بگیرید، یک راهنمایی اشتباه از طرف آنها باعث خواهد شد عشق تان را برای همیشه از دست بدهید !شما باید درباره روانشناسی مردها بیاموزید.

بیایید با خودمان صادق باشیم، گاهی اوقات درک عواطف و احساسات مردان می تواند فوق العاده دشوار باشد. پس بهتر است خودمان را گول نزنیم، اما اگر مردی وجود دارد که به او نظر دارید و در ذهنتان به وی علاقه مند شده اید، راه هایی برای جلب توجه و عاشق کردن او وجود دارد که دانستنشان خالی از لطف نیست.

در ادامه این مطلب از سوربان برخی از راهنمایی ها و ترفندهایی که متخصصان ارتباط و کارآفرینی ارائه نموده اند ذکر خواهد شد تا بتوانید با کمک گرفتن از آن ها توجه مرد مورد علاقه تان را به سوی خود جلب نمایید و او را عاشق خود کنید

.با این 13 کار ساده مردی که دوسش داری رو عاشق و شیفته‌ی خودت کن!

13 روش ساده برای عاشق کردن مردان سرسخت

۱. آرایش ملایم داشته باشید.

اگر در دیده مردان با آرایش ملایم یا بدون آرایش زیبا دیده شوید به سختی فراموش می‌شوید.

۲. سخت و دست نیافتنی باشید.

یک خانم سنگین و سفت در دید مردها بسیار جذاب تر است پس برای اینکه مردی که دوستش دارید را عاشق خود کنید با سیاست و رعایت ادب بی محلی کنید و یا در بعضی مواقع طوری رفتار کنید که متوجه حضور او نشدید.

۳. خیلی کنجکاو نباشید.

اجازه دهید خود مرد راجع به درامدش ، خانواده اش رابطه های قبلی که داشته و... صحبت کند در این حالت به مرد حس اعتماد را هدیه می دهید.

با این 13 کار ساده مردی که دوسش داری رو عاشق و شیفته‌ی خودت کن!

۴. مودب باشید.

از لغات و اصطلاحات زننده استفاده نکنید، در این حالت ممکن است آن مرد درباره شما دید منفی پیدا کند یا باعث سوء تفاهم شود.

۵. سیریش نباشید!

شما باید جوری رفتار کنید که شخص مقابل به شما جذب شود نه اینکه دائم به او بچسبید و لحظه به لحظه پیگیرش باشید و مدام زنگ بزنید و پیام بدهید این رفتار باعث میشود او از شما دور شود.

۶. غیبت نکنید.

جلوی مردان غیبت نکنید و از بدی دیگران نگویید خصوصا  در مورد دوستان خودتان! در این حالت احساس بی اعتمادی و آزردگی به او میدهید توجه کنید که نباید او را با دوست صمیمی خود اشتباه بگیرید!

۷. توجه بیش از حد ممنوع!

گاهی، تاکید میکنم فقط گاهی! از توانایی هایش تعریف کنید در تعریف و تمجید کردن از او زیاده روی نکنید و مدام در تلاش نباشید تا به او ثابت کنید دوستش دارید در این صورت او فکر میکند در کنار شما حیف میشود و خود را بالاتر و برتر از شما میبیند و در نتیجه از شما دور می‌شود.

با این 13 کار ساده مردی که دوسش داری رو عاشق و شیفته‌ی خودت کن!

۸. خوش لباس باشید.

حتما نباید لباس های گران قیمت و مارک بپوشید فقط کافی است همان لباس هایی که دارید را به طرز زیبا و شیک بپوشید و به ظاهر و بهداشت خود اهمیت ویژه ای بدهید.

۹. پول پرست نباشید.

پول پرست نباشید، دنبال پول و ماشین طرف نباشید! گاهی رفتار شما و سوالاتی که میپرسید هم ممکن است ناخواسته این حس را به طرف مقابلتان می‌دهید که فقط دنبال پول و موقعیت او هستید! پس مراقب رفتار و سوالاتی که میپرسید هم باشید.

۱۰. خرافاتی نباشید.

هیچ مردی به دختری که خرافاتی است جذب نمی‌شود، همیشه به تلاش خود متکی باشید و از خرافات دست بکشید.

 

۱۱. غرغرو نباشید.

نه تنها مردان بلکه هیچ شخصی دوست ندارید با یک آدم غرغرو زندگی کند، کسی که دائما در حال غر زدن و نق زدن و انتقاد از عالم و آدم است!

۱۲. خوش عطر باشید!

یکی از راه هایی که یاد شما را در ذهن طرف مقابلتان ماندگار میکند عطر خوشبو است لازم نیست عطر های گران قیمت و لوکس استفاده کنید، عطر همیشگی خود را بزنید و یاد خود را در ذهن مرد مورد علاقه‌تان ماندگار کنید.

۱۳. پر حرفی نکنید.

پر حرفی و وراجی یکی از خصوصیاتی است که هر شخصی از آن بیزار است اگر این عادت را دارید که پیش کسی که دوستش دارید پر حرف هستید باید روی خودتان کار کنید، و تمرین کنید تا این عادت نادرست را کم کم از بین ببرید مردان اصلا جذب خانمی که پرحرف و وراج است نمیشوند.

با این 13 کار ساده مردی که دوسش داری رو عاشق و شیفته‌ی خودت کن!

کلام آخر

این مقاله برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران آشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید اما حتما طرف مقابلتان را خوب بشناسید و آدم مناسبی را انتخاب کنید و بعد به ازدواج فکر کنید تا اگر در صورت جور در نیامدن اخلاقیاتتان باهم شکست عاطفی را تجربه نکنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز