بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

"چگونه نامزدم را خوشحال کنم" این سوال یکی از سوال های همیشگی زوج هاست؛ سوربان یار همیشگی دختر و پسرها باز هم با مقاله ای جذاب برگشت تا به شما نشان دهد چگونه می توانید با راهکارهایی بسیار ساده دل همسرتان را به دست بیاورید و او را برای همیشه راضی و خوشحال نگه دارید.

دوران نامزدی پر از هیجان و لذت است که به شما کمک می کند طرف مقایلتان را بهتر بشناسید و او را برای یک عمر زندگی انتخاب کنید. یعنی شما باید تا آخر عمر با همین آدم زندگی کنید، سفر بروید و تصمیم های بسیار مهم بگیرید! اگر با این جمله قند در دلتان آب شد تبریک می گویم احتمالا انتخاب درستی داشته اید ولی اگر چندان از تصور این که باید تا آخر عمر با او همراه و همدم باشید شاد نشدید بهتر است کمی دیگر قبل از این که وارد فاز رسمی رابطه شوید فکر کنید.

خوشحالی یکی از شما، طرف دیگر و رابطه را تحت تأثیر قرار می ‌دهد و اگر در این فرآیند به دنبال خوشحال کردن او هستید، درواقع به دنبال خوشحالی و خوشبختی خودتان فکر کرده اید. از همه این حرف ها که بگذریم امروز قرار است ببینیم نامزد عزیزمان که با آرزوی آینده ای روشن وارد زندگی ما شده است را چگونه خوشحال کنیم و او را راضی تر از همیشه نگه داریم.

چگونه نامزدم را خوشحال کنم و او را از این که در کنار من است راضی نگه دارم؟

خوش قول باشید تا او روی شما حساب کند!

چگونه نامزدم را خوشحال کنم

اجازه بدهید خوش قول بودن به یکی از بهترین صفات رفتاری شما اضافه شود و به شما در هر جایگاهی که هستید ارزش و اعتبار ببخشد. یا هیچ قولی ندهید، یا اگر دادید پای همه چیزهایی که گفتید بایستید. حتی اگر چیزهای کوچکی را قبول کرده اید آن را به جا آورید تا علاوه بر خوشحال کردن نامزد عزیزتان، او را نسبت به خود مطمئن تر از قبل سازید. مثلا قول داده اید در اولین فرصت او را به یک بستنی فروشی که همیشه از آن صحبت می کردید ببرید؟ پس در اولین فرصت ملاقات به سوی کافه ای که هرچیزی دارد به جز بستنی نروید! همین کار ساده شما، خاطر او را مکرر می کند و نسبت به شما و حرف هایی که می زنید بی اعتماد می شود.

به او بگویید زیبا و دوست داشتنی است!

چه دختر هستید  یا چه پسر، باید به طرق مقابل احساس ارزشمندی بدهید و او را از چیزی که هست راضی کنید. این کار او را خوشحال می کند و اعتماد به نفسش را برای ارتباط دوباره با شما بالا می برد. از تیپ جدید او تعریف کنید و بگویید سلیقه بسیار خوبی دارد.  از زیبایی چشمان و چهره او صحبت کنید تا از این که شما او را هر گونه که هست دوست دارید خوش حال شود. 

لبخند به قیمت یک شاخه گل!

چه خوب است اگر هر از گاهی برای او یک شاخه گل بخرید یا این که خوراکی مورد علاقه اش را ((پاستیل، لواشک، کاکائو و ...)) در ملاقات بعدی به همراه داشته باشید. در این صورت او خوشحال خواهد شد و از این که به فکر او و علایقش هستید احساس رضایت خواهد کرد. حتی می توانید برای او یک یادداشت کوچک ((داستان یا یک شعر عاشقانه)) بنویسید و به او هدیه دهید.

پیامک های عاشقانه و کوتاه را فراموش نکنید!

همه چیز را در فضای مجازی برای ارسال مطالب عاشقانه خلاصه نکنید، چرا که طرف مقابل پیامک را بسیار زودتر، پیش از این که اینترنتش را روشن کند می بیند. به او وقتی که در محل کار است یک شعر عاشقانه بفرستید، وقتی که او در خواب است و شما زودتر از او بیدار شده اید یک پیامک زیبا با مضمون خوشحال بودن از این که او را دارید، به او بفرستید تا نتیجه اش را ببینید!

چگونه نامزدم را خوشحال کنم

از موفقیت های او تعریف کنید

چه خوب است اگر همسرتان جدیدا یک ارتقای شغلی پیدا کرده یا هنر جدیدی یاد گرفه است، در این باره با او صحبت کنید و از این که او به این موفقیت رسیده است اظهار خوشنودی کنید. این را هم بدانید اگر در جمع خوانواده و دوستان از این موفقیت صحبت کنید و به او ارزش دهید او بسیار راضی و خوشحال خواهد شد.

 

امیدواریم بتوانید با همین راهکارهای ساده که به همت شما وابسته هستند نامزدتان را خوشحال کنید و او را از این که در کنار شماست راضی نگه دارید. با همه این ها باید بدانید که همیشه خودتان باشید و از روش های خاص خودتان برای خوشحال کردن او کمک بگیرید. چرا که از قدیم گفته اند، هر چیز که از دل برآید، به دل نشیند.

به نظر شما چه راه دیگری وجود دارد تا بتوانیم نامزد عزیزمان را خوشحال کنیم؟ آن را برای ما در همین مقاله کامنت کنید تا به کمک شما مطلب کامل و جامع تری داشته باشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:
  • مهنا چهارشنبه, 04 خرداد 1401

    سلام خیلیم خوبه بلی نامزدم علاقه به زنگ نداره فقط میگه اس بده منم موندم چیاکار کنم لطفا به من یه نظربگین چیکار کنم که برام زنگ بزنه ازتون خواهش میکنم بگید

  • علیرضا شنبه, 10 ارديبهشت 1401

    عالي

    پاسخ مدیر:

    مرسی از محبتتون دوست عزیز سوربان.