بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بازیگران دختر فراری ایرانی را در این مطلب از سوربان ببنید!

در سراسر دنیا سلبربتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات فراوانی هستند و به علت انبوه طرفدارانشان، تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آن ها مورد قضاوت می‌باشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن ، برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند.

بازی کردن نقش یک دختر فراری یک نقش جنجالی و البته سخت است که بسیاری از بازیگران توانمند کشورمان از عهده این کار به خوبی برآمده و در قالب این نقش به خوبی ظاهر شدند در این مطلب از سایت سوربان به  معرفی چند مورد از بهترین هنرمندان زن کشورمان که از عهده این نقش سخت به خوبی برآمدند پرداخته ایم پس اگر میخواهید با بازیگران دختر فراری ایران بیشتر آشنا شوید تا انتها با ما همراه باشید.

بازیگرانی که دختر فراری شدند!

دختر فراری های سینمای ایران

ماهور الوند در فیلم دختر

بازیگرانی که دختر فراری شدند!

ماهور الوند بازیگر سینما اهل ایران است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است.ماهور دختر سیروس الوند کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.الوند در فیلم های سینمایی دختر، چهارراه استانبول، هت تریک، ملی و راه های نرفته اش و دختر نقش آفرینی داشته است.

پگاه آهنگرانی در فیلم دختری با کفش های کتانی

پگاه آهنگرانی بازیگر و مستند ساز جوان ایرانی در مرداد ماه سال ۱۳۶۳ در  شهر اراک به دنیا آمد. وی فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است.

مهناز افشار در فیلم شور عشق

بازیگرانی که دختر فراری شدند!

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

ساغر قناعت در فیلم مالاریا

بازیگرانی که دختر فراری شدند!

ساغر قناعت متولد 26 آذر 1373 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنر و معماری می باشد که با حضور در فیلم مارالیا به آرزوی خود رسید و حالا هدفش نخل طلاست.

طناز طباطبایی در فیلم مرهم

بازیگرانی که دختر فراری شدند!

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد.

این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد.

ترلان پروانه در فیلم فراری

بازیگرانی که دختر فراری شدند!

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

گلشیفته فراهانی در فیلم بوتیک

بازیگرانی که دختر فراری شدند!

رهاورد (گلشیفته) فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‏فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‏فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(36 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما: