بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بازیگران بزرگی هستند که در هنوز در آرزوی نقش فردی معتادند چرا نقش یک فرد معتاد هم برای خود بازیگر رزومه خوبی محسوب میشود و هم یک نقش چالش برانگیز است در این مطلب با هنرمندانی آشنا میشویم که برای بازی کردن نقش معتاد بیش از ۲۰ کیلو وزن کم کردند.

نقش معتاد جزو نقش های جذاب برای بازیگران است تا بتوانند هنر بازیگری خود را به رخ مخاطبان بکشند.

شاید تنها معتادان مقبول در جهان، معتادهای موفق سینما باشند بازیگرانی که بخت به آن ها رو میکند  و نقش پیچیده یک فرد معتاد را ایفا میکنند بین ستارگان سینما مرسوم است که برخی نقش ها ذاتا جایزه ببر هستند و نقش یک فرد معتاد یکی از آنهاست.

در سینمای ایران هم فیلم‌های زیادی وجود دارند که به صورت کلی یا جزئی به مقوله اعتیاد پرداخته‌اند. در این میان تعدادی از بازیگران موفق شده‌اند شخصیت های معتاد در سینمای ایران را به شکلی به‌یادماندنی بازی کنند.

حتی بازیگران زن ایرانی توانسته‌اند تعدادی از جذاب‌ترین زن های معتاد سینمای ایران را به تصویر بکشند. در این مطلب با سوربان همراه باشید تا بازیگرانی که برای نقش معتاد ۲۰ کیلو وزن کم کرده اند تا یک نقش ماندگار و بینظیر از خود به جای بگذارند را با هم مرور کنیم.

باورت میشه این بازیگرا برای ایفای نقش معتاد بیش 20 کیلو وزم کم کردند؟!

صدف اسپهبدی برای فیلم علفزار

باورت میشه این بازیگرا برای ایفای نقش معتاد بیش 20 کیلو وزم کم کردند؟!

صدف اسپهبدی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار است که در نقش یک دختر معتاد به خوبی ظاهر شده است. او این نقش را به شکلی متفاوت ایفا کرد و  به همین دلیل برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن در چهلمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر شد.

صدف اسپهبدی فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ و از طریق بازی در فیلم کوتاه «راحانا» شروع کرد و کمی بعد در مجموعه تلویزیونی «سفر در خانه» به ایفای نقش پرداخت.

او علاوه بر بازیگری، سابقه اجرا در برنامه «همیشه خونه» در شبکه آموزش در کنار فرهاد جم را نیز داشته است.

صدف اسپهبدی در نشست خبری فیلم علفزار در جشنواره فیلم فجر از سختی‌های نقشش گفته بود و اینکه ناچار شده وزنش را به شدت کاهش دهد:

«نقش خیلی سختی بود، اما به شدت دوست داشتنی، برای من به عنوان تجربه اول بی‌نظیر بود. نقش بی‌نظیر بود و قطعا آنقدر جذاب بود که هرکسی را وسوسه می‌کرد بازی کند. زمانی که راجع به فیلم‌نامه صحبت کردیم، آقای دانشی گفتند که تو مد نظر من هستی، اما نه به صورت قطعی. تمرین و لاغر کن که اگر شد، این نقش را بازی کنی. او می‌گوید در طی مدتی که فرصت داشتم هر شب ۱۰ کیلومتر می‌دویدم تا اینکه طی ۸ ماه توانستم برای بازی در این فیلم ۲۵ کیلو وزن کم کنم. اثرات این کاهش وزن بیش از اندازه بود، از تغییرات هورمونی و ریزش مو تا از دست دادن مواد مغذی»

نوید محمدزاده برای فیلم ابد و یک روز

باورت میشه این بازیگرا برای ایفای نقش معتاد بیش 20 کیلو وزم کم کردند؟!

ابد و یک روز فیلم درام ایرانی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ است. بازیگران آن پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، شبنم مقدمی، ریما رامین‌فر و مهدی قربانی هستند. این فیلم در طول نمایش مورد توجه عموم مردم و منتقدان قرار گرفت و توانست نه سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به دست آورد.

ابد و یک روز همچنین رکورد بیشترین تعداد نامزدی و جایزه در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، شانزدهمین جشن حافظ، دهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و هجدهمین جشن سینمای ایران را از آن خود کرد.

نوید محمدزاده در این فیلم نقش یک فرد معتاد را به بهتدین شکل ممکن ایفا کرد و توانست برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کند.

سارا بهرامی برای فیلم دارکوب

باورت میشه این بازیگرا برای ایفای نقش معتاد بیش 20 کیلو وزم کم کردند؟!

سارا بهرامی بازیگر جوانی که با سریال پروانه و پرده نشین در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد این روزها در میان اهالی رسانه با سیمرغ بلورینی که در جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد به محبوبیت بیشتری دست یافت و توانست جای پای محکمی در سینما برای خودش داشته باشد.

بازیگر جوان فیلم سینمایی دارکوب در یک گفتگو از سختی های بازی در نقش یک معتاد گفت .

سارا بهرامی بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "دارکوب" درخصوص سختی های بازی در فیلم "دارکوب" گفت:واقعیت امر هیچ فرقی بین فیلم دارکوب و یا ایتالیا ایتالیا وجود ندارد و من در هر کاری که وارد شوم تمام تلاشم را انجام خواهم داد.

وی درباره استاندارد بودن شرایط تولید فیلم "دارکوب" افزود:البته این را فراموش نکنیم که وقتی در فیلمی گروه و عوامل خوب و یکدست باشند کار هر بازیگری بهتر و بیشتر دیده می شود. بازی در فیلم دارکوب دقیقاً به همین گونه بود و فعالیت من حاصل تلاش عمومی یک گروه منسجم بود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(15 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز