بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
از سخت ترین کارها در حین تدادک امور عروسی راضی نگه داشتن همه است در این بین ممکن است شما مجبور به طرح یک سری مسائل شوید که از دیدگاه خود یا بقیه زشت و ناخوشایند باشند اما با دانستن ترفندهایی میتوانید این درخواست ها را جوری مطرح کنید که طرف مقابل اصلا ناراحت نشود.

در حین تدارک دیدن برای مراسم عروسی همانند سایر امور زندگی ممکن است با درخواست های ناخوشایندی مواجه شوید که چاره ای جز انجام آن ها هم ندارید از این رو لازم است با ترفند هایی آشنا شوید تا بتوانید به جای از کوره در رفتن و عصابنیت بیخود خود را مدیریت کنید دقیقا مانند ناخودایی که با دریایی پرتلاطم روبرو میشود و با تجربیات خود به سلامت از آن عبور میکند بعد از عبور از چگونگی طرح این درخواست های ناخوشایند برای جشن و شادی و لذت بردن از آن قطعا زمان زیادی دارید اما آیا میدانید این درخواست های زننده چه درخواست هایی هستند؟ چطور باید این درخواست ها را مطرح کرد تا کسی دلخور نشود؟ اگر به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید تا انتها با این مطلب از سوربان همراه ما باشید.

زشت ترین و زننده ترین درخواست های مراسم عروسی ! | چطور بگیم کسی ناراحت نشه؟!

درخواست های زشت و زننده مراسم عروسی

۱. عروسی در شهر دیگری برگزار میشود چطور به دوست و فامیل و آشنا بگوییم؟

احتمالا برای دوستانتان مشکل خواهد بود تا از کار و زندگی خود بزنند و به همراه خانواده شان به شهری دور برای عروسی شما بیایند و از طرفی برای شما هم مهم است تا حداکثر فامیل و دوستانتان در عروسی باشند پس به سراغ دوستانتان بروید و سر صحبت را اینگونه آغاز کنید:

" خیلی خوشحال می شویم که شما هم در عروسی ما باشید، راستی هوس مسافرت نکردی؟ میتونی یه مسافرت حسابی رو هم تجربه کنی در کنار عروسی ،ما هم با هتل صحبت میکنیم تا هزینه اقامت شما رو به هزینه عروسی اضاف کنند."

زشت ترین و زننده ترین درخواست های مراسم عروسی ! | چطور بگیم کسی ناراحت نشه؟!

۲. چطور با شخصی که انتظار دعوت به عروسی را داشت اما دعوت نشد، صحبت کنیم؟

این امر کاملا طبیعی است که دو خانواده با هم توافق کنند برای کاهش هزینه ها مراسم عروسی، مراسمی ساده و کوچک برگزار کنند، خب حالا وقت آن است که خود را برای چالش جدیدی آماده کنید، چگونه می خواهید به فردی که در انتظار کارت دعوت عروسی شماست بگویید به مراسم دعوت نشده است؟ به جای دعا کردن خودتان دست به کار شوید و سر صحبت را اینگونه باز کنید:

"خیلی دوست داشتم یه عروسی بزرگ بگیرم و شما هم باشید اما متاسفانه مشکلاتی که داشتیم باعث شد به فکر یه مراسم ساده و کوچیک باشیم امیدوارم منو درک کنی و این باعث نشه دوستیمون بهم بخوره چون ارزش دوستی ما خیلی بیشتر از اینهاست".

طبیعتا ممکن است که همه ی دوستانتان شما را درک نکنند اما این کار سبب آرامش روحی شما می شود چرا که از دوستانتان تقاضای کمک کرده اید وآنها می توانند با محرمانه نگه داشتن این راز دوستیشان را به شما اثبات کند.

زشت ترین و زننده ترین درخواست های مراسم عروسی ! | چطور بگیم کسی ناراحت نشه؟!

۳. چطور از پدر و مادر خود درخواست کمک مالی برای برگزاری مراسم عروسی کنیم؟

هیچ کس دوست ندارد به خاطر نداشتن هزینه مراسم ازدواج، آرزوی این روز به یاد ماندنی را با خود به گور ببرد، پس صحبت در مورد مخارج با والدینتان مسئله ای مهم و ضروری است.

به صورت غیر مستقیم به آنها بفهمانید که چقدر مراسم خرج دارد و هزینه هر آیتم مراسم چقدر می شود،مثلا به آنها بگویید:" پدر/مادر ما می خواهیم یک مراسم آبرومند بگیریم ولی هزینه ها خیلی کمر شکنه ،اگر براتون مقدور هست در پرداخت هزینه ها کمی به من کمک کنید".

زشت ترین و زننده ترین درخواست های مراسم عروسی ! | چطور بگیم کسی ناراحت نشه؟!

۴. چطور از خانواده همسر درخواست کنیم مهمانان کمتری به مراسم دعوت کنند؟

سخت ترین کار در اجرای مقدمات مراسم عروسی راضی کردن همه است و تقریبا غیر ممکن هست که بتوانید بر سر تعداد دعوتی ها به تفاهم برسید. هر کسی تعریف خاص خود را از لیست مهمانان دارد و بدتر از آن شاید پدر و مادر همسرتان دوست داشته باشند تمام شهر در عروسی فرزندشان باشند ،اما برایشان توضیح دهید که همیشه تصور میکردید جشن عروسیتان مراسمی با شکوه و کوچک با حضور دوستان صمیمی تان است.در این مورد اینگونه سر صحبت را باز کنید:

"خیلی خوبه که مهمونای زیادی در عروسی ما باشند ولی من آرزو داشتم مراسم ازدواجم خیلی صمیمی برگزار بشه و فکر نمیکنم اگه شلوغش کنیم زیاد جالب از آب در بیاد با این وجود من دوست ندارم کسی رو دلخور کنم اما اگر میشه کمی دعوتی ها رو کمتر کنید".

منبع : سایت سیمرغ



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 2.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز