بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

یکی از روزهای مهم و به یاد ماندنی برای هر شخصی، مراسم عروسی او به حساب می‌آید. در این روز مهم تلاش بر این است که تمام مراسم طبق برنامه پیش رود و هیچ‌گونه کم و کاستی نباشد. امروزه اغلب مراسم‌های ازدواج در تالار‌های عروسی برگزار می‌شوند. داشتن امکانات متنوع و به روز در تالار عروسی سبب می‌شود که مراسم عروسی، به بهترین وجه ممکن پیش رود.

به طور معمول در این سالن‌ها نیاز به یک نمایشگر است تا ویدیوی عروسی به نمایش گذاشته شود. نمایشگرLED به دلیل مزایایی که دارد امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته‌است.

نمایشگر‌های LED تالار شما را روشن می‌کند

دلیل استفاده از نمایشگر LED در تالار عروسی

برای آماده سازی و فیلم برداری ویدیوی عروسی وقت و انرژی زیادی صرف می‌شود. برای نمایش این ویدیو در کیفیت بالا باید در انتخاب نوع نمایشگر و ابعاد آن دقت کرد. نمایشگر LED که به عنوان یک تلویزیون سالنی شناخته می‌شود؛ از نظر وضوح و شفافیت تصویر بالاترین سطح کیفیت را دارد. در برخی مواقع ممکن است مراسم در فضای باز برگزار شود. در این شرایط نیز تلویزیون سالنی LED کیفیت قابل توجهی از خود ارائه می‌دهد.

روشنایی حاصل از این نمایشگر‌ها به طوری هست که می‌توان در محیط‌ها بسته و فضای باز از آن استفاده کرد. این تلویزیون سالنی تصاویری با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهند. پخش ویدیوی عروسی فرمالیته لحظاتی خاطره انگیز برای شما و میهمان رقم می‌زند.

کاربردهای نمایشگر LED در سالن عروسی

کاربرد تلویزیون سالنی LED تنها مربوط به پخش فیلم عروسی نمی‌شود. این نمایشگر با ابعاد بزرگی که دارد می‌تواند به خوبی توجه همگی مهمانان را به خود جلب کند. از دیگر موارد استفاده تلویزیون شهری رنتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگر‌های LED تالار شما را روشن می‌کند

  • نور پردازی

این نمایشگر‌ها علاوه بر نمایش ویدیوی عروسی می‌توانند کاربرد‌های متنوع دیگری نیز داشته باشند. یکی از موارد به افزایش هیجان در عروسی مربوط می‌شود. اغلب تالارهای عروسی امروزه بخشی مختص قرار گیری میز دیجی یا گروه موسیقی دارند.

با نصب تلویزیون رنتال در پشت سر دیجی می‌توان هیجان را در عروسی دو چندان کرد. هماهنگی بین موسیقی و تصاویر با استفاده از نرم افزارهای مخصوص انجام می‌شود. این موضوع جلوه خاصی به استیج رقص می‌بخشد و مراسمی بی نظیر پدید می‌آورد. به طور معمول دیجی‌ها خودشان ویدیو‌های مرتبط با موسیقی دارند و می‌توانید از همین فیلم‌ها بهره ببرید.

  • نمایشگر تعاملی

تمام مدت زمان عروسی که مختص به رقصیدن و پخش آهنگ نیست. با کمک تلوزیون رنتال می‌توان به مراسم ازدواج جلوه‌ای نو و متفاوت بخشید. از این تلویزیون‌ها می‌توان به عنوان نمایشگری تعاملی بین افراد استفاده کرد. ابعاد بزرگ این نمایشگر سبب می‌شود که توجه افراد زیادی به سوی آن جلب شود. از این موضوع می‌توان استفاده کرد و اعلامیه‌های خاص را از طریق نمایشگر‌های LED به اطلاع مهمانان رساند.

  • افزایش صمیمیت بین افراد

با کمک تلویزیون شهری رنتال می‌توانید به مراسم عروسی خود صمیمیت ببخشید. فناوری مورد استفاده در این نمایشگر‌ها به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان آن را شخصی سازی کرد. در نگاه اول ممکن است کار با این نمایشگر‌ها سخت به نطر برسد ولی ساده سازی‌های لازم برای آن اعمال شده‌است.

شما می‌توانید ویدیو و تصاویر دلخواه خودتان را از طریق این نمایشگر‌ها در معرض دید بگذارید. گزینه‌های اتصال مختلفی به این نمایشگر‌ها از جمله DVI، HDMI، VGA و HD-SDI وجود دارد. برای سرگرمی هرچه بیشتر افراد، حتی می‌توان تصاویر دلخواه هر یک از افراد را نیز پخش کرد.

  • اشترک گذاری لحظات به یاد ماندنی

امروزه فعالیت افراد در شبکه‌های اجتماعی به شدت افزایش یافته‌است. افراد تمایل دارند لحظات خوب و به یادماندنی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. استفاده از تلویزیون رنتال و میز دی جی مخصوص می‌تواند ایده‌های منحصر به فردی برای تولید محتوا در ذهن مهمانان ایجاد کند. این موضوع باعث می‌شود اشتیاق افراد برای شرکت در مراسم شما دو چندان شود.

  • اهیمت دادن به همه مهمانان

نحوه طراحی سالن‌های عروسی به گونه‌ای است که میزها در ردیف‌های مختلف چیده می‌شوند. قرار گیری برخی افراد در فاصله‌ای دور از استیج رقص و میز DJ موضوعی بدیهی است. فاصله زیاد افراد در چنین شرایطی سبب می‌شود لذت کافی را از مراسم نبرند. برای حل این مسئله می‌توان از تلویزیون رنتال و نمایشگر LED کمک گرفت.

استفاده از تلوزیون سالنی LED این امکان را فراهم می‌کند تا حس و حال مراسم به طور یکسان بین افراد پخش شود. بزرگ بودن این نمایشگر‌ها و نصب آن پشت میز دیجی سبب می‌شود تا همگی افراد به خوبی آن را مشاهده کنند. استفاده از تلوزیون سالنی در واقع نوعی احترام و ارزش دادن به همگی مهمان به حساب می‌آید.

نمایشگر‌های LED تالار شما را روشن می‌کند

  • پخش زنده مراسم

برای پوشش زنده مراسم نیز می‌توان از این نمایشگر‌ها استفاده کرد. با اتصال مستقیم یا بی سیم دوربین فیلم برداری به این نمایشگر امکان نمایش همزمان برای شما فراهم می‌شود. این موضوع باعث می‌شود همگی افراد بتوانند به خوبی در جریان مراسم قرار گیرند. نظم مراسم نیز به خوبی حفظ می‌شود و افراد به دلیل نداشتن دید دیگر مجبور به سرپا ایستادن نیستند.

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

با افزایش جمعیت مشکلات متعددی در سرتاسر جهان بر سر مسائل انرژی پیش آمده‌است. اگر شما هم می‌خواهید سمهی اندک در رفع این مشکل داشته باشید باید با قدم‌های کوچکی در این مسیر قدم بردارید. انتخاب تلویزیون سالنی رنتال سبب می‌شود که تا حد زیادی در مصرف انرژی الکتریکی صرفه جویی شود.

فناوری‌های نوین مورد استفاده در ساختار نمایشگر‌های LED باعث کاهش مصرف برق می‌شود. در مقایسه انواع مختلف نمایشگر ها، مصرف انرژی تلویزیون سالنی LED کم‌تر از نمایشگر‌های LCD و پلاسمایی است.

نمایشگر‌های LED تالار شما را روشن می‌کند

خرید و سفارش نمایشگر‌های LED

تلوزیون سالنی LED امروزه به یکی از اجزای جدا نشدنی در مراسمات عروسی تبدیل شده‌است. نصب این نمایشگر در نزدیکی پیست رقص و میز دیجی باعث می‌شود که مراسم به بهترین وجه ممکن برگزار شود. تحولات در فناوری و تکنولوژی حتی بر سر سفره عقد و مراسم عروسی نیز کشیده شده‌است. استفاده از تجهیزات منحصر به فردی نظیر این نوع نمایشگر‌ها باعث می‌شود مراسم عروسی روزی خاطره انگیز تبدیل گردد. وجود برندهای مختلف ارائه دهنده تلویزیون رنتال ممکن است شما را در انتخاب دچار سردرگمی کند.

خرید از مجموعه‌ای معتبر و با سابقه شما را از کیفیت محصولات مطمئن می‌کند. دیاکو به عنوان مرکز خرید تلویزیون شهری، تابلو روان، بیلبورد سه بعدی و هر نوع نمایشگرLED شناخته می‌شود. این مجموعه با سابقه بیش از دو دهه در این حوزه محصولاتی به روز و با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

همه افراد تلاش دارند که برخی از مراسمات خاص خود نظیر روز عروسی را بدون کم و کاستی برگزار کنند. بی نقص بودن تمامی بخش‌های این مراسم آن را به روزی به یاد ماندنی برای مهمانان و میزبان تبدیل می‌کند. استفاده از فناوری‌های نوین در چنین شرایطی می‌تواند انتظار افراد را برآورد کند. امروزه استفاده از تلوزیون‌های سالنی LED در مراسم عروسی به شدت افزایش پیدا کرده‌است. با مراجعه به وب سایت دیاکو می‌توانید قیمت و مشخصات انواع مختلف این نمایشگرها را



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز