بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در این مطلب به مقایسه سالن عقد لوکس و حرفه ای و سالن عقد ساده پرداخته ایم و امکانات و خدمات یک سالن عقد لوکس و لاکچری را بیان کردیم.

در سال های اخیر با توجه به درصد بالای تورم و گرانی فشارهای اقتصادی زیادی به خانواده ها و همچنین تازه عروس و داماد ها وارد شده است در نتیجه اغلب تازه عروس و داماد ها ترجیح میدهند تا مراسم عقد خود را در سالن عقدی ساده و نه چندان شیک و لوکس برگزار کنند از طرفی دیگر برخی عروس و داماد ها هم با وجود همه این مسائل باز هم دوست دارند مهم ترین اتفاق زندگی خود ، یعنی مراسم عقد خود را در سالن عقدی لوکس و گران قیمت برگزار کنند.

در ادامه این مطلب از سوربان با ما همراه باشید تا تفاوت سالن عقد ساده و ارزان را با سالن عقد لوکس و گران قیمت بررسی کنیم و بدانیم که سالن عقد لوکس و لاکچری چه امکانات و ویژگی هایی نسبت به سالن عقد ساده و ارزان دارد.

تفاوت سالن عقد ساده و لوکس را بدانید!

5 شاخصه مهم سالن عقد لوکس

سالن های عقد لوکس به دلیل خدمات متفاوتی که نسبت به سالن عقد های ساده و ارزان ارائه می‌دهند، محل مناسبی برای برگزاری مراسم عقد مجلل هستند. خدمات مختلفی را می‌توانید در چنین سالن‌هایی دریافت کنید، اما سالن‌های عقد لوکس ویژگی‌های مشترکی نیز دارند که در واقع از ضروریات مراسم عقد لاکچری محسوب می‌شوند. در ادامه ۵ مورد از خدمات مختلف سالن عقد لوکس را با هم مرور می‌کنیم تا بدانید باید انتظار چه امکاناتی را داشته باشید.

۱. سفره عقد شیک و مجلل ؛ سفره عقد نقره و سفره عقد روی آب!

طبیعتاً یکی از بخش‌های جدانشدنی جشن عقدکنان، سفره عقد است و زیبایی و مجلل بودن این سفره نیز تاثیر زیادی روی برگزاری باشکوه مراسم عقد دارد. سالن‌های عقد لوکس علاوه بر دیزاین لاکچری سفره عقد، گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب انواع سفره عقد مجلل فراهم می‌کنند.

برخی از این سالن‌ها سفره عقد را در فضای باز می‌چینند و برخی دیگر در چیدن سفره عقد از اکسسوری‌های خاص و لاکچری استفاده می‌کنند. سفره عقد نقره و سفره عقد روی آب نیز از خدماتی هستند که می‌توانید در برخی سالن عقد های لوکس سفارش دهید.

۲. هماهنگی جو مراسم و موزیک با موسیقی زنده

تفاوت سالن عقد ساده و لوکس را بدانید!

موسیقی مراسم عقد یکی از چیزهایی است که همیشه اهمیت زیادی داشته است. کیفیت بالای موسیقی و تناسب آن با حال و هوای هر لحظه جشن، یکی از ویژگی‌های یک مراسم عقد آبرومندانه است،؛ اما شاید هیچ چیز به اندازه یک موسیقی زنده حرفه‌ای نتواند به فضای مراسم عقد انرژی و شادی ببخشد.

یک گروه موسیقی زنده حرفه‌ای به خوبی می‌داند که در چه موقعیتی باید چه نوع موزیکی را اجرا کند؛ برای همین می‌تواند هماهنگی فوق‌العاده‌ای بین موسیقی و جو سالن برقرار کند. برگزاری مراسم عقد ایرانی هم یکی دیگر از ویژگی های یک سالن عقد لوکس است که می‌توانید مراسم عقد خود را با آن خاص‌تر و شکوهمندتر کنید.

۳. تنوع پذیرایی و غذا برای مراسم

پذیرایی و صرف شام نیز یکی دیگر از اجزای جدانشدنی مراسم عقد هستند. هرچه پذیرایی از میهمانان بهتر و متنوع‌ تر صورت بگیرد، جشن عقد نیز موجه‌ تر و به اصطلاح لوکس تر و لاکچری تر برگزار می‌شود، برای همین توانایی یک سالن عقد در ارائه خدمات پذیرایی مناسب، اهمیت ویژه‌ای برای میزبانان مراسم دارد.

تفاوت سالن عقد ساده و لوکس را بدانید!

سالن عقد های لوکس منوهای متنوعی برای پذیرایی و شام دارند که می‌توانید با سفارش آن‌ها مراسم خود را هرچه لوکس تر برگزار کنید. انواع میوه، شیرینی و کیک و نوشیدنی‌های مختلف برای پذیرایی از میهمانان در دسترس هستند و برای شام نیز امکان فراهم کردن غذاهای متنوع ایرانی و خارجی وجود دارد.

۴. محل رقص حرفه ای و بسیار شیک

در اختیار گذاشتن سالن رقص حرفه‌ای با امکانات بالا، یکی دیگر از خدمات سالن عقد لوکس است. دنس فلور همراه با افکت‌های نوری زیبا، فضای مناسب برای رقص دو نفره و جمعی و رقص نور حرفه‌ای هماهنگ با موسیقی، دقیقاً همان چیزهایی هستند که میهمان‌های پرانرژی مراسم عقد نیاز دارند.

می‌توان گفت سالن رقص مناسب، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مراسم عقد به یاد ماندنی است، چرا که عکس و فیلم‌های تهیه شده از سالن رقص بخش مهمی از خاطرات عروس و داماد را شامل خواهند شد. همین مساله، برگزاری جشن عقد در سالن عقد لوکس را به انتخاب خوبی برای بسیاری از زوج‌ها تبدیل کرده است.

تفاوت سالن عقد ساده و لوکس را بدانید!

۵. عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای از مراسم عقد

فیلم و عکس‌های مراسم عقد، یادگاری‌ هایی هستند که دیدن‌شان خاطرات این شب به‌ یاد ماندنی را برای عروس و داماد زنده می‌کند. همین موضوع باعث شده است عروس و داماد اهمیت ویژه‌ای برای کیفیت تصویربرداری از مراسم عقد قائل باشند. انجام صحیح و باکیفیت عکاسی و فیلم‌برداری در مراسم عقد، به عوامل زیادی بستگی دارد که گاه فراهم کردن همه آن‌ها برای میزبان مراسم دشوار و دردسرساز است.

یک سالن عقد لوکس تمام موارد ضروری برای تصویربرداری بی‌نقص از مراسم را فراهم می‌کند. دوربین‌های باکیفیت، استفاده از لرزشگیرهای حرفه‌ای، فیلم‌برداری هوایی و البته کادر مجرب، چیزهایی هستند که یک سالن عقد لوکس در اختیارتان قرار می‌دهد.

کلام آخر

در کلام آخر بهتر است متذکر شویم که آنچه که در این میان از برگزاری یک مراسم عقد لوکس و لاکچری و یا یک مراسم عقد ساده و زیبا مهم‌تر است؛ پایه‌گذاری یک زندگی مشترک جدید است. بنابراین سعی کنید با کم کردن توقعات و چشم و هم‌چشمی‌ها از این روتین‌ها و رسومات دست و پا گیر دوری کنید و کمک حال جوانان باشید.

اگر میخواهید بهترین ، شیک ترین و به صرفه ترین سالن عقد و محضر عقد را پیدا و برای برگزاری عقد خود رزرو کنید میتوانید به بخش سالن عقد و محضر عقد در سایت سوربان مراجعه کرده و طبق نکات گفته شده و معیارها و بودجه خود بهترین سالن عقد و یا محضر عقد دلخواه خود را پیدا کرده و مراسم عقدی بی نظیر و به یاد ماندنی و بی نقص برای خود و همسرتان و البته میهمانانتان رقم بزنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز