بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
زوج های جوان میتوانند با انجا کارهای کوچک همسر خود را خوشحال کنند، حتما نیاز نیست کار خارق العاده ای انجام دهند و یا هدیه های بزرگ و گران قیمت برای همسر خود تهیه کنند، کارهای کوچک زیادی است که اگر با عشق و علاقه انجام شوند میتوانند موجب خوشحالی همسر شوند، و یک زندگی عاشقانه را برای زوج ها به ارمغان آورند.

چگونه همسر خود را خوشحال کنیم؟ چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم؟ چگونه خانم خود را خوشحال کنیم؟ آیا می‌توان همسر خود را همیشه خوشحال و راضی نگه داشت؟ هنگام عصبانیت همسر چکار کنیم؟ چکار هایی باعث خوشحالی یا ناراحتی همسرمان می‌شود؟ برای تحلیل و پاسخ به این سؤالات در این مطلب از سایت سوربان با ما همراه باشید.

زنها به همه چیز توجه دارند حتی جزئی‌ترین چیزها! آن‌ها توانایی خوبی در کشف چیزها همراه با جـزئیاتش دارند. بر این اساس حتی کوچک ‌ترین رفتار از سوی شما اگر متفکرانه و صمیمانه باشد، هم از طرف هـمسـرتـان مـورد تـحـسیـن و تشویق قرارمیگیرد، هم اینکه باعث تحکیم روابط و برقراری عشق و دوستی بیش‌ازپیش بین شما خواهد شد.
الـبـتـه مـنـظـور از این اعمال فقط کمک کردن در انـجام امور منزل نیست. برخی از مردان فکر می‌کنند که کمک در شـسـتن ظرف‌ها نـهایت ابراز علاقه به همسر خود است. این ایده خـوبی است ولی کافی نیست ،کمک در امور منزل بیشتر یک انتظار به شمار می‌رود تا یک لطف.

راهکار های موثر برای خوشحال کردن همسر...

اگر واقعاً تصـمیم به خـوشحال کردن همسر خود را دارید نکات زیر به شما در این امر کمک چشمگیری خواهد کرد:
1.    دستورالعمل‌های رمانتیک تهیه کنید.
 وقتی‌که همسرتان به خانه می‌آید، یک موضوع ماجراجویانه هرچند کوچک برایش محیا کنیـد. در قسمتی از خانه یک یادداشت که به او بگوید چکار باید بکند، قرار دهید. بعد یادداشت دومـی را در محلی که باید آن کار موردنظر را انجام دهد، قرار دهید و به همین ترتیب.
توجه داشته باشید که یادداشت‌ها را به صورتی رمانتیک آماده کنید تا خودش را آرام‌آرام بـرای شـبی خاطره‌انگیز و ماندگار آماده نماید. برای نمونه به او بگویید در آشپزخانـه یـک لـیـوان چـای گرم بنوشد، بعدازآن دوش بگیرد و یک موسیقی ملایم گوش دهد.

2.    به همسرتان بگویید که زیباست.
 خانم‌ها هیچ ‌وقت از شنیدن این جمله خسته نمی‌شوند، و وقتی‌که انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر خوشحال می‌شوند.

چگونه همسرم را خوشحال کنم؟ [نکات طلایی خوشحال کردن همسر]

3.    برایش نامه‌ای دست‌نویس بنویسید.
 دیدن یک نامه دست‌نویس عاشقانه از طرف شریک زندگی واقعاً حس خوبی را به انسان منتقل می‌کند.

4.    او را به رستوران ببرید.
یادتان باشد که این عنصر "غافلگیر کردن" است که باعث می‌شود به هدف خود برسید. به ‌طور غافلگیرانه به محل کار همسرتان بروید و او را به رستورانی در آن نزدیکی بـبـریـد. حتی می‌شود غـذای او را با خود بیاورید و فی‌البداهه به یک پیک ‌نیک کوچک بروید.

5.    غذای مورد علاقه‌اش را برایش درست کنید.
 همه خانم‌ها با این نظر موافق‌اند که مـردی که بـا آشـپـزخـانه بـیگانه نباشد واقعاً یک مرد  ایده‌آل است. هر مـردی لازم است بـا پـختن غـذاهای آسـان آشنا بوده و بتواند حداقل یکی از غذاهای مشکل را تهیه نماید. روش پـختـن غذای موردعلاقه همسرتان را بیاموزید و خـواهید دید که این کار باعث افزایش عشق و محبت در او می‌شود.

6.    همسر خود را به یک قرار ملاقات "رسمی" دعوت کنید.
بعد از زمان طولانی که از زندگی مشترک می‌گذرد ممکن است هیجانات روزهای اول زندگی از دست بروند. این چیزی است که زنان را آزرده‌خاطر می‌کند . اما می‌توان آن هیجـانات ازدست‌رفته را دوباره به دست آورد  به این منظور او را برای یک ملاقات زیـبـا دعوت کنید، خیلی بهتر است که او را به مکانی باکلاس و شیک که مستلزم پوشیدن لبـاسی شیک و رسـمـی می‌باشد دعوت کنید چراکه زنان عاشق پوشیدن لباس‌های شیک هستند.

7.    برای همسرتان هدیه‌ای بدون مناسبت خریداری کنید، بعضی روزها بدون دلیلی خاص هدیه‌ای منـاسـب به او بدهید.

8.    همیشه بگویید دوستش دارید.
اگر طبق عادت با همسر یا نامزدتان مانند یکی از دوستانتان برخورد می‌کنید باید بدانید که ممکن است او از رابطه‌اش با شما چندان خوشحال نباشد، همه آن چیزی که یک زن از مردش می‌خواهد عشق اوست و تا زمانی که شما به‌طور علنی این را به او ثابت نکنید کافی نیست، کافی است به‌طور مرتب با رفتارها و حرف‌های تان به او اظهار عشق و علاقه کنید.

9.    برای همسرتان یک شاخه گل بخرید.
مـنـتظر رسیدن یک مناسبت مانند تولدش نباشید. همین امــروز به همسرتان یک شاخه گـل هدیه بـدهـید تا احساسات و عواطف او را برانگیخته کنید. در این کار خلاقیت به خرج دهید  و گـلی را که قبلاً به او نداده‌اید را هدیه بدهید.

10.    همسر خود را نوازش کنید.
 وقتی همسرتان بعد از یک روز سخت و خسته‌کننده از سرکار به خانه برمی‌گردد به نزد او رفته و با مهربانی و نوازش با او حرف بزنید و رفتار نمایید. سعی کنید با خوش‌رویی و مهربانی خستگی و استرس روزانه را از تن او بیرون کنید.

11.    تماس فیزیکی عاشقانه یکی از راهکارهای خوشحال کردن همسر.
تماس جسمی عاشقانه در زوجین نقش کلیدی برای ذوق زده کرده همسر، کاهش استرس و همچنین نشان دادن عشق و علاقه به طرف مقابل است. برای اینکه همسر خود را خوشحال کنید این صمیمیت جسمی را زیاد ایجاد کنید. نوازش کردن،بوسیدن همسر، در آغوش کشیدن،و… می‌تواند زمینه‌ساز یک رابطه عاشقانه باشد.

چگونه همسرم را خوشحال کنم؟ [نکات طلایی خوشحال کردن همسر]

12.    با همدیگر در کارها مشارکت کنید.
در فرهنگ ما معمولاً انتظار می‌رود خانم‌ها کارهای خانه را انجام دهند مانند: غذا پختن، رسیدگی به خانه، تمیزکاری، مراقبت از فرزندان و… را انجام دهند. اما این انتظارات ممکن است همه وقت خانم‌ها را بگیرد و فرصتی برای استراحت آن‌ها باقی نگذارد و همین موضوع باعث نارضایتی آنها شود.معمولاً خانم‌هایی که همه وقت خود را به انجام امور منزل مشغول هستند، از روابط خود با همسرشان ناراضی هستند. ازین رو، بهترین راه برای خوشحال کردن زن این است که با او همکاری کنید و در کارهای منزل تا جایی که امکانش هست کمکش کنید. در این صورت احساس فرسودگی وبی حوصلگی جایش را به خوشحالی می‌دهد.و علاوه بر این تقسیم‌کار باعث می‌شود تا همسرتان با عشق و علاقه بیشتری کار کند.

13.     اگر اختلافی به وجود آمد درباره آن اختلاف حضوری بحث کنید، نه با پیام دادن و تماس تلفنی.
اگر شما و همسرتان بر سر موضوعی اختلاف نظر پیدا کردید، به صورت حضوری درباره آن صحبت کنید. زیرا مطالعات روانشناسان نشان می‌دهد، زوج‌هایی که نظرات خود را با پیامک های تلفنی با هم در میان می‌گذارند، در رابطه‌شان احساس شادی کمتری دارند. اما داشتن مکالمه حضوری و رو در رو گزینه بهتری است و باعث به وجود آمدن اختلافات بیشتر نمی‌شود.
و در آخر این نکته را به یاد داشته باشید آن چیزی کـه همسرتان از روی علاقه واقعی به ذهن می‌سپارد، کارها و رفتارهای کوچک و جزئی شما می‌باشد. بنابراین روی کوچک‌ترین کارها هم فکر کنید و عجولانه عمل نکنید.
 



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 4.6 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و عمارت پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما: