بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کمپانی بوش یک شرکت فناوری و مهندسی آلمانی و بزرگ‌ترین تامین کننده‌ی لوازم خودکار در جهان است. از محصولات این شرکت ماشین‌های لباسشویی با کیفیت است که در کشور ما طرفداران زیادی دارد و از نمایندگی‌های بوش در ایران خریداری می‌شود. اما این که چه مدلی از ماشین لباسشویی بوش برای شما مناسب‌تر و به‌صرفه‌تر است به معیارهای شما برای خرید یک ماشین لباسشویی برمی‌گردد. در این مقاله به معرفی چند مدل پرطرفدار و بسیار مناسب ماشین لباسشویی از این برند می‌پردازیم.

 ماشین لباسشویی بوش چه مارکی بخریم بهتر است؟

خانواده.های پرجمعیت

برای خانواده‌های پرجمعیت که نسبت به سایر خانواده‌ها بیشتر هستند و مکررتر به شستشوی لباس احتیاج دارند پیشنهاد ما ماشین‌های لباسشویی 9 کیلوگرمی بوش است. در ادامه مطلب 2 مورد از بهترین مدل‌های این دستگاه معرفی شده است.

  • ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32590 ظرفیت 9 کیلوگرم : موتور این ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش با 1600 دور چرخش در دقیقه شستشوی بی‌نظیری دارد. ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32590 دارای برنامه‌های شستشوی البسه تیره، پیراهن و بلوز، لباس.های جین، البسه ورزشی، البسه زیر، شستشوی سریع15 دقیقه‌ای، شستشوی ترکیبی، شستشوی ضد آلرژی، الیاف نخی، الیاف ظریف، الیاف پشمی و غیره است. به علاوه این دستگاه توانایی شستشوی خودکار با قابلیت یادآوری، آبکشی و چرخش سریع را دارد. رتبه‌ی انرژی این ماشین لباسشویی A+++ بوده و دارای قفل کودک است.
  • ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC ظرفیت 9 کیلوگرم : این دستگاه از پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی‌های کمپانی بوش بوده و موتور آن 1600 دور در دقیقه می‌چرخد. این ماشین لباسشویی شامل سیستم بهینه سازی مصرف انرژی و سیستم کاهش مدت زمان شستشو بوده که به صرفه بودن آن را اثبات می.کند. ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC دارای نمایشگر ال ای دی بزرگی است که امکان انتخاب برنامه‌ها و سهولت کار را به شما می‌دهد. همچنین رتبه‌ی انرژی این دستگاه نیز A+++ است.

قیمت مناسب

اگر دنبال خرید ماشین لباسشویی بوش با قیمت مناسب هستید این بخش از مقاله مخصوص شما نوشته شده است؛ زیرا در ادامه 2 مورد از مدل‌های باکیفیت ولی به صرفه‌ی این برند به شما معرفی می‌شود.

  • ماشین لباسشویی بوش مدل WAT24461IR ظرفیت 8 کیلوگرم : اگر خانواده‌ی متوسط یا نسبتا پرجمعیتی دارید و به دنبال ماشین لباسشویی مقرون به صرفه‌تری هستید این مدل از ماشین‌های لباسشویی بوش پیشنهاد ما به شماست. با اینکه این مدل جزء مدل‌های متوسط شرکت بوش محسوب می‌شود ولی امکانات و برنامه‌های شستشوی بسیار متنوعی دارد که کیفیت شستشوی آن را بالا می‌برد. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرمی برای خانواده‌های متوسط یا حتی پرجمعیت مناسب بوده و سرعت موتور آن در زمان خشک کن به 1200 دور در دقیقه هم می‌رسد. طراحی بسیار ساده و در عین حال مدرن این ماشین لباسشویی بوش باعث می‌شود در هر آشپزخانه‌ای هماهنگ با دکور و وسایل به نظر برسد. به علاوه رتبه ی انرژی این دستگاه A+ است که از مصرف مناسب انرژی خبر می‌دهد و همچنین این دستگاه قابلیت قفل کودک را نیز داراست.
  • ماشین لباسشویی بوش مدل WAK202001 ظرفیت 7 کیلوگرم : یکی از اقتصادی‌ترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش مدل WAK202001 با ظرفیت 7 کیلوگرمی و سرعت چرخش موتور 1000 دور در ثانیه است. رتبه‌ی انرژی این دستگاه A+++ است و این یعنی کیفیت عالی و قیمت به صرفه! این دستگاه از فناوری اکتیو واتر استفاده می‌کند؛ به این معنی که می تواند میزان البسه‌ی کثیف را به طور خودکار شناسایی کند، با استفاده از آن از میزان آب لازم استفاده کرده و موجب صرفه‌جویی در مصرف آب و انژی شود.

 ماشین لباسشویی بوش چه مارکی بخریم بهتر است؟

ماشین لباسشویی بی.سروصدا

  • ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR ظرفیت 9 کیلوگرم : این محصول جزء هوشمندترین مدل‌های ماشین لباسشویی است و اگر شما از سر و صدای مزاحم و نابجای ماشین لباسشویی خسته شده‌اید و رنج می‌برید این مدل بهترین پیشنهاد برای شماست. صدای این محصول تنها به 72 دسی‌بل می‌رسد؛ بنابراین زمانی که از آن استفاده می‌کنید سر و صدای اضافه باعث اذیت و آزارتان نمی‌شود. به علاوه شرکت بوش در این ماشین لباسشویی باکیفیت از سیستم Anti Vibration نیز برای پایدار بودن و لرزش کمتر دستگاه استفاده می.کند. در ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR از نسل جدید موتور های Eco Silese Drive استفاده شده است؛ تفاوت این موتور با سایر موتورها این است که شرکت بوش به جای استفاده از برس های کربنی از آهنربا استفاده کرده که باعث می‌شود اصطکاک در موتور به حداقل رسیده و 3 مزیت در این موتور ایجاد کند: اولین مزیت بالا بودن طول عمر این موتور است و از سوی دیگر لرزش این دستگاه به شدت کمتر می‌شود و از مزاحمت سر و صدای هنگام شستشو جلوگیری می‌شود. به علاوه مصرف انرژی این موتور بسیار پایین بوده و این محصول دارای سطح مصرف انرژی A+++ باشد. البته مهم ترین مزیت این محصول قرار گرفتن موتور آن در بدنه‌ی سوپر سایلنت است که با اینکه سرعت موتور آن 1600 دور در دقیقه است این ماشین لباسشویی بی‌صدا و آرام کار می‌کند.

ماشین لباسشویی هوشمند

اگر هوشمند بودن و بروز بودن سیستم ماشین لباسشویی برایتان اهمیت به سزایی دارد 2 مدلی که اینجا معرفی می‌شود را از دست ندهید.

  • ماشین لباسشویی بوش مدل WAW324DE ظرفیت 8 کیلوگرم : این دستگاه دارای سیستم تشخیص کف روی لباس و شستشوی اضافه درصورت نیاز است. ماشین لباسشویی بوش مدل WAW324DE همواره دارای سیستم Vario Perfect که باعث بهینه سازی و تعدیل زمان و انرژی مصرفی و همچنین نتیجه‌ی عالی شستشو می‌شود، فناوری حباب ساز Bubble Soak ، قابلیت شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای، سیستم تشخیص وزن لباس، سیستم دست شو Hand wash و بسیاری قابلیت‌های جالب دیگر می باشد. همچنین این دستگاها داری قفل کودک بوده و سطح مصرف انرژی آن نیز A+++ است.
  • ماشین لباسشویی بوش مدل BOSCH WAJ20170GC ظرفیت 7 کیلوگرم : این مدل از ماشین لباسشویی‌های بوش نیز قابلیت Vario Perfect را دارد که باعث می‌شود بتوانید متناسب با نوع لباسی که قصد شستشوی آن را دارید برنامه‌ی شستشو را انتخاب کنید که موجب صرفه جویی بالای 60 درصدی زمان، و صرفه جویی 50 درصدی انرژی می‌شود. پنل این ماشین لباسشویی یک نمایشگر دیجیتال و کلیدهای چرخشی تنظیم ولوم و عملکرد دارد که می‌توانید به راحتی برنامه‌ی شستشوی مد نظرتان را تنظیم کنید. از جمله برنامه‌های ماشین لباسشویی بوش مدل BOSCH WAJ20170GC می‌توان به شستشوی الیاف نخی با دماهای 20, 40, 60 و 90 درجه، شستشوی اقتصادی با دمای 40 و 60 درجه، شستشوی الیاف ظریف, پشمی, ملحفه و شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای اشاره کرد.

 ماشین لباسشویی بوش چه مارکی بخریم بهتر است؟

خرید ماشین لباسشویی بوش

به علت داشتن کیفیت بالا افراد زیادی به دنبال خریدن بهترین ماشین‌های لباسشویی بوش در بازار لوازم خانگی هستند. اما مهم‌ترین چیز اصالت کالا است. برای خرید محصولات معرفی شده حتما از معتبرترین نمایندگی‌های بوش در ایران خرید کنید و حتما به ضمانت کالا و اورجینال بودن ماشین لباسشویی ارائه شده دقت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز