بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تعمیر ماشین لباسشویی همیشه یکی از دغدغه های خانه داران در ایران بوده است. بوش یکی از برندهایی است که بهترین لوازم خانگی را در جهان ساخته است و اصلاح و مرمت قطعات ریز و داخلی یکی از دستگاه های آن همانند لباسشویی بوش به داشتن تخصص ویژه مخصوص این برند بستگی دارد و نباید آنرا به تعمیرکاران معمولی سپرد. خرید قطعات یدکی ماشین لباسشویی بوش یک نمونه برای این مسئله است که روبراه سرویس آنرا برای شما توضیح می دهد.

روبراه سرویس یکی از نمایندگان تعمیر و نگهداری لوازم خانگی بوش بصورت تخصصی است. برای گرفتن خدمات تجهیز، بازدید و تعمیر انواع ماشین لباسشویی در خانه ،باید ابتدا درخواست خود را به صورت آنلاین در فرم مربوطه ثبت کنید و یا با تلفن ما یعنی 44219619-021 تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان و نزدیک‌ترین مکان ممکن، تکنسین باتجربه متخصص جهت ارائه سرویس با ارزان‌ترین نرخ قیمت به آدرس شما اعزام گردد. 

روبراه سرویس، معتبرترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در ایران خصوصاً شهر تهران است . در این مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی بوش و سایر برندهای جهانی و ایرانی انجام می گردد. تعمیرات لوازم آشپزخانه توسط متخصص های متبحر و با تجربه انجام می گردد. ما تعمیرات خود را با تضمین تمام عیار کیفیت انجام می دهیم. روبه راه سرویس مکانی است که شما بهترین و مناسب ترین خدمات و سرویس تعمیرات کامل را دریافت می کنید.

مهارت تعمیرکاران روبرا سرویس به حدی است که آنها تنها با گرفتن یک فیلم از دستگاه خراب شما می تواند مشکل آن را حدس بزنند و حتی تلفنی آن را برطرف کنند خبرگی و چیره دستی در روبه راه سرویس حرف اول را می‌زند سال های سال کارکردن این مهارت را به تعمیرکاران متخصص ما داده است. تعمیر اسپشیال حرفه ما برای راه اندازی کار مشتری است. همچنین ما مرکزی داریم که در آن صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی را به شما آموزش می دهیم. لیست آدرس و تلفن بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در دفتر ما محفوظ است. با روبراه سرویس تماس بگیرید تا به منزل شما بیاییم و در کمترین زمان ممکن مشکلات شما را رفع کنیم . تمام آشپزخانه های ایرانی با ما رو به راه می شود.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی قبل از عید

ما یعنی روبراه سرویس تعمیرات خود را با تضمین تمام عیار کیفیت انجام می‌دهیم. چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.

اما شاید شما خودتان بدانید که مشکل ماشین لباسشویی بوش شما چیست؟ در این صورت احتمالا به تعویض قطعه فنی و یدکی احتیاج داشته باشید. روبراه سرویس این مورد را نیز حل کرده است. فروشگاهی کامل و دقیق با داشتن انواع قطعات فنی و یدکی لوازم خانگی خصوصا برند بوش شامل تمام قطعات جانبی ماشین لباسشویی و ظرفشویی , یخچال و فریزر , جاروبرقی , فر و ماکروفر , آبمیوه گیری , مخلوط کن , غذاساز , قهوه ساز و اسپرسوساز , اجاق و صفحه گاز و سایر لوازم خانگی برقی و دستی که بصورت آنلاین می توانید هر قطعه ای را سفارش دهید و مطمئن باشید که این قطعات اورجینال هستند و با کمترین قیمت در ایران به شما عرضه می شوند. 

پودر جرمگیر ارزان ماشین لباسشویی و ظرفشویی یکی از مواردی است که در فروشگاه ما بفروش می رسد. روبراه سرویس نام این فروشگاه است. 

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی چیست؟

شاید دیده باشید انتهای کار دستگاه با اینکه روند شستشو کاملا عادی و مثل همیشه بوده اما درب باز نمی‌شود . همچنین نحوه تعویض قفل درب ماشین لباسشویی در مقاله دیگری آمده است. 

دلایل متعددی برای بروز این اتفاق وجود دارد برای بررسی موضوع و تعمیر ماشین لباسشویی با روبراه سرویس همراه باشید:

 

۱- شکستگی ضامن دستگیره ماشین لباسشویی

نشانه‌ی این مشکل (شکستگی ضامن دستگیره درب) شل شدن دستگیره ماشین لباسشویی می‌باشد.

پس اگر با این مشکل روبه‌رو شدید برای باز کردن درب دستگاه فقط باید از سرویسکار ماهر لباسشویی کمک بگیرید.

۲- تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

اگر کار ماشین لباسشویی شما به اتمام رسید اما در آن همچنان آب مشاهده می‌کنید، به احتمال زیاد علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی‌تان، تمام نشدن مرحله آخر شستشوی آن است.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی قبل از عید

راه کار:

شما می‌توانید یک بار دیگر ماشین لباسشویی خود را برای شستشو و یا آبکشی تنظیم کنید، اگر مشکلی در مسیر تخلیه ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد این بار آب آن تخلیه می‌شود و شما می‌توانید درب آن را به سادگی باز کنید. اما اگر بار دوم هم درب ماشین لباسشویی را نتوانستید باز کنید، علت آن گرفتگی یا مسدود شدن مسیر تخلیه است. برای رفع گرفتگی در مسیر تخلیه ماشین لباسشویی ابتدا شلنگ تخلیه را بررسی کنید که تاخوردگی نداشته باشد اگر این مورد را بررسی کردید, باید فیلتر ماشین لباسشویی که در پایین دستگاه قرار دارد تمیز شود (گاهی سکه یا اجسام کوچک داخل آن گیر کرده و از تخلیه آب جلوگیری می‌کند.)

حتما قبل از باز کردن فیلتر اگر فرش یا وسیله ای کنار دستگاه هست را دور کنید چون تمام آبی که داخل ماشین لباسشویی وجود دارد از راه فیلتر تخلیه میشود. اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید حتما با روبراه سرویس تماس بگیرید تا مختصص حرفه ای رهسپار مکان شما شود.

پیشنهاد میشود قبل از بازکردن پمپ آب اضافی را از طریق شلنگ باریکی که کنار پمپ تخلیه هست درون یک ظرف یا لگن تخلیه کنید تا آب اضافی به جای زمین داخل ظرف یا لگن تخلیه شود.

۳- خرابی قفل درب یا همان میکروسوئیچ ماشین لباسشویی

تمام ماشین‌های لباسشویی دارای قفل یا میکروسوییچ هستند که وظیفه دارد حین کار کردن دستگاه، درب را به طور کامل بسته نگه دارد و اجازه باز شدن درب ماشین لباسشویی را ندهد. همچنین اگر این قفل کامل بسته نشود، ماشین لباسشویی روشن نخواهد شد و شروع به کار نخواهد کرد. در برخی از مدل‌های ماشین لباسشویی، در صورت خرابی قفل، کد خطا یا اروری نمایش داده می‌شود. این مورد علت قفل نشدن درب لباسشویی قبل از شروع به شستشوی ماشین نیز هست!

برای مثال در اکثر لباسشویی‌های الجی ارور de نمایش داده می‌شود.

و یا در لباسشویی‌های بوش ارور f:16 در دستگاه‌های قدیمی و یا e:16 در دستگاه‌های جدید. لیست تمام ارورها و خطاهای انواع لوازم خانگی در وب سایت روبراه سرویس موجود می باشد. حتما به سایت روبراه سرویس رجوع کنید.

راه کار باز كردن در ماشين لباسشويي (ارائه شده توسط روبراه سرویس):

اگر پس از استفاده از لباسشویی قفل درب باز نمی‌شود و لباس‌ها داخل آن مانده بود، برای باز کردن موقت درب لباسشویی می‌توانید از ضامن دستی استفاده کنید. این ضامن یا پایین لباسشویی قرار دارد، آن را بیابید و در را باز کنید. پس از آن باید اقدام به تعویض قفل (میکرو سوییچ) کنید.

۴-فعال شدن قفل کودک 

فعال شدن قفل کودک هم از مواردی است که احتمال می‌رود علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی باشد.

 

راه کار: از آنجایی که غیرفعال کردن قفل کودک در هر برند متفاوت است، باید به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تان مراجعه کنید یا با رو به راه سرویس با شماره ۴۴۲۱۹۶۱۹-۰۲۱ (با ده خط فعال) تماس حاصل فرمایید که به صورت رایگان شما را راهنمایی کند تنها کافیست نام و مدل آن را مطرح کنید . به عنوان مثال اگر درب لباسشویی بوش باز نمی شود و علت قفل شدن درب ماشین لباسشویی بوش شما فعال شدن قفل کودک آن باشد، بر روی صفحه نمایش لباسشویی کد ارور CL یا علامت ????(کلید)  را مشاهده می کنید. همچنین اگر علت قفل شدن لباسشویی سامسونگ نیز همین مورد باشد، شما علامتی قرمز رنگ شبیه به صورت کودک می بینید که باید آن را غیر فعال نمایید تا بتوانید درب لباسشویی سامسونگ خود را باز کنید. ساز و کار باز کردن قفل کودک لباسشویی سایر برندها نیز مشابه همین موارد با تفاوت های جزئی است.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی قبل از عید

سوالات متداول :

چرا درب ماشین لباسشویی باز نمیشه؟

1- شکستگی ضامن دستگیره ماشین لباسشویی
2- تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی
3- خرابی قفل درب یا همان میکروسوئیچ ماشین لباسشویی
4- فعال شدن قفل کودک 

راهکار باز نشدن درب ماشین لباسشویی چیست؟ روبراه سرویس به شما جواب می دهد:

شما می‌توانید یک بار دیگر ماشین لباسشویی خود را برای شستشو و یا آبکشی تنظیم کنید، اگر مشکلی در مسیر تخلیه ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد این بار آب آن تخلیه می‌شود و شما می‌توانید درب آن را به سادگی باز کنید. اما اگر بار دوم هم درب ماشین لباسشویی را نتوانستید باز کنید، علت آن گرفتگی یا مسدود شدن مسیر تخلیه است.

برای رفع گرفتگی در مسیر تخلیه ماشین لباسشویی ابتدا شلنگ تخلیه را بررسی کنید که تاخوردگی نداشته باشد اگر این مورد را بررسی کردید, باید فیلتر ماشین لباسشویی که در پایین دستگاه قرار دارد تمیز شود. در مجم.ع هر سوال دیگری درباره لوازم خانگی داشتید از روبراه سرویس بپرسید. در صورت هر گونه سوال و درخواست تعمیرات لوازم خانگی خصوصا قبل از عید نوروز با ما تماس بگیرید. در ضمن برای خرید هر قطعه یدکی و فنی , انواع شوینده ها و پودرها همانند جرمگیر, رسوب زدا تمیزکننده , نرم کننده , مایع قرص کالک و کالین و فیلتر آب یخچال و نمک ظرفشویی به فروشگاه ما مراجعه کنید. 

تلفن تماس : 02144219619

وب سایت روبراه سرویس : www.roberahservice.com



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: