بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بلیط هواپیما تهران | از معرفی انواع بلیط تا روش خرید ارزان

تهران یکی از شهرهای پررفت‌وآمدی است که افراد بسیاری برای انجام فعالیت‌های گوناگون به آن سفر می‌کنند. مسیرهای دسترسی به تهران زیاد است؛ اما برخی از مسافران تمایل دارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به تهران برسانند که در این حالت گزینه خرید بلیط هواپیما تهران مطرح می‌شود.
پایتخت تهران بودن و مرکزیت آن به‌عنوان مهم‌ترین قطب سیاسی، اقتصادی، اداری و... باعث شده است تا افرادی زیادی به تهران سفر کنند. همین موضوع تمامی راه‌های دسترسی به تهران را پرطرفدار کرده است. هواپیما به‌علت سرعت و راحتی که دارد، همواره باب میل افراد زیادی است که تمایل دارند فوراً خود را به پایتخت برسانند. در این مطلب همراه ره بال آسمان باشید تا درباره بلیط هواپیما تهران و راه‌های ارزان خریدن آن بیشتر بدانید.

 

انواع بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما را می‌توانید در سه نوع زیر خریداری کنید:

بلیط چارتر تهران

مسافران می‌توانند برای سفر به تهران، بلیط چارتر تهران را خریداری کنند. بلیط چارتر توسط چارترکنندگانی ایجاد می‌شود که اقدام به پیش‌خریدکردن بلیط‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص می‌کنند. چارترکنندگان مجاز به قیمت‌گذاری مدنظر خود در چهارچوب سازمان هواپیمایی کشوری هستند.
بلیط چارتر تهران نوسان قیمتی زیادی دارد. به طور مثال در ایامی که ترافیک مسافران زیاد باشد، قیمت آن گران‌تر فروخته می‌شود و در زمان‌های کم‌مسافر قیمت آن رو به ارزانی می‌رود.

 

بلیط سیستمی تهران

بلیط سیستمی تهران باب میل مسافرانی است که تأخیر در پروازشان را نمی‌پسندند. از آنجایی که تمام مراحل بلیط سیستمی از مدت‌ها قبل از پرواز برنامه‌ریزی شده امکان تأخیر در پرواز سیستمی بسیار کم است. بلیط سیستمی تهران برای کسانی که سفر خود را از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌کنند، مناسب است.
بلیط سیستمی تحت نظارت شرکت‌های هواپیمایی ایجاد شده که قیمت‌گذاری آن نیز، برعهده خود ایرلاین‌ها است. این نوع بلیط در لحظات نزدیک به پرواز دچار نوسان قیمتی می‌شود.

 

بلیط لحظه آخری تهران

بلیط لحظه آخری تهران مناسب افرادی است که به‌صورت فوری و ناگهانی مجبور به سفر می‌شوند. بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. ازاین‌رو به لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود.
شانس افراد در خرید ارزان یا گران بلیط لحظه آخری دخیل است. در ایام کم مسافر و کم متقاضی، چارترکننده و ایرلاین برای آنکه ضرر نکند و بلیط‌های به فروش نرفته را بفروشد، قیمت آن را کاهش می‌دهد. در مقابل در ایام مسافرخیز برای آنکه سود بیشتری کسب کنند، قیمت بلیط لحظه آخری را افزایش می‌دهند.
شما هم می‌توانید لیست کامل بلیط لحظه آخری تهران را در سایت ره بال آسمان چک کنید.

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما تهران | از معرفی انواع بلیط تا روش خرید ارزان

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران به دو متغیر بستگی دارد. 1. زمان سفر 2. محدوده قیمتی
1.    زمان سفر: تهران به علت موقعیت خاص خود روزانه پذیرای مسافران زیادی است. پس با این اوصاف باید تهران را شهری دانست که در تمامی ایام سال متقاضی سفر دارد؛ اما برای خرید ارزان بلیط هواپیما تهران باید تعطیلات نوروز، ایام تعطیل و آخرشب‌ها را انتخاب کرد؛
2.    محدوده قیمتی: برای خرید ارزان‌ بلیط هواپیما تهران، ساعات پایانی روز و ایام غیر کاری مناسب است.

 

قیمت بلیط هواپیما تهران

قیمت بلیط هواپیما تهران یکی از مقوله‌هایی است که افراد هنگام خرید بلیط هواپیما در ابتدا مدنظر قرار می‌دهند. قیمت بلیط هواپیما متأثر از عوامل گوناگونی است که می‌تواند بر محدوده قیمتی تأثیر بگذارد.
از عواملی که بر محدوده قیمتی بلیط هواپیما تهران تأثیرگذار است، می‌توان به پارامترهای زیر اشاره کرد:
1.    نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛
2.    کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛
3.    روز (ایام تعطیل یا غیر کاری، تعطیلات و روزهای کاری)؛
4.    شرکت هواپیمایی؛
5.    فاصله مبدأ تا مقصد.
در سایت ره بال آسمان با مشخص کردن نوع پرواز، ساعت پرواز، کلاس پروازی (اکونومی یا بیزینس) و ایرلاین مدنظر، بلیط هواپیما دلخواه خود را خریداری کنید.

 

معرفی دو فرودگاه تهران

حجم بالای مسافران به تهران باعث شده که دو فرودگاه برای پروازهای داخلی و خارجی در نظر گرفته شود.

 

فرودگاه مهرآباد تهران

تمامی پروازهای داخلی تهران از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود و این فرودگاه روزانه پذیرای مسافران زیادی است. در حال حاضر مهرآباد دارای چهار ترمینال است که با همکاری 15 شرکت هواپیمایی اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کند.

 

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی مختص پروازهای بین‌المللی است. در این فرودگاه شناخته شده روزانه ایرلاین‌های بزرگ و معتبر ایرانی و خارجی نشست‌وبرخاست می‌کنند.
ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند
پرترافیک‌بودن مسیرهای پروازی این مقصد باعث شده که ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی در آسمان تهران پرواز حضور داشته باشند.
این ایرلاین‌ها شامل گزینه‌های زیر می‌شود:
ایرلاین‌های ایرانی: ماهان، ایران ایر، کاسپین، آتا، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، معراج، قشم ایر، تابان و زاگرس.
ایرلاین‌های خارجی: ایرعربیا، لوفت هانزا، اتریشی، قطری، امارات، فلای دوبی، اطلس گلوبال، ترکیش، آئروفلوت، ایرآسیا، کاال‌ام، عمان ایر، سان اکسپرس، آذربایجان ایرلاینز، کرندون ایرلاینز و غیره. لازم به ذکر است این ایرلاین‌ها تنها در مسیر پروازی تهران به مقاصد خارجی فعالیت دارند.

 

مسیرهای پرتردد پرواز تهران

بلیط هواپیما تهران | از معرفی انواع بلیط تا روش خرید ارزان

در ادامه نگاهی به پرترددترین مسیرهای پروازی تهران می‌اندازیم.

بلیط هواپیما بندرعباس تهران

از شهر جنوبی بندرعباس افراد زیادی برای انجام امور کاری و اداری روزانه وارد تهران می‌شوند که فاصله زیاد بین این دو شهر، خرید بلیط هواپیما بندرعباس تهران را محبوب کرده است.
مسافرانی که به‌صورت مداوم در این مسیر پروازی در حرکت هستند خوب می‌دانند که کلاس‌های پروازی تا چه اندازه بر قیمت بلیط هواپیما آن‌ها تأثیرگذار است. کلاس پروازی بیزینس کلاس با ارائه خدمات اضافی و امکاناتی از قبیل صندلی‌های بزرگ و راحت، آسایش مسافران را فراهم می‌کند؛ اما برای آن باید مبلغ بسیار بیشتری از کلاس پروازی اکونومی پرداخت کرد.

 

بلیط هواپیما اهواز تهران

انتخاب هواپیما برای سفر به مسیرهایی که اغلب دور هستند و راه دسترسی به آن‌ها کمی دشوار است، انتخابی هوشمندانه است. برای سفر از اهواز به تهران، خرید بلیط هواپیما اهواز تهران بسیار مناسب به نظر می‌آید.
افرادی که برای سفر کاری به تهران سفر می‌کنند هنگام خرید بلیط هواپیما مشکلی ندارند و می‌توانند بلیط سیستمی یا بلیط چارتر بخرند؛ اما افرادی که با خانواده و به‌ویژه کودکان خردسال به سفر می‌روند، باید هنگام خرید بلیط هواپیما تهران بیشتر دقت کنند. قیمت صندلی یا بلیط نوزاد و کودک خردسال زیر 2 سال در پروازهای سیستمی ارزان‌تر از قیمت بلیط بزرگ‌سال است. این درحالی است که قیمت بلیط چارتری برای کودک و بزرگ‌سال به یک قیمت محاسبه می‌شود.

 

بلیط هواپیما چابهار تهران

راحت‌ترین و سریع‌ترین مسیر دسترسی به تهران برای شهروندان چابهار، هواپیما است. که ازاین‌رو بلیط هواپیما چابهار تهران در لیست پرطرفدارترین‌ها قرار دارد.
سایت ره بال آسمان انتخابی خوب برای شروع خرید ارزان بلیط هواپیما چابهار تهران است. ره بال آسمان با فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما از افزایش مجدد قیمت‌ها جلوگیری می‌کند تا مسافران بلیط خود را ارزان‌تر بخرند. همچنین این سایت با ارائه کدهای تخفیفی دوره‌ای باعث می‌شود تا مسافران خریدی ارزان داشته باشند.

 

مسیرهای خارجی به مقصد تهران

از کشورهای گوناگون به مقصد تهران نیز پروازهای روزانه و دوره‌ای انجام می‌شود که پرترددترین مسیر خارجی به مقصد تهران استانبول تهران، فرانکفورت تهران، آمستردام تهران، کوالالامپور تهران، دبی تهران، دهلی تهران، دوحه تهران و... است.

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما تهران | از معرفی انواع بلیط تا روش خرید ارزان

این روزها هر کالایی به‌راحتی از اینترنت قابل خریداری است؛ حتی بلیط هواپیما. افراد زیادی برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود به سراغ خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران می‌روند. همه مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان، بلیط هواپیما خود را بدون واسطه خریداری کنند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز